poškodba novega vozila

hovi

Pripravnik
25. jul 2007
565
0
16
Imam eno vprašanje. Včeraj se nam je nekdo zaletel v nov avto (tri dni star renault megane s prevoženimi 200km). Krivda je bila njegova in je bil narejen tudi policijski zapisnik. Škode je okvirno za 5000€. Zanima me ali obstaja kakšna opcija, da bi se vozilo zamenjalo z novim, oziroma da njegova zavarovalnica izplača toliko denarja kot je stal nov (17000€), tega pa obdrži. Ne vem kaj bi bilo najbolj pametno narediti..ker avto bo tudi ko ga popravijo vreden manj, ker je pač bil karamboliran. Tako da bi prosu koga, ki je v tem, da pove kaj bi se v tem primeru najbolj splačalo narediti.

Hvala za odgovore

LP
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.866
3.378
113
40
Lj
Če ga bodo popravil kot se šika (kar bi ga na pooblaščenem servisu mogli), se ne bo opazil da je bil karamboilran in s tega vidika tudi ne bo manj vreden. Lahko ga pa še vedno prodaš in kupiš novega, vendar avto je že ko ga kupiš vreden manj kot nov, to je treba vedt, zavarovalnice pa niso avto posredniki in tega ne počnejo.
 

jtfc

Guru
24. jul 2007
19.573
2.422
113
Vsak avto malo boljši avtohiše, pregledajo z merilcem debeline barve, če je bil kdaj rihtan.

Zakaj misliš, da to delajo? Zarad lepšga?
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.866
3.378
113
40
Lj
Zato ker hočjo ceno zbit ker so škrti. Ko ga avto hiša naprej proda to informacijo ne posreduje naprej. Zato pa avto ne prodaš avto hiši.
 

jtfc

Guru
24. jul 2007
19.573
2.422
113
Zdaj si povedal, da avto ni nič manj vreden, če dobiš enega osla, da ga nategneš
grin1.gif


zmaga.gif
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.866
3.378
113
40
Lj
Zakaj pa bi bil manj vreden, če so pri popravilu vrnili avto v prejšnje stanje? Zato ker je barva na enem mestu milimeter predebela ?
Že novi avti se kdaj poškodujejo pri prevozu in se še zmeraj prodajo kot novi. Torej kupec ni nategnjen, saj dobi izpraven avto, nategnjen je samo prodajalec, če proda avtohiši.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.751
210
63
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Zakaj pa bi bil manj vreden, če so pri popravilu vrnili avto v prejšnje stanje? Zato ker je barva na enem mestu milimeter predebela ?
Že novi avti se kdaj poškodujejo pri prevozu in se še zmeraj prodajo kot novi. Torej kupec ni nategnjen, saj dobi izpraven avto, nategnjen je samo prodajalec, če proda avtohiši.

bom eno zgodbico se enkrat napisal. clovek kupil novega renaulta ... pa mislim da je bil ravno ,megane, prva generacija, .... avto se cuva, cisti, dezja in snega prakticno ne vidi, to da avto ni bil nikoli kleparsko dotaknjen najbrz ne rabim razlagat ...... po 5-ih letih se clovek odloci, da bi vzel novi model megana, ker stari nima klime. pelje avto v isto avtohiso kjer je kupil megana in cenilec zapelje avto na dvigalo in ga temeljito preveri z merilcem laka. izkaze se, da je bil na avtu barvana kompletna streha in desni bok. to, da se to ni moglo zgoditi, ker je avto nedotaknjen , cenilca ne zanima, ker da stevilke ne lazejo. debelina laka ne laze. avto je bil popravljan. in odkupna cena je bila temu primerno nizja.

nauk zgodbe? ko kupujete NOV avto, prosite prodajalca, da vam ga prej premeri s testerjem za lak. ali pa ga preprosto zapeljite do cenilca (znotraj iste avtohise
evil.gif
), da vam ga oceni.
 

jtfc

Guru
24. jul 2007
19.573
2.422
113
No ti kar kupuj karambolirane avte kjer bo kaj zategnjeno, blok ali menjalnik napokan in bo čez 5 let vse rjevelo.

Jaz bom pa nepoškodovane in garažirane pa še je možno da me kdo nategne
10.gif
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.866
3.378
113
40
Lj
No da ne bomo prišli preveč v offtopic.
Pri zavarovalnici se da vložiti pisni zahtevek za izplačilo dodatek za manjvrednost vozila po poškodbi. Tega ti seveda ne bodo radodarno izplačali in je precej odvisno od zavarovalnice in vrste poškodbe. Če naj bi bilo popravilo tako, da se vse zamenja z novimi deli, potem tukaj ne moraš nič uveljavljat, pri klepanju, ličenju in podobnih stvareh pa se načeloma da. Koliko pa potem to znese pa nimam podatkov.
 

hovi

Pripravnik
25. jul 2007
565
0
16
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
No da ne bomo prišli preveč v offtopic.
Pri zavarovalnici se da vložiti pisni zahtevek za izplačilo dodatek za manjvrednost vozila po poškodbi. Tega ti seveda ne bodo radodarno izplačali in je precej odvisno od zavarovalnice in vrste poškodbe. Če naj bi bilo popravilo tako, da se vse zamenja z novimi deli, potem tukaj ne moraš nič uveljavljat, pri klepanju, ličenju in podobnih stvareh pa se načeloma da. Koliko pa potem to znese pa nimam podatkov.
kdo pa potem oceni, koliko je vozilo manj vredno? avtohiša ali cenilec od zavarovalnice? po moji logiki bi morala biti ocenitev pri obeh primerih enaka, vseeno ali ga oceni avtohiša ali pa zavarovalnica..in v takem primeru bi potem lahko dal ta avto v račun v avtohišo in tam vzel čisto novega, zavarovalnica pa bi morala doplačati razliko (pač do tiste vrednosti, kolikor je bil vreden avto pred poškodbo, se pravi 3 dni star in 200 prevoženih kilometrov)
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.866
3.378
113
40
Lj
To pa je informacija, katero je najbolje vprašati zavarovalnico samo. Ampak kot sem že omenil, zavarovalnica ni posrednik in se ne bo ukvarjala z menjavo avta, plačala bo za popravilo avta + še morebiten dodatek na manjvrednost vozila, ostalo pa urejaš sam z avtohišo oz. po kakšni drugi poti.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.519
59
48
Kranj
Meni se je pri pol leta starem avtu nekdo zaletel v odbijač. Ob prijavi škode ti sami ponudijo obrazec za uveljavljanje manjvrednosti vozila (Triglav). Cenilcu sem rekel, da odbijača niti pod razno nočem kaj kitanega ali drugače popravljenega, čeprav je bila poškodba minimalna. Ni nič kompliciral in je napisal novega. Odškodnine pa mislim, da sem dobil cca 10% od zneska popravila.