Peugeot 1.2 puretech mlinček kuri olje

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.951
5.028
113
In za velik krog uporabnikov, ki naredijo manj kot 10.000 km/letno je to itak vec kot dovolj “dometa”.
Me pozabi, ta ta motor tiščijo v kavne mlinčke pa bse do letalonosilke. Družba, ki ima pod seboj 4 ali kolko že znamk, pa da ni sposobna naredit boljšega motorja kot tole, na to sploh nimam besed. Še Opel ki je bil sinonim za nekaj nekvalitetnega, se je izkazal da je do prevzema s strani Pežoja bil kar soliden avto.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.391
1.010
113
Celje
Obišči stran
da ni sposobna naredit boljšega motorja kot tole, na to sploh nimam besed.
Verjetno se brez težav da. Ampak bi bila proizvodnja cena 3eur višja;)

Danes večino zadev, ki so pred 30 leti bile nekaj normalnega "ne gre več". Če samo pri cestah pogledaš. Vsaj v mojem koncu, vse kar je na novo asfaltirano avto samo "hopsa". Pri vsej današnji tehnologiji, bi moral biti asfalt položen gladko ko šajba.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.327
947
113
Titograd
Skratka, ta motor je očitno tak polom kot slavni renojev 1,9 dci nekoč?

Reno je s tem motorjem pokopal Laguno, niti veliko boljši 2,0 dci ji ni več pomagal
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.401
968
113
Obišči stran
Zanimivo mi je, ker naš prejšnji C3, 1.2 letnik 2013 ni pil olja, pa je imel 122k ob prodaji (po karambolu). Res pa, da smo vse servise delal BP, pa takrat se ni toliko govorilo o problemih s to mašino. Ubistvu smo prav iskali ta letnik, ker 1.6 VTI je bil tudi pravi biser :D

No, za tega pa imam 8 let garancije, ampak glede na nov režim vožnje ne pričakujem, da bo na leto delal več kot 5k...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.337
957
113
Če samo pri cestah pogledaš. Vsaj v mojem koncu, vse kar je na novo asfaltirano avto samo "hopsa". Pri vsej današnji tehnologiji, bi moral biti asfalt položen gladko ko šajba.
Tudi v naših koncih, še posebej to čutiš na kolesu... Kar hopsaš in trese, da večkrat pogledam, če mi je guma spustila...
 

Jamaican_Lion

Fizikalc
24. nov 2011
254
67
28
Kingston town
Jst mam 2018 1.0 Ecoboost, ki ima isto jermen v olju in ima z razlogom naziv Ecoboom.Trenutno imam 125000 prevozenih in samo cakam da ga raznese, ceprav naj vseeno ne bi bil tako sranje kot Puretech.

Menjava jermena je samo 450 evrov? V ecoboostu je baje drago ker mors "cel motor" razstavit......sem slisal da 1000+ eur...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Valhalla

jtfc

Guru
24. jul 2007
19.580
2.429
113
1714242201345.png


Sem samo raziskal lol.... 3k€ več kot navadna verzija. :zmaga:
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.590
8.922
113
Psa je imel razvit 1,6 HDI dizel, 2.0 HDI, 1 6 bencin in 1,2, vse s primernim številom konjev za kubaruro. Vsi avti se kle okol nas vozijo s krepko prek 200 jurjev, pa ne pijejo olja. Zdej je slo vse to v božjo mater.
Če hočeš dobit 130 konjev iz trivaljnika in to vgradiš v karavana ne rabis bit Danny da veš da bo katastrofa In to lopovščino se gre Stelantis.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.365
2.284
113
Ja, menjava jermena pri 1,2!
1000€+ je veliko. Res je veliko. Takega razdiranja pa le ni. Spet filigranistvo?
Kdo ima izkušnje iz prve roke.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.926
5.463
113
Namesto da vprašaš koliko pride menjava.... vprašaj če je tvoj avtomobil na seznamu za menjavo....

Da te ne bodo bv upalili...
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.939
8.988
113
EU
Koliko je razvidno iz videja, hvalijo se kako so znova odkrili verigo. To je tiho priznanje, da jermen v olju ni bila dobra zamisel. Posebej ne, ker zahteva posebno olje, katerega dela samo eden proizvajalec. Podobno, kot pri barvnih kartušah za printerje.
Res je jermen v olju dosti cenejši od verige, vendar tu ne gre kriviti inženirja, ki je to konstruiral. Dobil je to nalogo od šefa razvoje, kateri se ni oziral na napovedi, da to ne bo dobro.

Pustili bi klasični jermen, ki je bil pred verigo, in bi bilo manj težav. Optično ga je možno zlahka preverjati, pa zamenjava je tudi enostavna in poceni. Jaz sem na Acentu zamenjal sinhronizacijski jermen sam, na dvorišču pred blokom.

Kaj narediti v tem primeru.
Preveriti, ali garancija in posebej jamstvo krijeta okvare, zaradi jermena. To pri uvozniku. V kolikor krijeta, pustiti tako dokler ne mine. Pri tem imeti na oki merilno palčko za nivo olja. Ko mine jamstvo, in je namen avto uporabljati naprej, takoj menjati jermen, pa ne pri pooblaščencu.
Če je namen avto prodati, potem ni potrebna menjava, to bo naloga novega lastnika.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.362
3.447
113
Koliko je razvidno iz videja, hvalijo se kako so znova odkrili verigo. To je tiho priznanje, da jermen v olju ni bila dobra zamisel. Posebej ne, ker zahteva posebno olje, katerega dela samo eden proizvajalec. Podobno, kot pri barvnih kartušah za printerje.
Res je jermen v olju dosti cenejši od verige, vendar tu ne gre kriviti inženirja, ki je to konstruiral. Dobil je to nalogo od šefa razvoje, kateri se ni oziral na napovedi, da to ne bo dobro.

Pustili bi klasični jermen, ki je bil pred verigo, in bi bilo manj težav. Optično ga je možno zlahka preverjati, pa zamenjava je tudi enostavna in poceni. Jaz sem na Acentu zamenjal sinhronizacijski jermen sam, na dvorišču pred blokom.

Kaj narediti v tem primeru.
Preveriti, ali garancija in posebej jamstvo krijeta okvare, zaradi jermena. To pri uvozniku. V kolikor krijeta, pustiti tako dokler ne mine. Pri tem imeti na oki merilno palčko za nivo olja. Ko mine jamstvo, in je namen avto uporabljati naprej, takoj menjati jermen, pa ne pri pooblaščencu.
Če je namen avto prodati, potem ni potrebna menjava, to bo naloga novega lastnika.
Vse lepo in prav.
Upam, da bo dovolj Safetof, ki bodo kupili ta polizdelek.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.223
4.705
113
S to verigo je spet tako. VW je kratek čas delal 1.2 z verigo. Znancu jo je prvič utrgalo pred 50.000 km. Pozneje so mu to "trajno rešitev" še menjali pri približno 30.000 km, dokler se avta ni znebil. Nato so naredili varianto motorja z jermenom, pozneje pa 1.0, ki mislim, da nima takih problemov.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.327
947
113
Titograd
1,2 tsi je imel verigo, oziroma bolje rečeno verižico od pecikla. Bratu je pri 10k km začela rožljati, v zadnjem trenutku zamenjana. In kjer imajo take pecikl ketnice je raje sploh nimam in vzamem avto z jermenom.