Porsche/Škoda - popravilo v garanciji in doplačilo, da popravijo tako kot se gre

sad

Guru
24. avg 2007
20.496
9.200
113
Avto je bil redno vzdrževan in če mi mehanik reče da je avto OK, ne vem zakaj bi šel menjavat amortizerje (ali karkoli drugega) iz preventive? Gume pa imam vedno tiste, za katere smatram da so najboljše kar lahko dobim za avto - ne glede na ceno. To je pa zadnje kjer bi šparal.

Audi pa je imel še finalni strošek 26k za "engine repair". Overall si lepo potegnil skupaj, se posipam. Konec dneva se res nabere :)
Žal res.

Sicer ti pa priporočam sledeče: naslednjič, ko boš imel avto s 300.000km, se zapelji še z enakim vozilom s 100.000km in se čudi.
Ker po tvoji logiki je tudi brez veze menjavati zavore ''preventivno'' dokler že ne drajsajo po železu ;).
O mehanikih pa raje ne bi: k sreči večino zadev uredim sam, za nekatere se moram pa skoraj zagovarjati pri mehaniku, zakaj to menjujem, saj je še dobro za tehničnega. Pa p..., menjaj in zakasiraj, moj problem, če se želim varno in udobno vozit, ne pa v zmahanem vozilu, ki me bo po možnosti pustil nekje sredi noči bogu za hrbtom 500km stran od doma.

PS: Čestitam, si prej razumel kot v letu, dveh :cool:.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.404
9.152
113
pač problem uradnih stealershipov je da menjava nove kose oz. kar nove sisteme, ki so že v štartu 2x cene. Popravljanja dejansko ni, ampak samo menjave. Če tebi crkne neko tesnilo v samem motorju, ne bodo šli razdirati motorja, ampak bodo menjali motor. Pač taka je politika. In to gredo cene v daljno nebo.

sploh tile famozni amortizerji z zračno blaizno (prednje osi).. obnova stane cca 700 € (pa še to nekdo mastno zasluži) menjajo se tesnila, tista guma za blazino in sponke... pa je to to, nobene večje znanosti. To uradni ne dela, ker kao ne morejo zagotovoiti garancije in podobne fore. Čeprav nekdo ki obnavalja vseeno da garancjio 2 leti. Uradni pa gladko zakasira v rangu 2500 € plus delo, za menjavo tega dela. ..torej si gladko na 3 kilo po kolesu (sprednja os) .

Takšno je to življenje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.496
9.200
113
Glej, jaz sem vesel, da obstajajo alternative.
In ni problem vvpo tvojem stealershipu, ampak v tebi, če se odločiš za to in potem pljuvaš po njih.
Recimo zračne blazine: fajn, garancija. A pa ti ta, ki obnavlja, plačat tudi novo menjavo? Pa obiske servisov, pa da ti spusti 1000km stran.
Vsakemu svoje. Zadnjič se s kolegom pogovarjam in je menjal EN amortizer, ki je spustil. Po eni strani ga razumem, s tistim jajcem gre ravno do 50km stran. Meni bi se utrgalo, da menjam enega in mi potem spusti drugi na službeni poti in popušim stranko zaradi tega. Ali pa po možnosti naredim prometno.
PS: NE pravim, da so obnovljeni mehi zanič. Pravim, da zadeva ni tako enostavna. Če rabiš avto za do kafiča je ena, ko je avto nuja za služit denar, se stvari malo zakomplicirajo…
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.404
9.152
113
mah ne vem, sputi lahko nov ali obnovljen.... na mojeme sem v izpisu servisa opazil da so pri 50kkm imeli neke težave z airmatic blazino. Verjetno je to bila "nova" pri slabem letu. Tako da... . to je pa dejansko bila v prvih 3 letih edina izredna obravnava na servisu.

Amortizer in blazina bo v vsakem primeru enkrat crknila, ker to je pač lastnost gume (tesnila, meh itd) , čez koliko časa je pa stvar montaže, sestave v tovarni/obnove in pa materialov. pa na koncu kje in kako voziš.

Pač ko greš na uradnega, plačaš, kup nekih storitev za vnaprej, ki jih vejretno 99% kupcev nikoli ne potrebuje. od kavic, taksija, umivanja avta, mobilo, kao kulance, popust ko prideš naslednji izredno , in take fore... potem je še tu marmor v salonu, delavnice , namensko orodje, diagnostično opremo, pač na ta račun živi še kup ljudi v ozadjo. En to plača. Kupec. Če se tako odločiš.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.496
9.200
113
Pač ko greš na uradnega, plačaš, kup nekih storitev za vnaprej, ki jih vejretno 99% kupcev nikoli ne potrebuje. od kavic, taksija, umivanja avta, mobilo, kao kulance, popust ko prideš naslednji izredno , in take fore... potem je še tu marmor v salonu, delavnice , namensko orodje, diagnostično opremo, pač na ta račun živi še kup ljudi v ozadjo. En to plača. Kupec. Če se tako odločiš.
Spet na pamet: ni vedno tako.
ŠOKANTNO: menjava olja v menjalniku (S-Tronic) na nekaterih Audijih je cenejša na pooblaščencu kot pri strokovnjakih za samodejne menjalnike.
Izgleda so tudi že ti napredovali do marmorja. :fredi:
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.330
3.426
113
Spet na pamet: ni vedno tako.
ŠOKANTNO: menjava olja v menjalniku (S-Tronic) na nekaterih Audijih je cenejša na pooblaščencu kot pri strokovnjakih za samodejne menjalnike.
Izgleda so tudi že ti napredovali do marmorja. :fredi:
Pa na DSG ju lahko doma v garaži olje menjaš.
Madonca ni to neka znanost.
 
27. jan 2022
4.801
1.737
113
Amortizer in blazina bo v vsakem primeru enkrat crknila, ker to je pač lastnost gume (tesnila, meh itd) , čez koliko časa je pa stvar montaže, sestave v tovarni/obnove in pa materialov. pa na koncu kje in kako voziš.
Ni premija ampak avtodom - zračne blazine na zadnji osi stare 25 let še kar normalno držijo. Tista guma je hudičevo debela. Je pa sodelavcu na MB R spustila blazina po nekih 350.000 km, nadomestna nova 250€ + nekih 50 za vgradnjo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero in sajkek

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.315
1.339
113
Prvi Citroeni C4 piccasso so imeli podobne zračne blazine na zadnji osi, ki pa so jih po faceliftu opustili, ker so bile krš. Pri mojem sta obe crknili po 3 letih pri 60k km. Očitno slab material,ki se je spustil na pregibih. Če bi jih takrat zamenjal na original servisu bi bila cena okrog 800 eur, na koncu sem kupil sam in dal zamenjat nepooblaščencu pa je bilo okrog 400 eur. So pa zgleda menjali vmes dobavitelj, nove so držale in delale brez problema naslednjih 7 let.
 

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
126
27
28
bo držalo, ko sem jaz še imel Picassoja 2.0hdi , sem menjal zadnje mehove v Mengšu pri pooblaščencu - cena okol 300,00 + mir do prodaje , prevoženih dobrih 100 jurjev od menjave.. Cene 800 eur nisem videl nikoli ..
Aja, crknile pr okoli 140 jurjih, prodal pri cca 250 jurjih
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.184
273
83
Mater imate srečo s temi blazinami. Jaz sem imel A8, blazina (ima 4) je bila neoriginalna 400 somov, črpalka tudi 400, plus delo. Original je bil vse tam pri 1.5k po kosu, in to pred inflacijo (beri že leta nazaj, ne predlanskim :/). Ko sem šel enkrat iz Beograda mi je na poti spustila - A8 je bil spredaj kot spuščena Honda Civic :), ampak do doma sem prišel.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.273
3.687
113
davorinm.wordpress.com
Frišno in domače. 2016 letnik, 128k prevoženih.
EF9C6390-62C9-4482-BA26-7B3E011E799C.jpeg


 
  • Žalosti me
Reactions: tony