R Kangoo 1.2 16V 55kw/75KM

Keki

Pripravnik
26. okt 2007
869
9
18
Kamnik
Vprašanje za lastnike in poznavalce.

Kakšna je poraba in ali je 75 KM sploh dovolj za družinsko vožnjo?

Naj rajši gledam za 1.5 dCi z 80 KM?

Imajo kakšne specifične probleme (dizel in bencinar)?

Bo pa (če sploh) minimalno letnik 2004.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.750
2.034
113
za šankom
prostoren avto in z pravim motorjem tudi lahko zelo družinski.raje 1.5dci kot pa 1.2 16v.že zaradi porabe in voznih lastnosti ob polnem avtu.v kliotu je dovolj 1.2 bencinar v težjem in višjem kangooju pa ne
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Cio pa 1.2 motor je ena velika revščina. Sem to kombinacijo vozil kakšna dva tedna nazaj 4 dni AC Trojane-LJ, lahko rečem samo navadna polomija, to bi morali popisat pri popisu nepremičnin, clio komaj pride do 130, pri tem da ga moraš tiščat tako rekoč do podna.

Kangoo s tem motorjem bo pa še slabši. Za današnje potrebe, če res avto ni izključno za prevažanje po mestu, kjer je največja omejitev 70, mora imeti minimalno 1.4 motor, zaželeno pa vsaj 1.6, če govorimo o klasičnem bencinarju brez turbine in podobnih zadev. Za moje pojme optimalen avto ima danes med 70 in 80 kW pri ene 1300 do 1500 kg lastne mase. Po tovrstnih kriterijih jaz izbiram avtomobile.
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.637
449
83
Tolmin
Moj sluzbeni ima tak motor 1.2/16V.
Imam precej mesano voznjo od "laganega" krizarjenja za tovornjaki do "rally" izpadov najvec pa je skakanja od stranke do stranke(po km ali dva).
Z enim tankanjem 35-38 litrov napravim med 550 in 600 kilometrov - imam ga cca. 3 mesece in sm z njim napravil okrog 15.000 km
Je 16 ventilc in lepo vlece pri malih obratih kar v praksi pomeni,da ni potrebno stalno menjati prestave,... skratka udobno voznjo.No na avtocesti mu malo zmanjka moci-nikakor noce preko 180 km/h
grims-1.gif
 

TheMan

Pripravnik
6. mar 2008
376
0
16
Iz izkušenj ti svetujem 1.5 dci. Sam sem po manj kot letu dni šel iz 1.2 16V na 1.5 dci 80. Sedaj se vsaj peljem nekako.

Nisem pa pristaš Renaultov. Sem več na servisu kot v službi. Če bi lahko izbiral bi vzel kaj drugega...
 

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16
Pri Kangooju glej raje za 1.4 motorji (večja teža zahteva več navora). Sam vozim sicer Cliota III z 1.2/16v motorjem in je za normalno vožnjo povsem dovolj. Poraba se giblje okrog 6 L/100 km, crknilo po 10000km še ni nič.
Nakup rabljenega avta z DCi motorjem pa ti odsvetujem. (kolega je v enem letu zmetal že 2000 Eur v Scenika)
rolleyes-1.gif
 

Keki

Pripravnik
26. okt 2007
869
9
18
Kamnik
Kot jaz vem (sem prebral) je imel R probleme samo z 1.9 dCi motorji in ne 1.5 dCi, ali pač? Pa še to samo do 2004 letnika?
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.708
140
63
Mati imajo 1.4 75km. Povsem dovolj za družinsko vožnjo, tudi po avtocestah.

lp
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.683
14
38
Jaz priporočam nakup bencinarja. Pa lahko je tudi 1.2 16v mašina. Na firmi imamo enega letnik 99 1.9 D, ki ima že blizu 190.000 km ( delali samo redne servise). Drugega kanguja imamo 1.5 dci letnik 2003. Sedaj ima prevoženih 76.000 km in že 2x zamenjano turbino. Prvič pri 19.000 km in drugič pri 60.000 km. Pravtako imamo dva cliota 1.2 16V letnik 2002. pa nimamo večjih problemov. Moj glas gre v prid bencinarjem.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Cio pa 1.2 motor je ena velika revščina. Sem to kombinacijo vozil kakšna dva tedna nazaj 4 dni AC Trojane-LJ, lahko rečem samo navadna polomija, to bi morali popisat pri popisu nepremičnin, clio komaj pride do 130, pri tem da ga moraš tiščat tako rekoč do podna.

Kangoo s tem motorjem bo pa še slabši. Za današnje potrebe, če res avto ni izključno za prevažanje po mestu, kjer je največja omejitev 70, mora imeti minimalno 1.4 motor, zaželeno pa vsaj 1.6, če govorimo o klasičnem bencinarju brez turbine in podobnih zadev. Za moje pojme optimalen avto ima danes med 70 in 80 kW pri ene 1300 do 1500 kg lastne mase. Po tovrstnih kriterijih jaz izbiram avtomobile.

Verjetno nisi vozil 16V motorja ampak navadnega 1.2. Je precej razlike.

Sam sem imel 1.2 16V v cliotu in je bil super motor, lepo se pelje, porabo sem pa imel 5.8 po BC (mesana voznja). Ni pa to neki dirkac, ampak za druzinski avto je dovolj. Pa enkrat smo ga imeli nabasanega do stropa ko smo sli na morje, pa je sel lepo, brez problemov.

LP
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.750
2.034
113
za šankom
1.2 75KM se v cliotu čisto lepo pelje če sta dve osebi notri.patudi na števcu se pokaže več kot 160km/h.ni pa ravno nek dirkalnik
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Tebi in shiftu dopuščam možnost, da ni bil 16V, po ravni AC ni šel po števcu več kot ene 140 - 150, če se prav spomnim, pri gas do podna. Sam sem že po naravi skeptičen do malčkov ala twingo, clio, corsa. V njih se pač ne počutim varno.

Z renojevimi dizli sicer nimam kakih hudih izkušenj, vendar lahko rečem, da se kakšna druga znamka v vseh okoliščinah lepše pelje, kot bencinar (potek navora).
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Clio 1.2 16v ima tovarniško hitrost 170km/h in jo po ravnini z lahkoto doseže. Za cliota je čisto dovolj močan, pa še lepo tih je in malo pije. Imam takega in nimam želje po dci-ju, čeprav se kar dosti vozim. V kangooju bi pa vsekakor razmišljal o dci motorju.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Tisto si mel verjetno res navadnega 1.2 - 60 kojnev
frown-1.gif


Točno s takim motorjem sem imel službenega kangooja, po mestu je še šlo, za po AC je bila pa kriza. Pa tudi pil ni tako malo. Klime pa itak ni bilo, saj bi jo komaj poganjal
grin1.gif


bigger is better pravijo nekateri. tudi jaz
zmaga.gif
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
To je bil službeni clio, brez klime. Drugače je bil pa to že ne vem kateri službeni renault, ki me je zelo razočaral. Svoje čase (ene 5 let nazaj) sem bil lastnik R19 letnik 1991, ki je bil po mojem mnenju boljši od vseh službenih cliov, kangoojev, meganov prve generacije. Napram moji nekdanji R19 prve generacije, se je renault bistveno poslabšal. Ti službeni avtomobili, ki sem jih vozil so najmanj 7 let mlajši od R19, nekateri pa več kot 10.

Prevelik avto tudi ni optimalen, pri tem je potrebno ubrati neko srednjo pot.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Cio pa 1.2 motor je ena velika revščina. Sem to kombinacijo vozil kakšna dva tedna nazaj 4 dni AC Trojane-LJ, lahko rečem samo navadna polomija, to bi morali popisat pri popisu nepremičnin, clio komaj pride do 130, pri tem da ga moraš tiščat tako rekoč do podna.

Kangoo s tem motorjem bo pa še slabši. Za današnje potrebe, če res avto ni izključno za prevažanje po mestu, kjer je največja omejitev 70, mora imeti minimalno 1.4 motor, zaželeno pa vsaj 1.6, če govorimo o klasičnem bencinarju brez turbine in podobnih zadev. Za moje pojme optimalen avto ima danes med 70 in 80 kW pri ene 1300 do 1500 kg lastne mase. Po tovrstnih kriterijih jaz izbiram avtomobile.

Si ti dejansko vozil 1.2 16V Clia? Ker ta, ki ga ima moja mama, je zelo poskočen in tudi slučajno nima težav s pospeševanjem do 130.
confused-1.gif
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Očitno ni bil 16V, je pa zagotovo bil 1.2. Sicer pa renault, kot renault. Pri 130 me je bilo strah, da bo razpadel, sploh se v njem nisem dobro počutil. Če bi moral izbirat med ponujenimi možnostmi, bi izbral dizelčka. Kango je tudi malo boljše izdelan od cliota, čeprav je bi renault na začetku devetdesetih pri izdelavi boljši, kot je danes.
 

decko

Pripravnik
17. sep 2007
144
0
16
Vozim cliota 1.2 12V, in moram reči da se pelje čisto solidno če sem sam v avtu. Ne smeš pričakovati ne vem kaj od njega in potem ni take krize. Do 130 potegne relativno dobro, končna je pa 160 pa malo drobiža
smile-1.gif

Se pa strinjam da tak motor v kangooju verjetno ni posrečena izbira.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Kango je tudi malo boljše izdelan od cliota

Tukaj se seveda krepko motiš. Clio ima v notranjosti mnogo mnogo boljše materiale, če odmisliš osnovne izvedbe, ki imajo namesto sedežev malodane gobo, na vratih goli pleh in armaturo iz trde plastike. Za povrh so clioti znotraj renaulta v vrhu kar se tiče izdelave (zahvala revozu).
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Očitno ni bil 16V, je pa zagotovo bil 1.2. Sicer pa renault, kot renault. Pri 130 me je bilo strah, da bo razpadel, sploh se v njem nisem dobro počutil.
Mislim WTF?
Prevozil kar kakšnih 15k km s službenih Cliom 1.2 60 KM, sicer nekaj let nazaj, pa vseeno. Po klancu dol je letelo tudi 190 km/h po števcu. No, pri tej hitrosti res ni bil ravno lep občutek, sem pa vsak teden naredil parkrat po 200km po AC s hitrostmi konstantno med 150 in 160 km/h po števcu. Brez kakršnih-koli težav in občutkov, da bo avto razpadel. Pri tej hitrosti je lepo predel in to je bilo to. Tudi kakšnega pretiranega hrupa ni bilo. Seveda ZA TA RAZRED. Ne mi primerjat npr. Golfa s Cliom.
 

Podobne teme