Porsche/Škoda - popravilo v garanciji in doplačilo, da popravijo tako kot se gre

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
"- zakaj ima toyota lexuse, če se tako dobro vozijo kot premija?"

Zato, ker se Shakirina tašča ne baše tako dobro kot Shakira? Si poštekal, da tole ni voda na tvoj mlin? Naj dam link na video?

Na vse ostalo pa: kako da ti ja objasnim šta je slano, kad ti sol nikad probo nisi? (To so besede Kreša Čošiča).

Ker sem dobre volje, ti še prevedem: Kako naj ti pojasnim, koliko je vreden dober avto, če nisi še nikoli vozil avta ki se bolje pelje pri 200 kot pri 100 na uro?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Mislim, da ne pišem prvič: potreba po pokroviteljskem tonu je odveč. Če ti paše šparati na avtu, šparaj. Misliti, da si zato genialen je pa omejeno.

Tudi sam se vozim z japonskim jajčkom, in točno vem, zakaj. Vem pa tudi zakaj na slab dan zraven še preklinjam ko star furman.
 
  • Všeč mi je
Reactions: hermann in Pepe

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
omg o_O
vsak ve zakaj vozi to kar vozi. Jaz nobenega ne obsojam ali predalčkam, za razliko od nekaterih tukaj na forumu. Privoščim pa vsakomur le najboljše.
Ker vidim, da to nikamor ne pelje - over & out. :nazdravje:
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Nisem bil jaz tisti, ki se je posmehoval človeku, ki je z auditom (da ne boš mislil, da do dekavcev ne znam biti posmehljiv) naredil 580k in ga dal pol v predal budale, ker bi se enako dobro lahko peljal s camryjem, pol pa še v predal finančno nepismene budale, ker bi ga s camryjem to koštalo 5x manj (10x manj?).
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Tudi jaz ne, se mi pa kakorkoli zdi precej denarja za vzdrževanje - kljub temu da gre za enega najdražjih audijev. Vendar je to zgolj moje osebno mnenje. Sem se vedno zavedal da tak avto ne more biti poceni za vzdrževat, da je pa cifra tako visoka pa si res nisem mislil.
Kakorkoli, če to celotno zgodbo z omenjenim avtom postaviš v nek kontekst večjega podjetja ali korporacije pa je itak vseeno kakšen je ta strošek, ker je vse bolj ali manj na opertivnih lizingih. Vsekakor pa je podatek zanimiv.

No, in seveda avti še vedno predstavljajo nek statusni simbol, zato bi bilo skrajno čudno in smešno, če bi se direktor neke korporacije vozil okrog v kakšnem kolu avto, ki ne spada v premijski razred.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
702
364
63
Meni je najbolj zanimivo to, da se direktorji ne vozijo v teh čefurmobilih, ampak samo tisti, ki se imajo za direktorje.
Doma zelje pa krompri, v avtu je dovolj dober pa samo nappa leder.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Direktor si lahko hitro tudi sam. Jutri odpreš s.p. /d.o.o pa si sam svoj direktor. :)
Sicer pa roko na srce.. kje si videl v neki korporaciji da se vozi kaj drugega kot audi, bmw, mb? Pa vmes kakšen porsche.
Pojdi enkrat v garažno hišo austria trend hotela, tam kjer se parkira za gym24 fitnes pa si poglej kaj ima Dari Južna tam parkirano.. TurboS, Maserati, E klasa, ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon
27. jan 2022
4.801
1.737
113
Koliko stane 25 kompletov premijum gum - računam 20.000 km pa menjava - ziher je ziher.
25X redni servisi na 20.000 km po 500-1000€ če nič ne delajo izrednega - olje, filtri, test...
10X zavorne ploščice 5X diski.

Pa sem že pol one sume od DKV servisov skuril.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.496
9.200
113
Torej, če povzamem zadnjih nekaj sporočil:
- Normalno je, če vzdrževanje premijskih vozil do 500k km košta še enkrat toliko kot je vreden avto in tisti, ki trdimo drugače smo "toyotaši"
- tisti, ki vozi toyoto si ne more privoščiti premijskega vozila (razen tisti, ki ima LC, ker itak zmeče 50k eur v servise)
- tisti, ki vozi toyoto misli, da se pelje isto dobro kot v premiji, zato mu je za premijo brezveze metati denar, saj se pelješ isto dobro
- toyote corolle in camryji niso primerni za daily avto


Na vse te nebuloze lahko dodam samo še tole: :valjamse::valjamse::bonk:

Ob tem pa se sprašujem:
- zakaj je corolla najbolj prodajan avto na svetu če je tak šrot pa ni primeren za daily avto?
- zakaj ima toyota lexuse, če se tako dobro vozijo kot premija?
- če nekdo vozi toyoto še ne pomeni, da si ne more kupiti kaj boljšega (morda je raje malo pod radarjem kot pa nekdo z MB in ga potem vlačijo po zobeh ali pa pač ga boli kita glede vozil)
- meni osebno NI normalno da vržeš v servise še enkrat toliko kot je koštal nov avto. Zdaj pa ne vem ali imam previsoke standarde ali kaj.. samo mi ni jasno kako je to možno, če vozim med drugim Forda??!
Ker si drugače dokaj realen ti bom napisal normalen odgovor.
Začel bom sicer s tem: nekdo, ki je kupil sranje od Clia in to kljub temu, da smo mu vsi tu gori odsvetovali in se ga potem po enem letu znebil, ker je bil sranje, bo težko podajal neko realno mnenje. Res pa je, da si se naučil in sedaj veš. Tudi glede Tega A8 boš čez kakšno leto, dve vedel, sedaj si pač pameten, kako je to sranje od vozila.
Naprej: kratek komentar na tvoj samo en injektor do 300.000km. Če amortizerjev nisi zamenjal v tem času, te spet imam težko za sogovornika, ki se ga jemlje resno. Ker pri teh km so bili amortizerji izrabljeni že zdavnaj. Ravno tako še kakšna druga komponenta. Ampak ja, se pač voziš z zamortiziranim avtomobilom.

Sedaj pa resno: upoštevaj, da se gre za Kanado, kjer ni ura mehanika 50 EUR, ampak zelo verjetno 200 ali več, pri A8 pa še več.
Na hitro
servisi (upošteval servise na 30.000km): 19,3 servisi, povprečna cena 2000 CAD = 38.677 CAD
pnevmatike (upošteval komplet na 50.000km): cena 2000 CAD = 23.200 CAD
zavore (upošteval komplet na 100.000km): cena 2000 CAD = 11.600 CAD
amortizerji (zračno vzmetenje, samo 1 komplet, verjetno bi moral dva): 10.000 CAD

SAMO Z REDNIM VZDRŽEVANJEM NA AUDI SERVISU smo na 83466 CAD. In ja, za 16.000 CAD se pri A8 pa res lahko hitro nabere izrednih stroškov DO 580.000km in se mu pač oprosti.

Sedaj pa, če želiš, lahko še naprej tumbaš svoje. In ja, imaš prav: lahko se voziš tudi brez izrednih stroškov do nekih kilometrov: z zlizanimi gumami, zavorami, ki drsajo ob železo, z amortizerji, ki ne blažijo več, klimo ki ne dela, ne zaklepaš več vozil, ker ne dela, itd. Upam pa, da razumeš, da se po 300.000km začnejo resni stroški, ker so praktično vse komponente vozila po teh km izrabljene.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Direktor si lahko hitro tudi sam. Jutri odpreš s.p. /d.o.o pa si sam svoj direktor. :)
Sicer pa roko na srce.. kje si videl v neki korporaciji da se vozi kaj drugega kot audi, bmw, mb? Pa vmes kakšen porsche.
Pojdi enkrat v garažno hišo austria trend hotela, tam kjer se parkira za gym24 fitnes pa si poglej kaj ima Dari Južna tam parkirano.. TurboS, Maserati, E klasa, ...
Če pa hodiš v gym24 fitnes, pa lahko kdaj daš za kofe no :evil:
 
27. jan 2022
4.801
1.737
113
No, no, kot si našpanal cene, si pa dal absolutno predolge intervale za servise (20.000 je normativ), gume (pri 30.000 so na takem avtu zlizane do polovice - ergo menjaš), zavore boš kar lepo na 50.000 menjaval ploščice in na 100.000 diske.

Lahko pa ti poizkusim dobit čisto realne cifre za A8 4,2 - službeni avto večje firme v MB do nekih 350.000 km.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.496
9.200
113
Take intervale sem vzel, da mi ne bo napisal, da nategujem. Cene sem ugibal za KANADO. Pa že pri nas je mehanik na Audi servisu okrog 100 EUR. V ZDA so nepooblaščenci po 200 USD.
Se priporočam, me res zanimajo ti stroški.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Izoliranc

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Ker si drugače dokaj realen ti bom napisal normalen odgovor.
Začel bom sicer s tem: nekdo, ki je kupil sranje od Clia in to kljub temu, da smo mu vsi tu gori odsvetovali in se ga potem po enem letu znebil, ker je bil sranje, bo težko podajal neko realno mnenje. Res pa je, da si se naučil in sedaj veš. Tudi glede Tega A8 boš čez kakšno leto, dve vedel, sedaj si pač pameten, kako je to sranje od vozila.
Naprej: kratek komentar na tvoj samo en injektor do 300.000km. Če amortizerjev nisi zamenjal v tem času, te spet imam težko za sogovornika, ki se ga jemlje resno. Ker pri teh km so bili amortizerji izrabljeni že zdavnaj. Ravno tako še kakšna druga komponenta. Ampak ja, se pač voziš z zamortiziranim avtomobilom.

Sedaj pa resno: upoštevaj, da se gre za Kanado, kjer ni ura mehanika 50 EUR, ampak zelo verjetno 200 ali več, pri A8 pa še več.
Na hitro
servisi (upošteval servise na 30.000km): 19,3 servisi, povprečna cena 2000 CAD = 38.677 CAD
pnevmatike (upošteval komplet na 50.000km): cena 2000 CAD = 23.200 CAD
zavore (upošteval komplet na 100.000km): cena 2000 CAD = 11.600 CAD
amortizerji (zračno vzmetenje, samo 1 komplet, verjetno bi moral dva): 10.000 CAD

SAMO Z REDNIM VZDRŽEVANJEM NA AUDI SERVISU smo na 83466 CAD. In ja, za 16.000 CAD se pri A8 pa res lahko hitro nabere izrednih stroškov DO 580.000km in se mu pač oprosti.

Sedaj pa, če želiš, lahko še naprej tumbaš svoje. In ja, imaš prav: lahko se voziš tudi brez izrednih stroškov do nekih kilometrov: z zlizanimi gumami, zavorami, ki drsajo ob železo, z amortizerji, ki ne blažijo več, klimo ki ne dela, ne zaklepaš več vozil, ker ne dela, itd. Upam pa, da razumeš, da se po 300.000km začnejo resni stroški, ker so praktično vse komponente vozila po teh km izrabljene.
Avto je bil redno vzdrževan in če mi mehanik reče da je avto OK, ne vem zakaj bi šel menjavat amortizerje (ali karkoli drugega) iz preventive? Gume pa imam vedno tiste, za katere smatram da so najboljše kar lahko dobim za avto - ne glede na ceno. To je pa zadnje kjer bi šparal.

Audi pa je imel še finalni strošek 26k za "engine repair". Overall si lepo potegnil skupaj, se posipam. Konec dneva se res nabere :)