Peugeot 308SW avtomatski

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Recimo Toyota hibridi, menjava olja ni predvidena pri normalni uporabi. Če pa gre za vozila, ki delujejo v težkih razmerah, pa servisna navodila omenjajo tudi menjavo olja v menjalniku na vsakih 160.000 km.

O kakšnih težkih razmerah je govora? Je morda v samih navodilih posebej definirano, kaj spada pod težke razmere?

Da, je matrika, ki se aplicira različno za različne segmente vzdrževanja vozila, za olje v avtomatskem menjalniku, pa to pomeni sledeče:
1. Heavily loaded vehicle. (Example : Towing a trailer, using a camper, using a car top carrier, etc.)
4. Extensive idling and/or low speed driving for a long distance such as police, taxi or door-to-door delivery use.
5. Continuous high speed driving (80 % or more of maximum vehicle speed) for over 2 hours.

Ogo
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.216
5.598
113
Drži se svojega posla, ki ga obvladaš, s trolanjem po knjigi glupega proizvajalca z "sealed for life" mantro ** delaš budalo iz sebe.
V ZDA vsak redneck, ki celo življenje vozi avtomatika, ve, da ** ne obstaja
Olje je potrebno menjati na precej krajšem intervalu kot 160k km.Heavy duty in podobne klobasarije, ki so si jih izmislili kravatarji, gor ali dol.

Drugače se kdaj oglasi na FS LJ, ko bodo imeli dan odprtih vrat, oddelek maziva.
http://tint.fs.uni-lj.si/podrocja_dela/2015030614361635/Maziva%20in%20mazanje/


Tole bi morali dati Slovenčkom, ki se bojijo avtomatika bolj kot hudič križa v test na klancu
evil.gif
.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.375
236
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Tole bi morali dati Slovenčkom, ki se bojijo avtomatika bolj kot hudič križa v test na klancu
evil.gif
.
Da bi bilo pošteno, bi morali dati tudi avto z ročnim menjalnikom IN HILL HOLD-om, pa da vidimo, kaj bi bilo.
tongue-1.gif

Sicer pa dober PR članek, ni kaj. Ima nekaj nekonsistenc, katere bom izpustil, le tole bom pokomentiral:
Citat:
Peugeot na svojih spletnih straneh predstavlja podatke o povprečni porabi goriva za vozila, opremljena z gumami z zelo nizkim kotalnim uporom in tudi z ultranizkim kotalnim uporom. Poraba goriva se zmanjša za deciliter, obenem pa se še izboljša pospeševanje in poveča končna hitrost.
Sem precej varčen voznik
evil.gif
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.477
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Treba je pogledati servisna navodila. Pri večini modernih menjalnikov je oljno polnjenje trajno. Kar pa ne pomeni, da niso predvideli tudi možnosti menjave.
Recimo Toyota hibridi, menjava olja ni predvidena pri normalni uporabi. Če pa gre za vozila, ki delujejo v težkih razmerah, pa servisna navodila omenjajo tudi menjavo olja v menjalniku na vsakih 160.000 km.

Lifetime olje je mišljeno za doživljensko dobo menjalnika, ne pa mene. To pomeni, da ko zruži menjalnik zaradi slabega olja, kar se dogaja, zamenjajo menjalnik in olje. Če bi lifetime pomenilo za mene, ki bom recimo menjalnik vozil 40 let, bi menjali menjalnik in dali nazaj staro olje.
Tak da lifetime je po moje rahel nateg. Olje se naj menja, kot se zamenja olje v motorju, le da na 5x interval.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Sem napisal, da gre za Toyota & Lexus hibride, samo ste popolnoma nepismeni in zabiti, ter to še pošteno kažete vsem tukaj.
In ja, primerki slednjih s preko milijon km in še original tovarniško polnitvijo olja v avtomatskem menjalniku so še vedno na svetovnih cestah.

Vrst avtomatikov je pa cel kup. Od robotiziranih ročnih, dvosklopčnih suhih, dvosklopčnih z oljem, preko genijalnih rešitev kot jo imajo Toyota hibridi, pa do klasičnih avtomatskih menjalnikov z pretvornikom navora. In vzdrževalni režimi različnih teh menjalnikov so lahko kot noč in dan. Od olja za lifetime in zadeve tudi po milijon km še delajo, pa do takih, kjer se olje menjava na 30.000 km in je menjalnik kljub slednjemu po 100.000 km za na odpad. Vsakemu svoje.
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Citat:
Vsebino omogoča P automobil import

Ampak vseeno. Je kar zanimivo kako intenzivno se je Pežo lotil propagandiranja avtomatike. Le kaj tiči za tem?

Kaj tiči? To da so se tudi oni končno prežarčili v leto 2016, v čas, ko bi avtomatik moral biti že serijska oprema pri pri Dacii za 6 jurjev.

Ne pa da jih leta 2020 Google in Apple s svojimi avti izbrišejo v pozabo v roku pol leta.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Sem napisal, da gre za Toyota & Lexus hibride, samo ste popolnoma nepismeni in zabiti, ter to še pošteno kažete vsem tukaj.
In ja, primerki slednjih s preko milijon km in še original tovarniško polnitvijo olja v avtomatskem menjalniku so še vedno na svetovnih cestah.

Vrst avtomatikov je pa cel kup. Od robotiziranih ročnih, dvosklopčnih suhih, dvosklopčnih z oljem, preko genijalnih rešitev kot jo imajo Toyota hibridi, pa do klasičnih avtomatskih menjalnikov z pretvornikom navora. In vzdrževalni režimi različnih teh menjalnikov so lahko kot noč in dan. Od olja za lifetime in zadeve tudi po milijon km še delajo, pa do takih, kjer se olje menjava na 30.000 km in je menjalnik kljub slednjemu po 100.000 km za na odpad. Vsakemu svoje.

S pretvornikom.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
786
21
18
ubistvu je verjento poanta v tem da PSA v prejšnjih časih ni imel ravno bogate izbire avtomatike oz je ponujal robotorizirana skropucala. sedaj jih pa imajo...
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
In od koga ima PSA avtomatika? A je to lasten razvoj ali odkupujejo in če, od koga?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.946
5.475
113
Mene pa sam neki zanima...

Mas avto ki ti je ql...dela dobri razen pac avtomatika cuka zaradi iztrosenega olja....

Servis kvačka in se dela budalo iz tebe...

Etak si jih pa dolzen samo se 2mesca kao gledat (ceprav ce si dist alter jih ne bi rabil tud naslednji dan od nakupa ne)

In ti ves kaj je narobe....mas morje kozolcarjev ki menjajo olja...mas ene 2-3 profije k jim cela Slovenija vozi avtomatike sravfat...

Ampak neeeee
ne-ne-1.gif


Svaka cast!
cheer.gif


Se na forumu mas struckota crashburnta k bi ti to dobesedno zrihtal za casa njegove malce (pac vmes bi olje vn lepo odteklo)
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
V bližnji prihodnosti si mislim ubodit enga avtomatika in bi načeloma tudi tale P308SW prišel v upoštev, predvsem zato, ker ima največji prtljažnik 660l (Berlingo jih ma 675l), Octavia 605l mislim, Honda Civic karavan cca 625l. In zato me tudi zanima, če je tale automatik res v redu in me tole "sealed for life" res bega. Pri DSG-jih se menja olje na 60kkm, pri Fordu powershift na 80kkm, tukaj pa kar nič.
bonk.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:

He he! Slovenci odkrivajo toplo vodo v 80let starem patentu
smile-1.gif


Prav to kar je v članku že dvajset let brez uspeha poizkušam dopovedati "avtomobilskim ekspertom" zakaj je automatic zakon, ki pa imajo na to vedno samo eno repliko: "avtomatik je dober samo za neumne in debele američane".
tongue-1.gif

zmaga.gif


Glej, zelo enostavno je: preprosto so nerazgledani (grdo rečeno: zarukani)
zmaga.gif


Pač, fotrova lada in stričeva katrca avtomatskega menjalnika niso imele, avtomatike pa sicer vidijo od blizu v bemflih s štiristo konji vsako leto v Ženevi, vendar se v vseh teh letih še niso naučili, da vsak avto s spodobnim avtomatikom ne stane sto jurjev+
stupid-1.gif
)
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
In od koga ima PSA avtomatika? A je to lasten razvoj ali odkupujejo in če, od koga?

Kot je že bilo povedano v isti temi, menjalniki so od:
https://en.wikipedia.org/wiki/Aisin_Seiki

Noben avto proizvajalec ne razvija svojih avtomatov (klasičnih avt. s pretvornikom navora pa sploh ne - zakaj neki bi, če gre za tehnologijo iz leta 1930?), vsi jih vgrajujejo od ene petih proizvajalcev
zmaga.gif


Skratka, nisem noben fan pežojev, ampak človeku, ki je tole novo smer (v kanto z roboti, prodajajmo poceni japonske klasične avtomate) v tej firmi "spravil skozi" je car
zmaga.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.375
236
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
V bližnji prihodnosti si mislim ubodit enga avtomatika in bi načeloma tudi tale P308SW prišel v upoštev, predvsem zato, ker ima največji prtljažnik 660l (Berlingo jih ma 675l), Octavia 605l mislim, Honda Civic karavan cca 625l. In zato me tudi zanima, če je tale automatik res v redu in me tole "sealed for life" res bega. Pri DSG-jih se menja olje na 60kkm, pri Fordu powershift na 80kkm, tukaj pa kar nič.
bonk.gif
DSG in Powershift nista klasična avtomata, tako da ju ne moreš primerjati z njimi glede vzdrževanja.
Vsekakor pa bo zelo verjetno klasičen avtomat zdržal brez vzdrževanja tisto ''proizvajalčevo deklarirano življensko dobo''
evil.gif
. Ampak če so ti jasne osnove delovanja klasičnih avtomatov, ti je hitro jasno, da zadeva ne more zdržati dolgoročno. Zato se pač pelje avtomobil k avtomatik mojstru in on zamenja olje in je. Če se že na servisu branijo denarja.
Je pa res, da se to zelo lepo marketinško sliši in bere: ''sealed for life'', samo zvezdice z razlago, kakšno dolžino si proizvajalec avtomobila pod ''life'' predstavlja ni zraven
evil.gif
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.216
5.598
113
Citat:

Lahko pa, da bo sčasoma tudi proizvajalec ugotovil, da je ta ''life'' morda malo prekratek in bo naknadno uvedel servisne intervale. Ne bi bilo prvič za Peugeot.
Enako bluzijo vsi Eu proizvajalci osebnih vozil z AT menjalniki (pač kravatarska miselnost prevladuje pri CEO-tih ).Redke izjeme lahko prešteješ na prste ene roke.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.375
236
63
Kras
www.mtl.si
Možno.
A BMW ima še uradno politiko ''sealed for life''? Ker pooblaščenci že svetujejo, da se olje zamenja v avtomatiku, čeprav je v servisni ''sealed for life''.