Peugeot 508 (mnenja)

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.139
113
Sploh ne. Pri 30k km je olje daleč od vode. Razen kak benciner ki leti skos hladn in je pol bencina v olju.
Olje je prej gosto kot redko, pa še garež se nabira po motorju
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
43
skoz okol
zakaj potem proizvajalci predpisujejo takšne intervale? eni celo še daljše
fajn bi bilo videt kakšno raziskavo kaj se dejansko dogaja z oljem in kak vpliv ima na motor.
oz. je to bolj urbani mit?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.139
113
Že 100x obdelano. marketing.
Ga ni inženirja na svetu ki bi to predpisal. Vsi zagovarjajo 15-20k. Marketinški oddelek je pa pogruntal, da bi folk raje kupil avto ki ga more majn pogosto servisirat. opel je mel celo na 50k nekaj časa če se prav spomnim. Posledično potegne še določene probleme kasneje v kilometrih in se človek prej odloči za novega ali pa raste prodaja rezervnih delov. Za tistr ki imajo avto 100k km tak nima veze. Bo vso sranje preživel.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash in krko

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.024
313
83
Goriska
Že 100x obdelano. marketing.
Ga ni inženirja na svetu ki bi to predpisal. Vsi zagovarjajo 15-20k. Marketinški oddelek je pa pogruntal, da bi folk raje kupil avto ki ga more majn pogosto servisirat. opel je mel celo na 50k nekaj časa če se prav spomnim. Posledično potegne še določene probleme kasneje v kilometrih in se človek prej odloči za novega ali pa raste prodaja rezervnih delov. Za tistr ki imajo avto 100k km tak nima veze. Bo vso sranje preživel.

Točno tako, taki servisi so predpisani za prve lastnike in mogoče še druge...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.250
113
Že 100x obdelano. marketing.
Ga ni inženirja na svetu ki bi to predpisal. Vsi zagovarjajo 15-20k. Marketinški oddelek je pa pogruntal, da bi folk raje kupil avto ki ga more majn pogosto servisirat. opel je mel celo na 50k nekaj časa če se prav spomnim. Posledično potegne še določene probleme kasneje v kilometrih in se človek prej odloči za novega ali pa raste prodaja rezervnih delov. Za tistr ki imajo avto 100k km tak nima veze. Bo vso sranje preživel.

Tisti, ki tako razmišljajo (torej marketing), razmišlja kratkoročno, dolgoročno pa načenja ugled podjetja - saj posledično zaradi takih odločitev (30k km intervali) pride do prezgodnjih okvar in trpi zanesljivost.
Vendar ja.. če kupiš nov avto na vsake 100k km ne bi smelo biti nekih težav. Potem je samo še vprašanje kako katera znamka obravnava garancijska popravila (nekateri se tukaj zelo radi otepajo in izgovarjajo na potrošni material).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

hermann

Guru
19. mar 2014
9.216
5.776
113
Točno tako, taki servisi so predpisani za prve lastnike in mogoče še druge...

Kje je problem torej? Jaz sem mnenja, da bo avto pri meni preživel karkoli mu bom pač namenil, za drugega lastnika pa se ne sekiram.

P.S. doma imam 12 let stara jajca, ki grejo proti 300 jurjem. Servisiran seveda na 30 jurjev, kar je bilo itak prej kot v enem letu. Zadnja leta se manj vozi pa smo servis raztegnili na vsaj 2 leti. Ga bo prej požrla rja kot bo guznila mašina, ki še kar prede ko nova. Je pa to seveda NA bencinar ne pa kako čudo s turbino. Prvi lastnik.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ugled podjetja? Ne se hecat no... Po tejle aferi z izpusti VW ne bi smel nihče niti omeniti, če bi govorili o ugledu... Proizvajalcu pa ni toliko v interesu da naredi avto ki bo delal in delal ampak da čim več zasluži. Zaslužiš pa s poprodajnimi izvengarancijskimi storitvami, ki niso del rednega vzdrževanja in prodajo novih artiklov... Torej tistih 100k bo avto zdržal, itak je dead-meat takoj ko poteče 2 leti od nakupa...

Na forumu se absolutno preveč obremenjujete s tem kako boste avto prodali (še pred nakupom) in kako ga boste servisirali. Če kupite rabljenega želite da je prejšnji lastnik skrbel zanj tipi-topi, ko je vloga obrnjena vas b.k.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.250
113
Ugled podjetja? Ne se hecat no... Po tejle aferi z izpusti VW ne bi smel nihče niti omeniti, če bi govorili o ugledu... Proizvajalcu pa ni toliko v interesu da naredi avto ki bo delal in delal ampak da čim več zasluži. Zaslužiš pa s poprodajnimi izvengarancijskimi storitvami, ki niso del rednega vzdrževanja in prodajo novih artiklov... Torej tistih 100k bo avto zdržal, itak je dead-meat takoj ko poteče 2 leti od nakupa...

Na forumu se absolutno preveč obremenjujete s tem kako boste avto prodali (še pred nakupom) in kako ga boste servisirali. Če kupite rabljenega želite da je prejšnji lastnik skrbel zanj tipi-topi, ko je vloga obrnjena vas b.k.

Če avto ne dela nov ok, te znamke ne kupim več. Pa naj služijo s poprodajo pri kom drugem.
VW so pa zame nič drugega kot precenjena jetra, pa še lopovi zraven... :)
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Hermann, seveda je zdrzal 300k na 30k interval, ker si delal dolge fure in brez turbine je. Turbina se vrti cez 200k obratov. Ves, kaj ji dela olje, ki ima za sabo 29k km? Torej, v tvojem primeru je zdrzalo, na drugem motorju s turbino in krajsimi furami ne bi zdrzalo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Roberto

B81

22. jul 2007
34.431
8.919
113
Fino je, da imajo novi po 5+ let garancije, to ze malo omili strah pred pokvarljivostjo.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Hermann, seveda je zdrzal 300k na 30k interval, ker si delal dolge fure in brez turbine je. Turbina se vrti cez 200k obratov. Ves, kaj ji dela olje, ki ima za sabo 29k km? Torej, v tvojem primeru je zdrzalo, na drugem motorju s turbino in krajsimi furami ne bi zdrzalo.
Moj prejšnji 2.0 N/A bencinar je po 25kkm intervalu menjave imel še čisto svetlo in lepo viskozno olje...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.263
5.822
113
pri taščici
Že 100x obdelano. marketing.
Ga ni inženirja na svetu ki bi to predpisal. Vsi zagovarjajo 15-20k. Marketinški oddelek je pa pogruntal, da bi folk raje kupil avto ki ga more majn pogosto servisirat. opel je mel celo na 50k nekaj časa če se prav spomnim. Posledično potegne še določene probleme kasneje v kilometrih in se človek prej odloči za novega ali pa raste prodaja rezervnih delov. Za tistr ki imajo avto 100k km tak nima veze. Bo vso sranje preživel.
Je opel pri hiši s tem servisnim intervalom. s turbino. star 14 let, 230kkm, spustila neka cev za vodo pri cca 100kkm vse ostalo nedotaknjeno.
Servisi se delajo pod kozolcem na dobrih 20kkm. včasih je bilo to vsako leto, sedaj je to enkrat na dve leti.

Ima pa sedaj ford celo 60kkm. Glede na to da ponuja 4 letno jamstvo, bi jih moral res nekdo ki dela 100kkm letno testirat, kako bi motor predel pri 400kkm in 6 menjavah olja.
Fordov napredni novi 2.0-litrski motor EcoBlue TDCizagotavlja še izboljšano moč in navor. Njihova vzdržljivost in zanesljivost se odraža v dolgih servisnih intervalih: do 60.000 km ali do dveh let, kar pride nastopi prej. Motorji EcoBlue TDCi so opremljeni z naprednim sistemom za nadzor kvalitete olja, ki spremlja vaš način vožnje in vas opozori na morebitno poslabšanje kakovosti olja, s čimer zaščiti motor.
 

B81

22. jul 2007
34.431
8.919
113
Stari fordi so zdrzali po 80 k brez menjave olja, precej grde voznje, preverjeno. Res pa ne dizli, ampak bulletproof benc....
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.139
113
Je opel pri hiši s tem servisnim intervalom. s turbino. star 14 let, 230kkm, spustila neka cev za vodo pri cca 100kkm vse ostalo nedotaknjeno.

valda so izjeme. Vem za enega 2.2 Dti ki je že v osnovi katastrofa od motorja. Intervali vedno po predpisanem 1x so sicer pozabli torej je blo 2x tolko. Avto je je mel preko 300k BP ko sem nazadnje slišal za njega. Ampak to ne pomeni, da so vsi taki in da je to dobro.
Ko odpreš pokrov ventilov ne vidiš svetleče kovine nikjer razen na delu kjer drsi odmična. Vse ostalo ima črne obloge. To je pa posledica ne menjave olja pravočasno in nič drugega.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Fino je, da imajo novi po 5+ let garancije, to ze malo omili strah pred pokvarljivostjo.

Ja, samo po večini nimajo garancije. Imajo zgolj jamstvo.
In tisto jamstvo ima droben tisk - servisiranje na vsakih 15.000 km.

Tisti en proizvajalec, tam nekje iz Koreje je, ki res daje 5 let tovarniške garancije, pa ima itak po defaultu servise na maksimalno 15.000 km. Pa v drobnem tisku servis zana 7500 km, če gre za večje obremenitve vozila, vožnjo s prikolico in podobne detajle, da se lahko vadijo ven, če jim nekdo na servis za garancijsko popravilo pripelje zgonjen avto, ki ga je nakdo uporabljal namesto traktorja.