Podražitev avto zavarovanj - triglav ?

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.453
1.489
113
Sistem je enostavno resljiv. Slikanje avta pred placilom. V primeru sumljivih stvari obvezno pripeljati avto na vpogled.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.371
1.213
113
Sistem je enostavno resljiv. Slikanje avta pred placilom. V primeru sumljivih stvari obvezno pripeljati avto na vpogled.
A se ni tako včasih delalo?
Avto je pogledal zavarovalničar , potem so to prenesli kar na "poblaščene" ličarje ki so bili tudi cenilci,...da se optimizira poslovanje in dobički.....kao.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.558
16.873
113
A se ni tako včasih delalo?
Avto je pogledal zavarovalničar , potem so to prenesli kar na "poblaščene" ličarje ki so bili tudi cenilci,...da se optimizira poslovanje in dobički.....kao.
Avto se ob sklenitvi zavarovanja v določenih primerih (t.j. sklenitev kaska na novo, dodajanje kasko kritij glede na predhodno leto ali pa tekom samega zavarovalnega leta, menjava zavarovalnice v kombinaciji s kasko kritji, itd.) še vedno pogleda in fotografira, serviserji pa nikoli niso bili cenilci ampak so samo posredniki pri sami cenitvi in pofotografirajo poškodbe ter vse skupaj potem pošljejo v cenitev/odobritev na zavarovalnico pri čemur so kdaj pa kdaj zelo.. hmm... kreativni.
Poanta tega je pa to, da stranki ni potrebno hodit na več različnih mest (škodni center, servis, itd.) ampak lahko vse uredi na eni lokaciji ter s tem načeloma prihrani nekaj časa, denarja in energije.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.371
1.213
113
Ob prvi sklenitvi kaska sem moral narediti 4 fotke + da je bila vidna registracija....nobenega cenilca, zavarovalničarja....(bivši adriatic)

Skratka......avtov v živo se (večinoma)ne gleda več, tehnoloh
gija omogoča , sistem pa spodbuja kreativnost.Pravila tu postavljajo zavarovalnice, ki so očitno izračunale , da se tako bolj splača.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.622
5.262
113
Odvisni. Jaz sem avto fotografiral kar doma in prijavil skodo, dobil zapisnik na mail in to je to.
Vse škode ki so jasne in enostavno rešljive, se lahko uredijo takole preko spleta, ne rabiš hodit na cenilno mesto, čakat da si na vrsti itd.,
cenilci pa lahko v miru obdelajo več škod, vsi na koncu prišparajo s časom.

Jaz sem pa nazadnje pri Triglavu prijavil škodo prek splet, moral narest ene 6 fotografij iz vseh kotov, pa na koncu kljub temu moral do cenilca. Torej popolni waste of time.
Če je škoda kompleksnejša ali ne čisto jasna, je seveda potreben obisk cenilca, ampak za ene uporabnike ni nikoli nič vredu, sam da se pritožujejo.

Če tudi se bil poklican na ogled, si se verjetno dogovoril za termin, tam ni bilo treba čakati 5 ostalih pred vrsto ki so izpolnjevali obrazce in ostalo
birokracijo, ampak si povedal za kater primer si prišel, cenilec je že vse podatke v računalniku in je tako potreboval samo še ogledati poškodbo
in oceniti ali so še kakšne poškodba zadaj...

Ampak naslednjič pa ja, kar idi na cenilno mesto, se postavi v vrsto, tam izpolnjuj obrazce in jamraj zakaj ne gre hitreje...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.558
16.873
113
Časa ne prihranijo, ker cenitev potem traja par dni, namesto par minut.
Čas definitivno prihranijo, saj jim - če ne drugega - ni potrebno fizično obiskat več različnih mest in to je samo eden od več različnih primerov prihranka časa. Cenitve oz. izdelava naloga za popravilo pa so praviloma narejene zelo hitro, seveda pa se lahko to razlikuje od primera do primera tako kot se od primera do primera med seboj razlikujejo tudi škode oz. njihova kompleksnost.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.517
448
83
A si predstavljaš halo združenja avtokleparjev in ličarjev, a sedaj nas imajo pa za prevarante in nas bodo še preverjali za vsako škodo... :valjamse:
Se spomnim na pooblascenega mojstra od zavarovalnice kateri je bil specializiran za menjavo stekel, povrh tega sam uvazal taisto robo. Posel se dandanes cveti verjamem.