PayPal in Telekom - ni 2SA ne dela

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
7.563
3.287
113
PayPall je imel/še ima težave s pošiljanjem pushup kod na VSE slovenske številke. Meni ni delalo skoraj en mesec. Po treh precej dolgih telefonskih razgovorih s PayPall pomočjo in ene trem s Telemachom se je uredilo. Na TM so mi zagotovili, da so VSI slo operaterji podali pritožbo na PP.

Meni je na koncu začelo delat po tem, ko je teta iz PP pomoči "izključila" 2Fa, in sem več kot 72 ur pustil račun pri miru. Plačila so medtem normalno delovala, pa 2Fa se tudi ni izklopila.
 

blueman

Zelenc'
31. mar 2025
3
0
1
Konec dneva, po menjavi operaterja, je kot kaže še vedno najboljša rešitev uporaba authenticator-ja. Programa, ki ga dobiš v Google App, v PayPal-u pa potem to nastaviš kot nadomestilo za SMS sporočila. Moraš pa prej seveda priti v svoj PayPal račun, za kar moraš poklicat na PayPal (glej zgoraj za telefonske številke).
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
7.563
3.287
113
Konec dneva, po menjavi operaterja, je kot kaže še vedno najboljša rešitev uporaba authenticator-ja. Programa, ki ga dobiš v Google App, v PayPal-u pa potem to nastaviš kot nadomestilo za SMS sporočila. Moraš pa prej seveda priti v svoj PayPal račun, za kar moraš poklicat na PayPal (glej zgoraj za telefonske številke).
Nič ne pomaga klic na PP
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.369
1.212
113
Meni je pred nekajdnevi PP hudo zezal, nisem dobil sms-ja.....ven mi pa mi je metalo da imajo prbolem preverjenjem , da sem to res jaz.
Po enih 10Ih poskusih prijave mi je uspelo priti v račun in to brez sms-ja(2fa).....v nastavutvah kolikor sem potem gledal te (sms) moźnisti sploh nimam več.....sta pa na izbiro 2 drugi 2fa.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
7.563
3.287
113
Meni je chatu zatrdila, da mi bo pobrisala 2fa z sms in da ko pridem not naj si nastavim drug 2fa, saj ko enkrat ukineš SMS se ne da več aktivirat - očitno "na soft" ukinjajo to opcijo.
Kakorkoli 2fa/sms mi ni ukinila, prav tako mi je po 4 dnevih mirovanja čudežno spet začel delat.
To sem dobil na mail od njih, ko se dvakrat nisem mogel javit na njihov chat klic - po 3 uspešnih:

I hope this email finds you well.

This is a follow-up with regards to your concern about not being able to log in to your account.

I checked further and I see that the attempts are still being blocked by our internal security system because you haven't let the system rest for at least 72 hours.

Since the last attempt you made to log in to your PayPal account was yesterday, 30 April, please try logging in again by Saturday. Don't do anything until Saturday as it will only trigger our system more which will cause for you not to be able to log in.

Thank you for your time and understanding in this matter.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.135
915
113
No jest sm dons prisel “not”, dobil sms s prve.. gledal potem nastavitve - pa sm na koncu pustil vse tko kt sem imel.. se bom najbrz tolkel po glavi cez kaksn mesc, ko bom spet rabil:p
 
  • Všeč mi je
Reactions: corsol in Samo Svoj