Polestar 2

Floki

Guru
6. sep 2007
9.880
3.005
113
Men je to nategovanje z ispusti hybrida en bulshit. Ja super na 100 km porbiš vso baterijo ostalo pa bencin. Kaj pa če se pelješ npr na Dunaj ali pa Munchen. Bo poraba tudi 4l kot je deklarirana ali pa izpusti 90 g/km. To ni nič drugega kot nategovanje da lahko upravičiš avto ki ima realno 300g/km izpustov.
 
  • Haha
Reactions: jonny77

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.810
607
113
EU
Jst to bolj vidim ko neko začasno rešitev dokler ne bo na voljo boljših električnih vozil, predvsem pa cenejših.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Precej je odvisno od avta do avta pa tudi načina uporabe. Toyotini klasični hibridi imajo sigurno prednost glede učinkovitosti v primerjavi z običajnimi ICE, pa še vedno so precej cenejši od primerljivih pure EV. Temu težko rečeš nategovanje z izpusti. Tudi njihovi plug-in hibridi imajo vrjetno smisel, če ga imaš kje filat in če ti veliko voženj pade znotraj električnega dosega. Kak BMW 330e/530e je že nekje vmes, lahko je celo ekonomsko smiselen tudi z vidika porabe (v primerjavi z enakovrednim avtom z drugačno motorizacijo), če dosti voženj opraviš zgolj na štrom (recimo tistih par km do službe, v trgovino, itd), še vedno imaš klasičen ICE (oziroma hibridno delovanje) na daljše razdalje, predvsem pa dobiš boljši performance za ne bistveno več denarja (nazadnje ko sem gledal je bil npr 330e nekaj dražji kot 320i, približno tam tam s ceno kot 320d in precej ceneje kot 330i, vrjetno tudi na račun davkov, ki so zaradi nižjih izpustov na papirju...). Vsekakor ni ravno najbolj učinkovit sploh če ga pelješ malo hitreje, ampak glede na to kaj ponuja in alternative, ki jih imaš, ima zaenkrat svoje mesto (vrjetno se nekdo ki kupuje BMW 5 tudi ne bo kar odločil za Priusa, samo zato ker manj porabi). Ko prideš do hibridnih Panamer, je pa vrjetno glavni benefit tist CO2 na papirju, ki v danajšnjih časih precej vpliva na končno ceno avta (kar ok lahko šteješ bolj pod nategovanje z izpusti, ampak taka je birokratska realnost), pa seveda dodatni performance, ki ga prinaša elektrika. Na koncu tudi ne škodi, da se lahko v mestu, kjer bi bila poraba največja in je tudi problem lokalnega izpusta največji, pelješ zgolj na štrom. Pri TCO takšnega avta pa prihranek vrjetno res ne igra neke vloge. Za razne 918ke, LaFerrarije, P1,... je pa edini smisel hibridnga pogona performance. Tako da vse po malem, sigurno pa je neka vmesna rešitev dokler ne bodo pure EVji v vseh pogledih (tudi ceni) presegli ali dosegli klasike.

Point je bil pa več ali manj to, da Polestar ni ravno nepoznan brand in da težko rečeš, da je V60 T8 Polestar slab avto, samo za to, ker porabi precej več kot Prius. Nizka poraba vrjetno ni ravno prioriteta v avtu, ki ima 400+ PS, nastavljivo Öhlins vzmetenje, itd.. in elektriko izkorišča predvsem za dodaten perfromance, vseeno pa omogoča električno vožnjo za krajše razdalje. Sicer pa je tema itak o pure EV Polestar 2 modelu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in Hondi

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
22.783
1.460
113
42
Nekak pričakuješ razliko med 1tono težko Toyoto in 2 tonama težkim Volvotom.
Da ne govorim da je povdarek tudi na performancu. :)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Nehajte že Priusa omenjat raje si poglejte kje na tistem grafu je Rav4 plug-in s 300 PS in 6s do 100 kmh. Pri elektriki je še kako pomembna učinkovitost, ker lahko imaš še tako neomejno denarja, za doseg ti potrebuješ večjo težjo baterijo, ki negativno vpliva na vozne lastnosti.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.870
5.138
113
Men je to nategovanje z ispusti hybrida en bulshit. Ja super na 100 km porbiš vso baterijo ostalo pa bencin. Kaj pa če se pelješ npr na Dunaj ali pa Munchen. Bo poraba tudi 4l kot je deklarirana ali pa izpusti 90 g/km. To ni nič drugega kot nategovanje da lahko upravičiš avto ki ima realno 300g/km izpustov.
To vsak dan pičiš Minhen in Dunaj al kje točno je problem?
Poglej si kaj je dnevna potreba velike večine voznikov. z 100km gladko pokrijejo dnevno kilometrino.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova in Hondi

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
22.783
1.460
113
42
Nehajte že Priusa omenjat raje si poglejte kje na tistem grafu je Rav4 plug-in s 300 PS in 6s do 100 kmh. Pri elektriki je še kako pomembna učinkovitost, ker lahko imaš še tako neomejno denarja, za doseg ti potrebuješ večjo težjo baterijo, ki negativno vpliva na vozne lastnosti.
Na 11, v60 z 450 konji pa dvajseti. Na polovici...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Men je to nategovanje z ispusti hybrida en bulshit. Ja super na 100 km porbiš vso baterijo ostalo pa bencin. Kaj pa če se pelješ npr na Dunaj ali pa Munchen. Bo poraba tudi 4l kot je deklarirana ali pa izpusti 90 g/km. To ni nič drugega kot nategovanje da lahko upravičiš avto ki ima realno 300g/km izpustov.

Ker ne veš kako se ga uporablja. Jaz 330E, 530E vozim pod 2l/100km. Za dnevno pot do tašče, vrtca, trgovine se motor nikoli ne zažene, nič ne smrdi kolesarjem in pešcem na tej poti. Ko rabim je 6s do 100, čipan 5s. Ne plačam skoraj nič DMVja ob uvozu, v službi lahko polnim zastonj zaenkrat...

Ker je PHEV ima "webasto" in se ga da pogret/hladit preko daljinca, ni dizl ropotanja, sploh pozimi...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji in Hondi

Floki

Guru
6. sep 2007
9.880
3.005
113
Ker ne veš kako se ga uporablja. Jaz 330E, 530E vozim pod 2l/100km. Za dnevno pot do tašče, vrtca, trgovine se motor nikoli ne zažene, nič ne smrdi kolesarjem in pešcem na tej poti. Ko rabim je 6s do 100, čipan 5s. Ne plačam skoraj nič DMVja ob uvozu, v službi lahko polnim zastonj zaenkrat...

Ker je PHEV ima "webasto" in se ga da pogret/hladit preko daljinca, ni dizl ropotanja, sploh pozimi...

Spet daješ neumestni primer. Povej mi koliko imaš porabo če greš iz Ljubljane v Koper ali pa MB. Jaz imam tudi iz Vršiča v Kranjsko porabo 0.

edit:
Dane bom iz švabske strani lepil kjer piše da ima porabo 2l/100 km bom iz slovenske. Kje so tiste bajne številke 1.8-2l in 44g/100 km??

bmw.jpg
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Odvisno koliko km delaš, več km kot delaš slabšo porabo boš imel s PHEV, in PHEV ponavadi kupiš ravno zato ker ti doseg EV ne zadostuje. Če na dan narediš 20km pa jasno ne pokuriš nič bencina.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.810
607
113
EU
Moja poraba pri navadni hibridni Toyoti je 5,4, takoj ko se usede not nek bolj varčen voznik pade najmanj na 5, tudi pod 5. Sam jst tega (take vožnje) psihično ne zdržim :p
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Spet daješ neumestni primer. Povej mi koliko imaš porabo če greš iz Ljubljane v Koper ali pa MB. Jaz imam tudi iz Vršiča v Kranjsko porabo 0.

edit:
Dane bom iz švabske strani lepil kjer piše da ima porabo 2l/100 km bom iz slovenske. Kje so tiste bajne številke 1.8-2l in 44g/100 km??

Neumesten ja... :bonk: To ti pišem primer kako se PHEV pravilno uporablja in sedela z njem kot z EVjem se pravi zaveda, da se stvar vsakič priklopi na štrom. V tem optimalnem primeru je tudi treba razumet kako PHEV deluje, kakšne ima omejitve in se z upoštevanjem svojih poti odločit za ali proti.

Ti tega še vedno ne dojameš. Jaz se tudi KDAJ peljem daljšo pot, nikakor pa ne vsak dan. V eno smer v službo je 25km se pravi 95% rednih kilometrov v letu zmore električni sklop. Ko pa greš dlje pa imaš še vedno avto, ki se po klancih navzdol super polni in konkretno zmanjša že tako nizko porabo sodobnega bencinarja. 2.0T motor v x20i se da prav lepo vozit s 6l porabe brez pomoči elektrike in identičen je tudi v PHEV vozilih.

V UK se PHEV zlorablja za službeni avto, ker so tako bebasto postavljene subvencije oz. davčne olajšave, da kupiš npr. 530E, ki te pride dosti manj kot 530D in ga skoraj nič ne priključuješ na štrom. Na te primerke pa si lahko "jezen" oz. tako naravnan kot pišeš.

Saj BEVi se zdaj tudi vozijo VELIKO več kot se bi ob plačilu polne cene za gorivo ipd. Kot tukaj pomoje vsi vemo niso brez izpustov kot jim nekje piše.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Floki

Guru
6. sep 2007
9.880
3.005
113
Ti si odgovoril na moj originalni zapis kako se izkorišča PHEV za prikazovanje nizkih izpustov CO2 z zapisom da se voz z 2l /100 km.....Pa sem ti dal primer ko ne hodiš samo v Lidl ali pa Hofer 3 km od doma po hrano. Ciljal sem konkretno na proizvajalc ne pa uporabnike avtomobilov. Imaš ljudi ki imajo phev pa se večno časa vozijo na bencih ker ima relacijo LJ-KP_Lj vsak dan.
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.469
351
83
Za PHEV bi moral biti v specifikaciji TUDI standarden podatek poraba 200 km avtoceste pri 130km/h oz. nekaj podobnega za razmere ko elektro sklop ostane brez skurjenega lignita.
Ampak ker se ne da drugače kot s prikrajanjem pravil doseči nizek ogljični odtis za potrebe politično okoljske kuhinje so cifre pač zavajajoče. Kdor ima dejansko take poti, da se mu izide in redno lahko toči lignit ima zelo ugoden strošek energenta. Ko greš pa malo dlje večkrat pa so cifre iz specifikacije pravljica.
Je Bjorn enkrat pavil, da si je taxist v Oslu omislil XC90 hibrida.... Jah, ko folk verjame napisanim cifram.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
In kaj je tu drugače kot pri vsakem drugem avtu, kjer je realna poraba čist odvisno od načina uporaba in skoraj v vseh primerih večja kot deklarirana (ker je pač izvedena v nekih idealnih pogojih, ki jih večina od nas ne dosega). A za kater drug ne PHEV, je pa nevedeno koliko porabi na AC pri 130/150/180/200/...km/h?

Si pač sposodiš avto, se pelješ par svojih najbolj tipičnih voženj in vidiš kakšno je realno stanje. Da kupiš PHEV za to, da vsak dan pelješ par 100km po AC v kosu je (vsaj z vidika tega, da boš porabil čim manj goriva) ravno tok smiselno kot da kupiš dizla izključno za to, da se vsak dan pelješ 2km do šihta in nazaj. Pa to ne pomeni da so PHEV ali dizli generalno nesmiselni niti to da s PHEV ne moreš it par 100km daleč, ali z dizlom zgolj par km do šihta. Dokler je procent neoptimalnih poti za določen tipa dovolj majhen, je čist vseeno koliko takrat porabi. Če si kupiš avto, ki je neoptimalen za večino tvojih potreb, pa to ni problem avta ampak tebe :) Ravno tako, če ne znaš interpretirat nekih osnovnih podatkov, ali se vsaj malo pozanimat kaj te številke pomeniko. Proizvajalci niso neumni, da bodo napisali večjo porabo (četudi je morda relavantnejša za več ljudi), kot je potrebno po črki zakona, in ti posledično ponudili dražji avto, saj boš moral plačat več davka.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad
I

Izbrisan uporabnik 3287

ha ha. pravilna uporaba. kaksne buce. to je kao una fora po avtocesti, kaj ze, jadranje al kaj? a ni avto za peljat? se vsedes in gres. a zdaj bo treba se o tem mozgat? buce o porabi, elektro skuter porabi se manj. do trgovine, nekateri imajo dodatno nosilnost 100 kg (poleg “soferja”). ja vem, ni avto, vseeno...
itak nas poskusajo nategovati, njihovi kvazi podatki in dejansko stanje 99% uporabnikov pa kot noc in dan.

te debate me spomnejo o carobni mazdi. o njeni super duper hitrosti in porabi (ki je prakticno nic, tam se samo malo manjka pa bo avto zacel proizvajati bencin)

elektrika v avtih... nekako ne vidim realne moznosti, da bi zamenjala trenutna pogonska goriva. tudi nisem preprican, da je to prava smer v svetovni ekologiji