rabljen VW Sharan / Seat Alhambra

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
grand espaca smo kupili kot 4 članska družina in potem imeli naprej tudi kot 5 članska. uporabljali smo kidfix, maxi cosi tobi in peg perego lupinico, marela voziček. dokler je bila lupinica v igri smo imeli sedeže razmetane, ker je jedina sedela zadaj, potem sem imel te tri sedeže v drugi vrsti, zadnja v garaži.
po ločitvi smo se še tako vozili, pa še kak izlet s sopotniki naredili. navadno smo sopotnika dal na 6 sedež, 3 vrsta.
en tak masivnejši trip je bil pri 2, 4, 6 let in maxi cosi tobi, kid in kidfix.v prtljažniku starejša dva, druga vrsta prijatelj in prijateljica in mala, spredaj midva. vstop in izstop v tretjo vrsto čez prtljažnik, edino na pavzi med potjo čez vrata. ge je imel sani, zapeljal si sedež naprej in je šlo.
potem je šel ge od hiše inkasneje nabavljen pathfinder. takrat so bili otroci 4,6 in 8, kidfix, kid, jahač ali pa kifix dva jahača, se ne spomnim. sedeli so v drugi vrsti vsi. potem pride nov otrok, kida v prtljažnik, jahač desno, mama sredina, lupinica levo. za vstop v 3 vrsto jahač ven, sedež zložit.
potem gre mama naprej, lupinica v tobija in ostane vse isto. sredina v drugi vrsti prazna.
potem še en otrok, isto kot pri prvem le en otrok spredaj. ko se zamenja z mamo, gre jahač, lupinica, kid, zadaj kid in jahač.
potem lupinico zamenjamo za tobija in gre tobi, brez, kid, zadaj kid in jahač oz jahača. tukaj ti pa dopizdi. vsakič kida ven, sedeže zlagat itd itd.

in rečeš ok, ge ne bi, ni ponudbe, drag, drsna vrata bi, gremo po sharana.
katere sedeže daš na bok? tobija pa punco k je brez. kid sredina, joka, a se pripne. mali gre nazaj, se vsede, noge ne dobi pod sedež. leta, 1,3,7,9,11. zadeva odpade, ker je enostavno na 3 klopi manj placa kot v pathfinderju.

sedaj pa..trije otroci lepo sedijo. vzel bi še dva s sabo..boš sedeže montiral stran? jih dal v 3 vrsto, ali vsakič umikal, da gre kdo v tretjo vrsto?
ne pozabi, da do x cm otroc v tobiju, kidu streljajo z nogam naprej. če si italijanček ok, če si pa višji, da ne rečem 195, potem te nabijajo v sedež in sedijo v drugi vrsti čisto nazaj, ne glede na pomik, posledično 3 nima placa. itd itd.

torej 3 otroc, 3 sedeži, rad bi peljal 7 ljudi. kam daš koga?
da bi se jaz hecal s prekladanjem sedežev..ne, sem zato prodal avto in se trenutno vozim z dvema. da bi poleg prekladanja bil deležen še občutno višjih stroškov vzdrževanja in slabše vožnje..ne hvala. danes nisem prepričan, da bi, če bi imel, vzel V in se odpovedal osebnim avtomobilom. da bi pa to naredil zaradi 5 izletov s taščo, mamo, prijatelji..ni šans
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Hm, ne vem o čem pišeš.

In če zgornjemu kupcu Sharana trenutno Touran ravno znese, tudi Sharan s sedmimi sedeži ni hudiča, da ne bo ''znesel'' po placu.

in če rabiš za toliko oseb, pojdi pogledat novo Toyoto Proace v Family izvedbi. Je sicer kombi, ampak so ga hudičevo približali avtu, res top avtiček. Aii pa ostala dva trojčka (Citroen/Peugeot).

Če že kombija potem vsaj FORD TOURNEO CUSTOM. Glede vožnje svetlobna leta pred trojčkom res pa, da je dražji ampak še vedno cenejši od VW/MERCEDES-BENZ kombijev.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Če že kombija potem vsaj FORD TOURNEO CUSTOM. Glede vožnje svetlobna leta pred trojčkom res pa, da je dražji ampak še vedno cenejši od VW/MERCEDES-BENZ kombijev.
Najprej disclamer: ta zapis se ne nanaša na zanesljivost.
Vozil Proace Family in takoj za njim Tourneo Custom 2.0TDCI avtomatik ta višja oprema. Hiace se pelje skoraj kot avto, lepo požira neravnine, zvočna zatesnitev dobra (podobna avtom), praktično na pol poti do avta.
Za njim Ford: noter hrupen za popizdit, na neravninah je zadek poskakoval kot koza, neudoben čez luknje, motor glasen za znoret, menjalnik cukajoč. Pri 5.000km en kup čričkov noter. Pač tipičen staromoden kombi. Ob tem podobna oprema vsaj 5 jurjev dražji od Hiace-a. Je pa Ford občutno višji in prostoren v višino. Verjamem, da je za tovor tista skakajoča rit, ko je naložen, boljša, ampak za osebno uporabo, loool. Je odpadel takoj.
Sam nisem mogel verjeti tej svetlobni razliki med obema sodobnima kombijema.
Za dobrih 36 jurjev dobiš Hiace Family s ta močnim 2.0 dizlom, 8 stopenjsko avtomatiko, vsi asistenčni sistemi, ki so na voljo in Webastom. Za povrh pa še 5 letna Toyota garancija. Edino malo boli, da ni AndroidAuto/Apple Carplay povezave.
Kar se mene tiče top izbira, če rabiš kombi za družinsko rabo. Je Toyota odlično naštudirala serijsko opremo v izvedbi Family.
PS: nisem jih ganjal čez ovinke, ker za to ne kupiš kombija. Ob normalni vožnji se pa Proace čisto sprejemljivo vozi ZA KOMBI, kar navsezadnje je.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Corvette

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
torej 3 otroc, 3 sedeži, rad bi peljal 7 ljudi. kam daš koga?
da bi se jaz hecal s prekladanjem sedežev..ne, sem zato prodal avto in se trenutno vozim z dvema. da bi poleg prekladanja bil deležen še občutno višjih stroškov vzdrževanja in slabše vožnje..ne hvala. danes nisem prepričan, da bi, če bi imel, vzel V in se odpovedal osebnim avtomobilom. da bi pa to naredil zaradi 5 izletov s taščo, mamo, prijatelji..ni šans
No vidiš, sej znaš povedat...
Tebi je pač cela jeba premaknit 2 sedeža 3x letno in raje voziš dva avta, nekomu pa je to piece of cake.
Vsakemu svoje ;).
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
da kupiš enoprostorca za 3 x letno je neumno. gume so za njih vsaj 50% dražje kot za osebne. poraba je višja. potem pa dodaj še vw v enačbo, ravno poslušam frenda in njegove tegobe, pa si zmagal.

ps
sedeže bi moral premikat vsak drug vikend. je zabavno iti v trgovino..sedež ven, vsi not, sedež not..15 min vožnje, sedež ven, vsi ven, sedež not, pa spet sedež ven, not ven not..dopizdi ti s tistim kidfix-om okol opletat, pazit pleh, usnje, sosednje avtomobile..

kupovat sedeže na zalogo, za taščo, mamo, soseda je pa še večja neumnost kot če to delaš zase, pa neoptimalno izbereš avto.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Forda imamo na firmi. Zadek gre res malo po svoje, plus komande, infotainment je "Fordovo", kar ni nujno dobro.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.326
5.845
113
pri taščici
Najprej disclamer: ta zapis se ne nanaša na zanesljivost.
Vozil Proace Family in takoj za njim Tourneo Custom 2.0TDCI avtomatik ta višja oprema. Hiace se pelje skoraj kot avto, lepo požira neravnine, zvočna zatesnitev dobra (podobna avtom), praktično na pol poti do avta.
Za njim Ford: noter hrupen za popizdit, na neravninah je zadek poskakoval kot koza, neudoben čez luknje, motor glasen za znoret, menjalnik cukajoč. Pri 5.000km en kup čričkov noter. Pač tipičen staromoden kombi. Ob tem podobna oprema vsaj 5 jurjev dražji od Hiace-a. Je pa Ford občutno višji in prostoren v višino. Verjamem, da je za tovor tista skakajoča rit, ko je naložen, boljša, ampak za osebno uporabo, loool. Je odpadel takoj.
Sam nisem mogel verjeti tej svetlobni razliki med obema sodobnima kombijema.
Za dobrih 36 jurjev dobiš Hiace Family s ta močnim 2.0 dizlom, 8 stopenjsko avtomatiko, vsi asistenčni sistemi, ki so na voljo in Webastom. Za povrh pa še 5 letna Toyota garancija. Edino malo boli, da ni AndroidAuto/Apple Carplay povezave.
Kar se mene tiče top izbira, če rabiš kombi za družinsko rabo. Je Toyota odlično naštudirala serijsko opremo v izvedbi Family.
PS: nisem jih ganjal čez ovinke, ker za to ne kupiš kombija. Ob normalni vožnji se pa Proace čisto sprejemljivo vozi ZA KOMBI, kar navsezadnje je.
V sluzbi imamo sicer tovornega forda, pa se obnasa enako. Rit skace tudi ko imas tono na paleti. Pa ni vazno kje. Za sedezi, nad zadnjo osjo, ali pa pri zadnjih vratih. Sem enkrat bil nepozoren na niveleto prehoda preko proge na rakeku. Sem mislil da...
Pred nakupom sem testiral avtomatika in rocnega. Kupili rocnega. Avtomatik ima kratko razmerje menjalnika na AC, rocnemu manjka ena prestava md drugo in tretjo prestavo, oziroma bi morali drugace razporediti ostale prestave. To ugotovil po nakupu.
Moje noge so sicer nekaj posebnega, ampak dvomim da zdrave noge nqjdejo dober polozaj za volanom.
Zakaj
Opora za levo nogo je precej visje kot desna na gasu. Torej imas noge v skarjice in razlicen kot v kolku in kolenu.
Pri avtomatiku tega problema ni.
Pred nakupom gledal in testiral tudi trojcka PSA. Za voznika polozaj bistveno bolje reseno, tudi udobje se mi je zdelo boljse. Ima pa 10 cm ozja stranska vrata, kar je takrat nagnilo tehtnico v prid forda. Tovor je na paleti in je smotano paziti gumo pri vratih pri nakladanju in razkladanju. Ne vem pa kako se sirsa vrata poznajo pri dostopu do tretje vrste sedezev.
Tudi lanski FL forda je obdrzal to oporo za nogo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: softi in mtl

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Avtomatik ima kratko razmerje menjalnika na AC
To sem sploh pozabil omenit. V današnjem svetu so tako kratka razmerja no go.
da kupiš enoprostorca za 3 x letno je neumno. gume so za njih vsaj 50% dražje kot za osebne. poraba je višja. potem pa dodaj še vw v enačbo, ravno poslušam frenda in njegove tegobe, pa si zmagal.
Morda bi moral malo pogledat še za rit ostalih, ne samo svojo. Tukaj se namreč pogovarjamo o nekomu, ki je KUPOVAL in KUPIL rabljenega Sharana (iz kateregakoli razloga že, predvidevam pa, da ga rabi) in zraven dobil še 2 sedeža, ki jih NE rabi nujno. Ti mu pa pljuvaš po tem, kot da je največji debil na svetu. Torej on ga RABI za celo leto za 5 sedežev, zraven je pa ''brezplačno'' dobil še 2 sedeža.
In če mi piše o optimizaciji stroškov nekdo, ki plačuje za 2 avta celo leto (registracija, gume, servisi, itd.), zato ker jih rabi na 14 dni, ni ravno korektno, a? Ko dodaš zraven še Vja, kjer itak plačaš konkretno znamko, pa tudi ne vem več, kaj naj si mislim.
sedeže bi moral premikat vsak drug vikend. je zabavno iti v trgovino..sedež ven, vsi not, sedež not..15 min vožnje, sedež ven, vsi ven, sedež not, pa spet sedež ven, not ven not..dopizdi ti s tistim kidfix-om okol opletat, pazit pleh, usnje, sosednje avtomobile..
In jaz te še vedno ne razumem. Pišeš o treh otrocih, potem pa mečeš noter še dodatne osebe. Sem ti že zgoraj napisal, da če imaš 7 oseb pogosto, potem si pač kombija kupiš in je. Žal to je to. V vseh teh jajcih boš pač moral nekaj ''muvat''. In še enkrat: muvat na 14dni je po moje konkretno bolj racionalno, kot plačevat celo leto za 2 avta. Še glede pazit na ostalo: upam, da si opazil, da je običajno na vseh parkiriščih vedno kje prostor, kjer ni nikogar okrog in sicer je to na najbolj oddaljenem kotu parkirišča od vhoda v trgovino ;). Vidim pa, da ima precej ljudi probleme tam parkirat in bi najraje šli kar z avtom noter v trgovino. Ne pišem, da to ti delaš, da ne bo nesporazuma.
kupovat sedeže na zalogo, za taščo, mamo, soseda je pa še večja neumnost kot če to delaš zase, pa neoptimalno izbereš avto.
Zate je neumnost, kar si že napisal, sedaj te razumemo, pač imaš specifične poglede na to :).
Za zgoraj omenjenega pisca, ki jih je dobil zraven ''zastonj'' je pač to top. Za mojega kolega, ki je doplačal verjetno 200 EUR pri rabljenem za 7 sedežnika je to tudi top.
Vsak ima svoje, svoje si povedal, ni pa treba, da ostale označuješ za neumne, ker NISO VSE SITUACIJE, ŽELJE, PREFERENCE iste in tukaj ni 100% pravilnega odgovora za vse. Vse je odvisno. Sem ti to že napisal.

Pa še nekaj: v času, ko skoraj pol kupcev izbere SUV-ja, od katerih jih bo 99,9% videlo teren le, ko bodo zapeljali čez odtočni jašek na dvorišče:D, pisati o racionalnosti nima smisla. Če si nekdo želi in lahko privošči, potem pač to nima več veze z racionalnostjo, ampak s tem, da si kupi nekaj kar si želi. Morda ta avto ni strogo racionalen, je pač top izbira za nekoga, ker se bo v njem počutil dobro, varno, blablabla...
Pa sam zelo ne maram karavanov, enoprostorcev in SUV-jev, ampak razumem pa, če si nekdo to želi in ga zaradi tega ne bom zmerjal za neumneža. Je pač njemu tisto vozilo optimalno. Bom pa popizdil, če mi začne svojo izbiro predstavljat kot edino možno in da so vsi drugi neumni.:p

PS2: bi bil čas, da počasi preživiš to VW fobijo. Sharan z 2.0TDI in DSG je čisto ok zanesljivo vozilo. Ja, lahko kaj crkne (EGR, vodna pumpa), ampak sam bi rekel, da nič kaj bolj verjetno, kot pri drugih znamkah. Seveda je pa pogoj, da ne kupiš zgonjene zadeve. Ampak recimo, če kupiš nekaj s 100 jurji, ne vidim razloga, da ne bi brez večjih izrednih stroškov prišel do 200 jurjev. OB USTREZNEM REDNEM VZDRŽEVANJU. Seveda pa rabiš tudi malo sreče. Zato imajo pa čez lužo lemon law, ker se očitno vsem lahko zgodi ''ponedeljkov avto''.
Jaz sem recimo pri moji kravci (ne Sharan) trenutno na 257 jurjev in ja, sem moral zamenjati par malenkosti in eno večjo (sklopka, vztrajnik), ampak se mi zaradi tega ni podrl svet in zato avto še ni piece of shit. Pač pri teh km se pa tudi lahko kaj pokvari:p. Če te take stvari vržejo iz tira greš pač v trgovino in odpelješ nov avto in ob poteku garancije ponoviš zgodbo.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
spet nazaj k dejstvom. še rabiš 5 sedežev vedno, potem kupuj 5 sedežev. ker dodatni so nakup na zalogo in nimajo smisla. imajo ga, če ne trpi vse drugo. pri sharanu trpi mnogo tega, začnemo že s postavitvijo kje kdo kdaj in koliko je to udobno. in dejmo tukaj tudi nehat.

jaz rabim 7 sedežev večkrat na leto in mi je shrana no go, ker zadaj ne more noben normalen sedet. čakam da poveste vi kje bi kdo sedel. imel sem apthfinderja in ej bil neprimerno večji. dodaj mu zmogljivosti, dodaj mu 4 kolesni pogon, dodaj mu 0 stroška v 4 letih in izgubo 3k cene, poglej na oglas kjer je 2013 letnik 15k, dodaj 12 porabe na 100 in boš videl, da je boljši nakup od sharana in njegovih tegob z motorjem, senzorji itd

včeraj je bil prjatu na obisku. sem mislil, da bo leto brez težav, a se spomnim, da je nekaj jamral par tednov nazaj..nič takega..neka loputa zraka, pa nek senzor, 600€..po dveh dneh spet v safe mode..bo šel nazaj. vsako leto, najmanj enkrat da 500-700 za senzorje. ma pa vw.

pa dejmo vse to pozabit.
kako spakiraš 4 odrasle in 3 otroke v sharana.

ps
na netu je 2013 multivan za 25000, sigurno gre za 24000, to je 4k več od leto mlajšega sharana. multivan je highline, 180, dsg. sharane so 2014 prodajala sky technology conforte po 32k..danes ga pa prodajajo za 20-24...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
spet nazaj k dejstvom. še rabiš 5 sedežev vedno, potem kupuj 5 sedežev. ker dodatni so nakup na zalogo in nimajo smisla. imajo ga, če ne trpi vse drugo. pri sharanu trpi mnogo tega, začnemo že s postavitvijo kje kdo kdaj in koliko je to udobno. in dejmo tukaj tudi nehat.

jaz rabim 7 sedežev večkrat na leto in mi je shrana no go, ker zadaj ne more noben normalen sedet. čakam da poveste vi kje bi kdo sedel. imel sem apthfinderja in ej bil neprimerno večji. dodaj mu zmogljivosti, dodaj mu 4 kolesni pogon, dodaj mu 0 stroška v 4 letih in izgubo 3k cene, poglej na oglas kjer je 2013 letnik 15k, dodaj 12 porabe na 100 in boš videl, da je boljši nakup od sharana in njegovih tegob z motorjem, senzorji itd

včeraj je bil prjatu na obisku. sem mislil, da bo leto brez težav, a se spomnim, da je nekaj jamral par tednov nazaj..nič takega..neka loputa zraka, pa nek senzor, 600€..po dveh dneh spet v safe mode..bo šel nazaj. vsako leto, najmanj enkrat da 500-700 za senzorje. ma pa vw.

pa dejmo vse to pozabit.
kako spakiraš 4 odrasle in 3 otroke v sharana.

ps
na netu je 2013 multivan za 25000, sigurno gre za 24000, to je 4k več od leto mlajšega sharana. multivan je highline, 180, dsg. sharane so 2014 prodajala sky technology conforte po 32k..danes ga pa prodajajo za 20-24...
Jaz pa čakam, da boš ti začel brat (in razumeti), ker sem ti to že najmanj 2x napisal.
Sem ti že zgoraj napisal, da če imaš 7 oseb pogosto, potem si pač kombija kupiš in je. Žal to je to. V vseh teh jajcih boš pač moral nekaj ''muvat''.
S svojo dilemo se pa kar sam ubadaj, vidim, da imaš rad neproduktivno ''filozofiranje''.:p Upam pa, da boš prišel do zaključka.

In ja, se strinjam, da je pa to čisti kriminal, ker potem nimaš več nič placa za stvari, če vzameš 7 sedežnega Sharana:
P1340256-500x323.jpg

Tukaj bi moral jaz čisto vsakič doktorsko disertacijo spisat, kako zložit stvari, da bi vse šle v ta prtljažnik, ki je totalno neuporaben zaradi dodatnih dveh sedežev. Še dobro, da nimam teh problemov, ker bi me verjetno v LJ-Polje morali odpeljati.

PS: Ta močen Multivan ima konkretne probleme z motorjem in sicer je zelo žejen olja. ;) Tako da, tega ti ne bi ravno svetoval.
 
Nazadnje urejeno:

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
strinjava se, da za 7 ljudi vozit 'dnevno' nobena od teh opciji ni super. preživet se da pa marsikaj. ko dodaš prtljago, je še malo slabše, a spet se da preživet. mi smo.

jaz govorim o tem, da če rabim 3 sedeže zadaj, potem nobena od teh opciji ni odlična in je karavan boljša izbira. tudi če dobim dva sedeža gratis za 3 krat na leto, bi se odpovedal temu luksuzu in šel na karavana.

sva se sedaj razumela?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
strinjava se, da za 7 ljudi vozit 'dnevno' nobena od teh opciji ni super. preživet se da pa marsikaj. ko dodaš prtljago, je še malo slabše, a spet se da preživet. mi smo.

jaz govorim o tem, da če rabim 3 sedeže zadaj, potem nobena od teh opciji ni odlična in je karavan boljša izbira. tudi če dobim dva sedeža gratis za 3 krat na leto, bi se odpovedal temu luksuzu in šel na karavana.

sva se sedaj razumela?
Ne, nisva se razumela. Ker ti še vedno furaš svojo rešitev kot edino pravilno, vsi drugi so pa neumni.
Evo, dve fotki (na spodnji je kolo za odraslega brez razstavljanja):
sedezi.jpg

kolo.jpg

Softi mode on
kaj si ti debil, da za tri sedeže boš imel karavana. Jaz sem car, jaz sem vse nagruntal, za to je limuzina top. Ti si bedak, ker voziš karavana.
Softi mode off
Kaj pa, če ima recimo nekdo težave s hrbtom in se v višji enoprostorec enostavno vsede, iz karavana ga bi pa moral vsakič nekdo vlačit ven? Kaj pa, če ima rad, da si ne lomi hrbta, ko pripenja froca? Kaj pa, če žena nosi stalno stilske klobuke, ki bi se v nizkem karavanu pomečkali? Kaj pa, če je nekomu enostavno bolj všeč dvignjen položaj pri Sharanu? Kaj pa če (vstavi milijon razlogov)?
ŠE ENKRAT: NI TO BARVA, KJER IMAŠ ENOZNAČEN PRAVILEN ODGOVOR (v smislu to je rdeča po RGB x,y,z), AMPAK JE TUKAJ TOLIKO RAZLIČNIH OKOLIŠČIN, PREFERENC, ITD., DA NI ENEGA PRAVILNEGA ODGOVORA ZA VSE.

Pa bo bolje, da to dokončava enkrat na piru, ker se mi res ne da več tipkat za take neumnosti. Bo bolj produktivno.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
lej, hrbet, prostata itd so nove zadeve, neznanke. govora je bilo imam 3 otroke in sharan je dobra izbira, s 7 sedeži bom še taščo peljal 3 krat na leto.

od tukaj izhajava. bo šlo?
ne dodajava vw lover, hajter, hrbet, bj plac itd. samo tisto zgoraj.

ni pravilnega odgovora oz vsak sam oceni kaj bi, ker je veliko subjektivnega še zraven. zato vsakemu svoje. me pa zanima kako sedijo 4 odrasli in 3 otroci v shranu. kok so stari, kake sedeže imajo in kje je pozicija v avtu. mogoče dobim idejo zase.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
lej, hrbet, prostata itd so nove zadeve, neznanke. govora je bilo imam 3 otroke in sharan je dobra izbira, s 7 sedeži bom še taščo peljal 3 krat na leto.
In zakaj Sharan ni dobra izbira za 3 otroke? A jih ne moreš pripeti v drugi vrsti? Kje je spet problem?o_O
ni pravilnega odgovora oz vsak sam oceni kaj bi, ker je veliko subjektivnega še zraven. zato vsakemu svoje. me pa zanima kako sedijo 4 odrasli in 3 otroci v shranu. kok so stari, kake sedeže imajo in kje je pozicija v avtu. mogoče dobim idejo zase.
Dva spredaj, dva v drugi vrsti na straneh, na sredi en froc, v tretji vrsti dva froca. Bo šlo? Pa v tem konkretnem primeru GOVORIMO O PARKRAT LETNO. Če ti froca ne bosta tega preživela, imaš druge probleme in ne z avtom. Mi je zadnjič ta mala nekaj jamrala, ker je bila na sredini malo stisnjena. Še pet minut dlje bi trajala vožnja, pa bi šla peš do cilja. Je imela srečo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Hehe, softi , a ti je ratal razhudit sicer zelo mirnega mtl . :)

Jaz bom pa dodal samo tole: kak Pathfinder tudi ni ravno racionalen nakup, če ne drugeg zaradi porabe in zmogljivosti na avtocesti, pa tudi pokvarit se ima bistveno več (v osnovi je sicer to precej zanesljiv avto, a ko kaj gre, ni poceni).

Novi Espace pa nima več toliko prostora? V nekem trenutku slabosti sem gledal tudi te avte. Za Scenica vem da novi ne deluje več tako prostorno (tudi če z metrom plac je, deluje zelo zbito v primerjavi z recimo ženinim Scenicom 3).
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
vidiš..jaz pa nisem tak..mi najeda piskanje, utrujanje, sam peš pa ne bi šel noben. :)

da repliciram na postavitev. pri 195 cm vozniku so sedeži skrajno nazaj vsi. v tem primeru v sharanu ni placa za 35 plus nogo, mora biti obrnjena v račko. to mi ne sede, zato velika dva tja ne moreta, srednji bi bili pogojno, ker ne vem ali bi mali noge streljale naprej v sedež, ta najmnajši pa sigurno streljajo, pa še sedež je adijo pamet za tja montirat.

in ko dam to v enačbo, grem z dvema, ker sta itak pri hiši. in bi tašča in tasta napotil tudi s svojim, sam pa šel z normalnim 5 sedežnikom, če si zamislim anmesto dveh otrok njiju.

evo, to sem hotel povedat.

vsakemu svoje.

ps
180 v vw ni ok, žre olje, 140 je diselgate, tsi ketne, dsg en lep del crkuje. meserji, erg, lopute pri vseh problem...tko se bere forum.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Hehe, softi , a ti je ratal razhudit sicer zelo mirnega mtl . :)

Jaz bom pa dodal samo tole: kak Pathfinder tudi ni ravno racionalen nakup, če ne drugeg zaradi porabe in zmogljivosti na avtocesti, pa tudi pokvarit se ima bistveno več (v osnovi je sicer to precej zanesljiv avto, a ko kaj gre, ni poceni).

Novi Espace pa nima več toliko prostora? V nekem trenutku slabosti sem gledal tudi te avte. Za Scenica vem da novi ne deluje več tako prostorno (tudi če z metrom plac je, deluje zelo zbito v primerjavi z recimo ženinim Scenicom 3).

kdor zna, zna.

pathfinder žre od 9,2 naprej. dolina oz ravnina ga držiš na 12 v povprečju. ac pa 130 je tut ok, če to šteješ pod zmogljivosti. klima je mal agresivna, to je slabost.
porabo prineseš not z izostankom servisov.

250.000 je šel od bajte, ležaj spredaj..160, zadaj dva senzorja na gredi vrtenja..80.. amortizer prtljažnika, 27..bremze okol 70, diski 120 par.. nič ni drago oz odstopa.
vw lučka..500 naprej...ketna tsi..1500..

tako sem jaz gledal..in v 4 letih, 90k, 3k nižja cena.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
vidiš..jaz pa nisem tak..mi najeda piskanje, utrujanje, sam peš pa ne bi šel noben. :)
Mi smo štirje, tako da imata oba zadaj popoln luksuz. V bistvu jaz sedim sedaj precejkrat zadaj, če žena vozi, ker je Superb zadaj res prostoren.
To jamranje se je zgodilo na 15km dolgi poti (ne na zgornji fotki, to je bilo že x let nazaj), ko smo peljali še eno osebo. Sploh ni bila zabasana. V glavnem, je imela srečo, ker še par minut bi trajalo, pa bi ustavil, da gre peš. Vse ima neko mejo...
250.000 je šel od bajte, ležaj spredaj..160, zadaj dva senzorja na gredi vrtenja..80.. amortizer prtljažnika, 27..bremze okol 70, diski 120 par.. nič ni drago oz odstopa.
vw lučka..500 naprej...ketna tsi..1500..
Loooool.
No, to si pa upam trdit, da enostavno sam sebi lažeš in utemeljuješ svojo izbiro.
Namreč za Pathfinderja staviš cene pri nepooblaščencu ali pod kozolcem, za VW pa pišeš cene na pooblaščencu oz. še to ne vem iz kje jih vlečeš. Ker veriga 1.500 EUR? Za kateri motor? Set namreč stane od 150 EUR pa do nekje 300 EUR.
1.500 EUR kvečjemu morda popravilo, ko je že veriga preskočila. Ampak zgoraj sem ravno zato namerno z velikim napisal, da OB USTREZNEM VZDRŽEVANJU. In če žvenketanje ob hladnem zagonu ne pove, da je nekaj hudo narobe, potem si pač sebi pripiši za stroške.
ps
180 v vw ni ok, žre olje, 140 je diselgate, tsi ketne, dsg en lep del crkuje. meserji, erg, lopute pri vseh problem...tko se bere forum.
Hvala za info glede 180KM, sem ti jo že sam zgoraj napisal.
DSG v teh garah prav nič ne crkuje po tekočem traku, ker so vsi z mokro sklopko. Razen ne vem, če obstaja 1.4TSI v Sharanu. Seveda pa napake se bodo (sploh s km) zgodile. Leta in km naredijo svoje. Toliko slišiš o tem, ker je pač DSGjev v Sloveniji veliko. Potem pa dodaj še loleke, ki serjejo po DSGjih, pa ne razlikujejo med različnimi tipi DSG menjalnikov in si tam.
Dieselgate? A dela? Če je bil fiks narejen pač dela. Če je EGR riknil po fiksu, ga je že prejšnji lastnik zamenjal. +zate. Še kaj? Poraba? Če te vse to moti, greš do tunerja in ti rukne pred fiksom FW gor. Boš pa zastrupljal svoje froce. Verjetno pa manj kot z garo od Pathfinderja.
 
Nazadnje urejeno:
kdor zna, zna.

pathfinder žre od 9,2 naprej. dolina oz ravnina ga držiš na 12 v povprečju. ac pa 130 je tut ok, če to šteješ pod zmogljivosti. klima je mal agresivna, to je slabost.
porabo prineseš not z izostankom servisov.

250.000 je šel od bajte, ležaj spredaj..160, zadaj dva senzorja na gredi vrtenja..80.. amortizer prtljažnika, 27..bremze okol 70, diski 120 par.. nič ni drago oz odstopa.
vw lučka..500 naprej...ketna tsi..1500..

tako sem jaz gledal..in v 4 letih, 90k, 3k nižja cena.


softi a lahk mal več napišeš o panfiderju, ki si ga mel? me čist tko informativno zanima..BTW a si mogoče mel 2.5 Di Turbo motor v njem?