Rabljena Toyota Prius

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.665
6.540
113
Zadnje čase razmišljam o rabljeni Toyoti Prius II generacije, letnik 2008 ali 2009. Namreč po oglasih sodeč, se da konkretno dobiti tak avto tam nekje do 10.000€, s prevoženimi manj kot 100.000km. Po precej prebranih izkušnjah po tujih forumih in našem Toyota forumu opažam da je to izredno kvaliteten in malo pokvarljiv avto. Hibridna baterija naj bi zdržala 300.000km brez problemov itd... Sam sem umirjen voznik in vozim po predpisih, tako da mislim, da bi mi tak avto zelo odgovarjal. Tudi redni servisi niso pretirano dragi. Še največji problem pri omenjeni Toyoti Prius se mi zdi da je potem prodati starega naprej. Veliko lastnikov ga kasneje zamenja za novejši model. V SLO jih je na cesti opaziti malo in zdi se mi, da imajo ljudje tukaj odpor do teh avtov. Dizel je še vedno top. Zanima me vaše mnenje o nakupu rabljene Toyote Prius? Recimo kaj takega:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...Avt.%201.Las...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...%20Hybrid%20Sol
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.462
6.572
113
Zanimivo...relativno stara vozila, pa tako malo prevoženih, a ni point tega avta ravno v tem, da ima malo porabo, bi si mislil da ga kupijo ljudje, ki se potem dosti vozijo
wink-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
Mene pa nekako hočejo vsi prepričati, da je Prius nišni produkt, torej nima veze kako se ga uporablja pomembno, da ga imaš in da sosed to vidi
smile-1.gif


Drugače pa veljajo ti zadnji primerki 2 generacije (2008-2009) za bullet proof vozila, mene je sicer premamila oblika in dodatna moč novega, upam pa da kasneje tega ne bom obžaloval (okvare).
 
Nazadnje urejeno:

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.665
6.540
113
Tudi meni je nov Prius pravi Space Shuttle, vendar predrag. Prebral sem tudi da ni dobro, če hibridni avto ne uporabljaš redno. Sam zaenkrat za v službo uporabljam službeni avto, svoj privatni bolj ali manj stoji. Bom pa v prihodnosti potreboval večji avto in zato razmišljam o rabljenem Priusu. Kar se tiče malo prevoženih kilometrov me ne skrbi preveč. Če je bil avto redno servisiran na Toyoti in ima potrjeno servisno knjigo, potem ne vidim razloga da bi dvomil.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.042
4.049
113
V službi imajo trije Priuse. Dva imata Gen2, eden pa Gen3 in ne izgleda, da bi jih kdo šel menjavat, tako da falit ne moreš.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
Neuporaba lahko sparzni pomožno 12V baterijo (key-less), meni se to še ni zgodilo tudi ko je avto stal 14 dni na letališču.

Ima pa tudi Ni-Mh baterija nek self discharge, ampak jaz nisem opazil kaj takega, mogoče če bi avto stal več mesecev in bi že takoj na začetku imel baterijo na nizkem nivoju.

Drugače pa ECU beleži dogodke kot so low charge, high charge, high batt temp ... Do tega se da priti s poceni bluetooth OBD II modulom (30 €), Android telefonom in Torque aplikacijo (5€).

Po novem lahko garancijo na hibridno baterijo podaljšuješ do 10 let starosti avta, pogoj je da ga redno vsakih 15k km pelješ na uradni servis, ne vem pa kako je če pripelješ rabljen avto prvič tja in ti rečejo, da je baterija že slaba.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.665
6.540
113
Ali Priuse delajo še na Japonskem?
 
Nazadnje urejeno:

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.665
6.540
113
Verjetno je možno hibridno baterijo pred nakupom na Toyota servisu pomeriti, seveda s privolitvijo prodajalca. Če se prodajalec ne strinja, bo pač avto prodajal naprej.
 

EkoKaprica

Pripravnik
4. mar 2014
388
22
18
www.ogrevanje-hlajenje.net
Ima naš ata Priusa. Koliko ima km ne vem, ker se je števec ustavil na 299.999 :D Po oceni ene 450k.

In ja, to ni avto, ki bi ga kupil za 3-5 let in potem prodal. To je avto, ki ga kupiš in imaš. Na splošno to velja za vse Toyote, sem iskala enkrat kakšno staro par let in jih ljudje preprosto ne prodajajo po 1 ali 3 letih.

Bi pa rekla, da so Priuse kupovali predvsem starejši, ki že tako vozijo malo bolj umirjeno, verjetno ne delajo veliko kilometrov ...
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.665
6.540
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik Fadil pravi:
Ali Priuse delajo še na Japonskem?

Samo na Japonskem. To, da je blizu Fokušime, tebe ne rabi biti strah
evil.gif

Ti si imel prejšnji model in sedaj Prius + ? Sem bral na Toyota forumu. Kakšno je tvoje mnenje o tem avtu?
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.759
2.362
113
Pomurje
Avto je super. Tako Prius III kot +.
Prius III je v Ljubljani, lastnik se nič ni javil, tako, da je očitno vse ok. Do 90kkm ni bilo na avtu nič narobe.
+ je pa še stopnica višje, je tišji in seveda prostornejši, poraba ista kot pri III, razen na avtocesti.

Če že kaj drugega, je opcija edino Lexus NX ali RX. Tam čez 3 leta če bo vse OK. Takrat bo tudi že plug-in verjetno. A ne @Shark1 ?!
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.665
6.540
113
Citat:
Uporabnik EkoKaprica pravi:
Ima naš ata Priusa. Koliko ima km ne vem, ker se je števec ustavil na 299.999 :D Po oceni ene 450k.

In ja, to ni avto, ki bi ga kupil za 3-5 let in potem prodal. To je avto, ki ga kupiš in imaš. Na splošno to velja za vse Toyote, sem iskala enkrat kakšno staro par let in jih ljudje preprosto ne prodajajo po 1 ali 3 letih.

Bi pa rekla, da so Priuse kupovali predvsem starejši, ki že tako vozijo malo bolj umirjeno, verjetno ne delajo veliko kilometrov ...

Tudi sam bi rekel, da Priuse vozijo bolj starejsi in umirjeni vozniki, od katerih precej ljudi ne dela veliko kilometrov. Ata je verjetno zadovoljen z njim. Je ze menjal hibridno baterijo, ce ima avto ze toliko prevozenih?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:

Če že kaj drugega, je opcija edino Lexus NX ali RX. Tam čez 3 leta če bo vse OK. Takrat bo tudi že plug-in verjetno. A ne @Shark1 ?!

Lexus plug-in že čez 3 leta?
shocked-1.gif

Po najnovejših smernicah Toyote bo prej na cesti Lexus na vodik
grims-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Puhlice brez osnov??
priden.gif

Katera firma se je že pred krakim "hvalila",da bodo šli na vodikovo tehnologijo,ker da avtomobili na baterije niso prava smer? Zakaj bi torej sploh delali plug-in Lexusa,če pa so se tako vrgli v ta vodik?
evil.gif

Na URADNI toyotini slovenski strani pišejo takole: "Naslednji korak na poti do popolnega ekološkega avtomobila, ki bo nasledil model Prius, bo vozilo na gorivne celice (FCHV – Fuel Cell Hybrid Vehicle), ki jih bo uporabljalo namesto bencinskega motorja z notranjim izgorevanjem."
Uradne puhlice brez osnov?
sprasujem se.gif


Sicer pa nimam nič proti Priusu,sigurno je za umirjenega voznika,ki kupuje rabljenega hibrida,zanimiva (edina?) izbira...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.487
9.211
113
Tole ni samo mantra toyote, ampak vseh proizvajalcev avtomobilov. Prototipi FCHV vozil so bili prej na cesti kot pa električni avti. Ampak se je očitno nekje vmes zalomilo.. zdaj spet prihaja vodik na sceno (vnovič). Bomo videli če bo druga runda uspešnejša.
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Avtomobili z gorivnimi celicami ne potrebujejo nujno vodika. Lahko delujejo tudi na metan ali UNP. Če bi ta tehnologija zares bila bodočnost, ne vem zakaj je že niso uvedli. Nenazadnje bi naftni lobi lažje (še naprej) nadzoroval ta dva energenta kot pa prevzel izgubljeni delež na nafti od elektro lobija.