rabljen VW Sharan / Seat Alhambra

LaUros

Pripravnik
13. feb 2008
327
0
16
Ljubljana
Torej ne gledam Comfortline , ampak vsaj Trendline ali Highline. Sportline mislim da so bili starejši modeli.

Corvette : hvala za obširen odgovor - točno o tem sem razmišljal, DSG / Xenon.
Dobro da si me spomnil na Webasto, v prejšnjem avtu smo imeli dodatno vgrajeno in je čisti luksuz. Garaže ni :)
Kolikor vem, je električno zapiranje en paket - torej tako stranskih kot zadnjih vrat. Ena lastnica novega Sharana mi je rekla da so ji zadnja vrata težka in ji je škoda da ni vzela še tega, tako da vsekakor bom pozoren.

Trendline je tukaj osnova izbira? Ali govoriš o sedežih v Comfortline?
Sej pravim, tretje vrste nočem, če bo slučajno v avtu, odšraufam ven :)

Kako je s 4-kolesnim pogonom? En od domačih avtov (BMW5) to ima, pride prov v slabšem vremenu. Kako se tukaj obnese? Kake prikolice ali česa podobnega ne bom vlekel :) ima potem DSG 7 ali 8 prestav.

Ja, med novimi ne morem izbrati 4kolesnega - sploh.
https://konfigurator.volkswagen.si/cc-si/sl_SI_VW/V/drive/249
Samo dizel in sprednji pogon.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.551
685
113
Torej ne gledam Comfortline , ampak vsaj Trendline ali Highline. Sportline mislim da so bili starejši modeli.
Pri VW je že od nekdaj:

Trendline < Comfortline < Highline

Trendline so v osnovi zelo oskubljeni modeli.
Comfort + doplačila je lahko boljša izbira kot Highline
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
391
260
63
Tako kot je napisal Matko - če hočeš boljše zice in/ali poklopen sovoznikov sedež za prevažanje daljših predmetov, potem črtaj Trendline.

4Motion oz. 4Drive (Seat) imajo DSG7 (DSG8 ne obstaja za Sharana oz. ne vem, ali je sploh na voljo) in kolikor vem močnejšega dizla 184 KM. Izkušenj iz prakse nimam, pričakuj pa seveda, da gre avto s tako težo in dolžino samo na sprednji pogon pač slabše v sneg kot kaj manjšega/lažjega. Osebno sem pozimi kljub izletom v hribe premalo na takšnih terenih, kjer bi potreboval 4x4 ... v povprečju dam verige gor manj kot 1x letno.
 

uuuu123

Pripravnik
16. sep 2016
101
12
18
Tudi sam sem pred podobnim nakupom. Zanima me, kateri motor je bolj primeren - gledam med PFL (103kw ali pa 130kw) ter FL (110 kw)? So kakšne znane težave pri kateremkoli izmed teh? Kako je s čipanjem - se priporoča ali raje ne?

Npr.: LINK ali LINK2

LP Uroš
 
Nazadnje urejeno:

Corvette

Majstr
6. nov 2008
391
260
63
V takem cenovnem rangu bi sam vsekakor raje vzel FL model, četudi s švohnejšim, a novejšim motorjem. EURO6 == nižji DMV, ni potreben Dieselgate update, bolj "future proof", bolje drži ceno... Tudi infotainment imaš novejšo verzijo in s tem nadgradnje navija, zadnje luči so LED, pa gotovo je še kakšen pameten dodatek.

Za zanesljivost bo povedal kdo drug, gre pa za ene najbolj razširjenih VW-jevih motorjev in kolikor vem ni nekih serijskih problemov... Za čipanje pa najdeš več kot dovolj info v ostalih debatah, da se lažje odločiš.

Mimogrede, ob iskanju je priporočljivo odkljukati potrjena servisna in število prejšnjih lastnikov...
 

LaUros

Pripravnik
13. feb 2008
327
0
16
Ljubljana
Gledal sem 4Motion/4Drive in potem cenovno nekako ne pridem več v predviden budget. Dodatno je še to da pride samo kombinacija najmočnejšega dizla pri DSG7, tako da mislim da bom ostal kar na 2WD :)

uuuu123, kakšen tip motorja je PFL/FL? Oboje dizel? Po kw sodeč so PFL starejša generacija, se motim?
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.217
2.034
113
SV SLO
Gledal sem 4Motion/4Drive in potem cenovno nekako ne pridem več v predviden budget. Dodatno je še to da pride samo kombinacija najmočnejšega dizla pri DSG7, tako da mislim da bom ostal kar na 2WD :)

uuuu123, kakšen tip motorja je PFL/FL? Oboje dizel? Po kw sodeč so PFL starejša generacija, se motim?
Alter alter kot da smo nepismeni čeprav vse piše črno na belem PFL pomeni pred osvežitvijo (pred faceliftom) FL pomeni osveženi model (facelift) Ne motiše samo neumno izpadeš. Žal, pa nimam namena kogarkoli žaliti ampak dajmo vklopimo malo logiko in včasih tudi kaj sklepajmo.......
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
391
260
63
Med E5 in E6 ni razlike v DMV za dizel za bencin pa je tudi E4 dodatek 0%
Ne bo držalo - za EURO6 dizel se uporablja lestvica za bencin, ki ima v nižjih CO2 razredih ca. polovico nižji davek. http://www.kreativni-najemi.si/pages/si/rabljena-vozila/davki.php

Primerjava izračunov za 20k vreden avto, kjer je edina razlika EURO5 in EURO6:
http://www.dmvportal.net/Dmv/DmvCalculationResult/346875
http://www.dmvportal.net/Dmv/DmvCalculationResult/346876
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Ja seveda, velika razlika ali je davek 6 ali 3%. Ni pa zaradi E5 bistvene razlike proti E6, ker pri nižjih E pa je pribitek še dodaten in na to sem opozoril. Itak bi novi dizli morali imeti izpust CO2 čim manjši - žal imajo tile med 130 in 150.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
391
260
63
Težka bo s porabo pri tako velikem in težkem avtu na fosilna goriva, saj 129 g CO2/km pomeni, da bi moral imeti povprečje največ 5.56 l/100 km :) Saj se ga v realnosti doseže, ampak niti slučajno ne v mešanem ciklu. Po mestu in posledično pogostih pospeševanjih/zaviranjih je problem teža, pri višjih hitrostih čelna površina, višina avta in manjko 7. oz. 8. prestave.

Tudi katerakoli izmed dimenzij gum na "Shalambri", ki ni 215/60 R16, bo imela manjši obseg in posledično za odtenek višjo porabo na AC :)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Noben ni govoril o tem koliko je taka poraba realna, ampak o tem koliko je DMV, ki je vezan na CO2 "na papirju".
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
391
260
63
Že že, vezano je bilo na repliko o "Itak bi novi dizli morali imeti izpust CO2 čim manjši..." - kar pa se v primeru večjih enoprostorcev ne bo zgodilo brez nove tehnologije, saj je zdaj v veljavi WLTP in bodo šle številke kvečjemu navzgor. Glede na to, da so aktualni DMV zneski vezani na CO2 "na papirju" kot praviš, je to trenutno kvečjemu plus.
 

cresh

Fizikalc
2. sep 2007
1.137
6
38
Litija
Vozil ta vikend Sharan 2011 DSG z 270.k km in se avtu ne poznajo kilometri, nobenih čričkov ali kakšnih pokanjev v podvozju.
Res me je presenetil, kako dobro skriva svoje km in je res kvalitetno narejeno, je pa res, da je je dotični avto bil vedno redno servisiran.

Tko, da tudi sam mal razmišljam o Sharanu, sam hudiča mi je vseen mal prevelik.
Drugače kr solidn voz.
 

uuuu123

Pripravnik
16. sep 2016
101
12
18
Pozdravljeni,

hvala vsem za odgovore.

DMV ni faktor pri odločitvi, ker smo opravičeni plačila (3 otroci), tako da mi je bolj relevanten podatek price/performance in pa seveda zanesljivost motorja. Še kakšna mnenja?

Ali so bili vsi motorji s 177 PS (133kw) vključeni v Dieselgate? Tudi letniki 2015?

Corvette: kako določiš kriterij s servisno knjižico na Mobile.de?

LaUros: kot so ti že pojasnili, je PFL= pred faceliftom (torej starejši, pred 6.2015, motorja 2.0 tdi s 103 in 130 kw), FL=facelift (motor 110kw).

lpu
 
Nazadnje urejeno:

Corvette

Majstr
6. nov 2008
391
260
63
Problem so EA189 motorji: https://de.wikipedia.org/wiki/VW_EA189

2015 FL modeli z EURO6 motorji niso več vključeni v to. Posledično so tudi dražji oz. imajo višje nakupne cene. Imaš pa še zmeraj faktor novejšega infotainmenta, medtem ko glede zanesljivosti nisem podrobneje brskal, saj so že PFL motorji dobri.

Scheckheftgepflegt odkljukaš za servisno.
 

LaUros

Pripravnik
13. feb 2008
327
0
16
Ljubljana
Hvala vsem za razjastnitev pojma, kolikor poznam kup kratic, je tale splavala mimo mene ;)

cresh: to je bistvo da je velik avto, če bi lahko vzel kaj manjšega bi gledal v smeri Kangoo/Doblo/Berlingo/Caddy
 

uuuu123

Pripravnik
16. sep 2016
101
12
18
Problem so EA189 motorji: https://de.wikipedia.org/wiki/VW_EA189

2015 FL modeli z EURO6 motorji niso več vključeni v to. Posledično so tudi dražji oz. imajo višje nakupne cene. Imaš pa še zmeraj faktor novejšega infotainmenta, medtem ko glede zanesljivosti nisem podrobneje brskal, saj so že PFL motorji dobri.

Scheckheftgepflegt odkljukaš za servisno.


Vem, da so problematicni ea189, zanima me, ali so cisto vsi? Tore, ce vzamem zadnje modele s 130kw oz. 177 ps, ali so bili vkljuceni v skandal?

Lp uros