Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.052
4.054
113
Ampera iz oglasa je bila kupljena marca 2013, torej ni kupljena pri nas, ker se je prodaja v Sloveniji zacela sele v maju/juniju 2012, torej je vozilo iz uvoza.
Cena pa je tako nizka, po moje, zato, ker ima narejenih 140.000km, pri 160.000 kmjih pa pretece garancija na baterijo in elektricni sklop.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.800
6.639
113
Dobro no, ampak recimo pri dizlih 140.000 ni nek problem, le za slovenske ovce, ki mislijo da vse kar je nad 50.000 pomeni odpoved polovico delov vozila.

Imaš kakšne podatke v tej smeri? Ampera drži kvaliteto ali gre potem samo še navzdol?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.052
4.054
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Dobro no, ampak recimo pri dizlih 140.000 ni nek problem, le za slovenske ovce, ki mislijo da vse kar je nad 50.000 pomeni odpoved polovico delov vozila.

Imaš kakšne podatke v tej smeri? Ampera drži kvaliteto ali gre potem samo še navzdol?

Mislim, da imamo par strani nazaj izkusnje lastnika Volta, ki je z njim naredil najvec kmjev in za enkrat kaze, daa je vse ok, vkljucno z baterijo.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Težava je v tem, da nihče ne ve kaj bo. Nad 160 k km je pa nedefinirano področje kjer si sam, če kaj crkne. Je treba računat da gre za produkt GM. Lahko kaj manjšega crkne pa si v [cenzura], ni treba, da gre baterija s trebuhom gor. Lahko bo pa po drugi strani tudi pri 300 k km še vse delalo OK. There are known knowns and known unknowns.
smile-1.gif


18 k EUR je pa kar optimistična cena. Po mojem bo iztržil nekje dva jurja manj. Pesimistično pa tam nekje 14 k EUR. Bo čas pokazal, koliko električarskih geekov lazi po Sloveniji.
 

Sebalorger

Zelenc'
8. maj 2014
5
0
1
Imam vprašanje. Kolebam med nakupom Ampere in pa Leafom (oz e- Golfom). Torej med popolnim električnim ter ampero. Ampera ima zame malo premalo dosega samo na elektriko. Vsak dan se vozim CE-LJ-CE + cca 20-50 dodatnih kilometrov dnevno. Možnosti imam polnit na obeh lokacijah. Sem testiral Leafa in ampero na tej relaciji. Se splača razmisliti o dograditvi baterij na ampero za povečanje el. dosega? Ima to smisel (cenovni) ali se sploh kam lahko še da dodatne baterije, ipd. Ker sam avto kot avtop je pa ampera dosti boljši in hud kt pa Leaf recimo. Ne vem kakšen je e-golf. Ravno drug teden ga dobim na test, potem pa se moram nekaj odločit. Je kakšen pameten nasvet ? Leaf mi nekak pogojno zadošča z dosegom (v sili imam na voljo tudi klasični avtomobil za dolge relacije), samo raje pa bi imel ampero ker mi je tudi zelo všeč. Hvala
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Modifikacije se praviloma ne splačajo, oz. je z njimi preveč sraja.
LJ-CE je razdalja cca 80 km. Torej če hočeš samo na štrom, je od "poceni" opcija samo Leaf in e-golf, pa še to, če se ne boš trudil ravno razbijat zvočni zid na avtoputu bratstva i jedinstva slovenačkih tajukna.
Za Leafa vemo, da mu baterija gre hitro hin. Za Golfa pa še ne vemo, kaj vse bo šlo v 3PM.
tongue-1.gif


Ampera je safe choice iz smisla, da imaš zagarantiran domet, ker ima bencinarja še not.

Če imaš love do krova, vzami Teslo.
grims-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.052
4.054
113
Citat:
Uporabnik Sebalorger pravi:
Imam vprašanje. Kolebam med nakupom Ampere in pa Leafom (oz e- Golfom). Torej med popolnim električnim ter ampero. Ampera ima zame malo premalo dosega samo na elektriko. Vsak dan se vozim CE-LJ-CE + cca 20-50 dodatnih kilometrov dnevno. Možnosti imam polnit na obeh lokacijah. Sem testiral Leafa in ampero na tej relaciji. Se splača razmisliti o dograditvi baterij na ampero za povečanje el. dosega? Ima to smisel (cenovni) ali se sploh kam lahko še da dodatne baterije, ipd. Ker sam avto kot avtop je pa ampera dosti boljši in hud kt pa Leaf recimo. Ne vem kakšen je e-golf. Ravno drug teden ga dobim na test, potem pa se moram nekaj odločit. Je kakšen pameten nasvet ? Leaf mi nekak pogojno zadošča z dosegom (v sili imam na voljo tudi klasični avtomobil za dolge relacije), samo raje pa bi imel ampero ker mi je tudi zelo všeč. Hvala

Amperi se ne da dograditi baterijo. So Pečjakovi fantje gledali, da bi to naredili, pa ni šlo. Mimogrede, enemu od njih sem leto in dva meseca nazaj zrihtal, da je salonsko Ampero MY2012 odpeljal za 29k EUR z odšteto subvencijo.

Sam sem lastnik Ampere. Simon, predsednik DEVS-a, se tudi dnevno vozil CE-LJ-CE z Leaf-om, tako kot ti in tudi polni v Ljubljani. Lansko poletje je prišlo že do te točke, da se je vozil po stari cesti v obe smeri zaradi izgube dosega zaradi slabe baterije v Leafu v kombinaciji z dejstvom, da je nima toplotno menedžirane, kot npr. Ampera ali Tesla Model S. Tudi e-Golf je nima, mimogrede.

Kljub temu, da če kupiš Ampero, da boš del poti delal na bencin, ne glej na to kot nekaj slabega. Glej na to, da se boš lahko v obe smeri vozil 130km/h brez strahu, ali boš prišel do cilja ali ne, še vedno boš v vsako smer naredil 50-60km samo na elektriko, poleg tega pa ti ne bo potrebno imeti dodatnega avtomobila za relacije.
Aja, še to - če boš kupoval novo Ampero, ima MY2014 že 17.1kWh kapacitete baterije (moja MY2012 ima 16kWh), kar pomeni še dodatnih 5km na elektriko na polnjenje v primerjavi z mojo Ampero.

Aja še to, Ampera zgleda res strupeno dobra. Nikoli ti ne bo žal, da si vzel Ampero namesto Leaf-a. Vem, kako je se voziti le na elektriko - pred Ampero sem imel električno motocikel znamke Vectrix - to je maxi-scooter, ne tista kitajska jajčka, ki jih vidiš crkovati. Vectrix-a imam še vedno, le z njim se vozim zelo poredko. Z njim sem se prevozil od leta 2008-2012 do nakupa Ampere in tisto, ko ti primanjkuje doseg, je nadležno - verjemi mi, ni prijetno.
Da ne omenjam, da si pozimi, ko bo zunaj mrzlo, v Leaf-u ali Golf-u ne boš privoščil gretja, da ti ne bi pokurilo preveč baterije, da prideš do cilja, je mukotrpno. Pri Amperi boš preprosto lahko preklopil na bencin npr. ko prideš na avtocesto, da pogreješ kabino z vožnjo na bencin in ko kabino zagreješ, preklopiš nazaj na baterijo. S tem boš kabino ogrel z bencinom, na katerega boš vozil v vsakem primeru in boš elektriko res uporabil le za vožnjo in ne za ogrevanje. To so take male optimizacije vožnje
wink-1.gif


Poleg tega računaj še na to, da si moraš pri popolnoma električnem vozilu VEDNO pustiti nekaj rezerve dosega za 'kaj pa če', to je cca. 20% kapacitete. To je pri Leafu avtomatično 20km dosega manj, ki si ga lahko privoščiš. Amperino baterijo lahko vedno izprazniš do konca.
Pa še to. Da je Simon dosegal relacijo CE-LJ-CE, je baterijo vedno polnil do 100%, kar še dodatno skrajšuje življensko dobo baterije. Amperina se polni do 85.9% in prazni le do 22% SOC.

To dejstvo in dejstvo, da ima toplotno menedžirano baterijo je pripomoglo k temu, da je moja baterija po 2.5 letih in 70.000km, še vedno kot nova.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.800
6.639
113
Saj vem, da je to že bilo napisano tu, a obsolete forum ne omogoča iskanja znotraj teme, tako da ne uspem najt podatka, ampak kolikšna bi naj bila cena za nove baterije za ampero?
 

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.481
233
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ampera iz oglasa je bila kupljena marca 2013, torej ni kupljena pri nas, ker se je prodaja v Sloveniji zacela sele v maju/juniju 2012, torej je vozilo iz uvoza.
Cena pa je tako nizka, po moje, zato, ker ima narejenih 140.000km, pri 160.000 kmjih pa pretece garancija na baterijo in elektricni sklop.

Tukaj si se verjetno zatipkal? Si mislil obe letnice 2012 a ne?
Ne glede na to, je pa padec cene po 140k kilometrov kar občuten (iz cca 35k na 18k)

P.S.: sem tudi jaz že "firbcal" za tole ampero
cool-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.800
6.639
113
No ja, jaz sem leta 2009 kupoval rabljen voz, ki je imel ceno, kot nov, 32.000€. Rabljen bi naj imel 130.000km, cena pa je bila takrat 9000€, torej veliko večji padec
wink-1.gif


Je pa tudi res, da je trg rabljenih EV skoraj ničen in posledično se cena drži.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik Sebalorger pravi:
Imam vprašanje. Kolebam med nakupom Ampere in pa Leafom (oz e- Golfom). Torej med popolnim električnim ter ampero. Ampera ima zame malo premalo dosega samo na elektriko.

Sploh ni dileme: Ampera!
Sicer ti je Andy obširno odgovoril,sam bi pa še enkrat poudaril dva zelo pomembna podatka,katerih pomembnosti se mogoče niti ne zavedaš:
1. Baterije je nejpomembnejši del električnega vozila. Ampera ima odličen sistem ogrevanja in hlajenja baterije,ki ji ohranja dolgo življensko dobo. Leaf in E-Golf tega nimata. Kaj to pomeni v praksi,si lahko predstavljaš,da ti pri 100% EV kapaciteta v 3 letih pade na 77% (kot pri Simonu),pri Amperi pa je prektično nezaznavna...
2. Leaf in Golf imata jasno večji EV doseg,ampak zavedaj se,da v praksi skoraj nikoli tega dosega ne boš smel izkoristiti do konca,ker sicer se ti lahko hitro zgodi,da obstaneš na cesti,torej moraš imeti rezervo okoli 10 do 20%,da z lahkoto prideš do razpoložljive polnilne postaje. Pri Amperi lahko vedno izprazniš baterijo do konca in se mirno pelješ naprej na bencin. Zdaj si pa izračunaj,koliko je sploh še razlike med dosegom Leafa (odštej rezervo) in Ampero (100% doseg).
Če še vedno misliš,da ima Ampera kot hibrid premalo EV dosega,potem razmisli še o BMW i3 ReX. Druge opcije pa trenutno že skoraj nimaš
cool-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.800
6.639
113
Dobro...zdaj če ima nekdo avto, oz kupuje EV, samo za kuča poso pot, torej točno ve koliko bo opravil in kakšne so njegove možnosti polnjenja na šihtu/doma, potem je čisti EV primerna izbira. Verjetno ima potem doma še en avto, večji. Mogoče mu celo renojev sistem najema baterij pride prav, spet odvisno od potreb.

Torej OP je podal premalo podatkov
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.052
4.054
113
Citat:
Uporabnik vogel pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ampera iz oglasa je bila kupljena marca 2013, torej ni kupljena pri nas, ker se je prodaja v Sloveniji zacela sele v maju/juniju 2012, torej je vozilo iz uvoza.
Cena pa je tako nizka, po moje, zato, ker ima narejenih 140.000km, pri 160.000 kmjih pa pretece garancija na baterijo in elektricni sklop.

Tukaj si se verjetno zatipkal? Si mislil obe letnice 2012 a ne?
Ne glede na to, je pa padec cene po 140k kilometrov kar občuten (iz cca 35k na 18k)

P.S.: sem tudi jaz že "firbcal" za tole ampero
cool-1.gif

Imaš prav. Mislil sem marca 2012.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.052
4.054
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Če še vedno misliš,da ima Ampera kot hibrid premalo EV dosega,potem razmisli še o BMW i3 ReX. Druge opcije pa trenutno že skoraj nimaš
cool-1.gif

Jp, tudi i3 je dobra izbira. V Slovenijo naj bi prišel marca.

Koliko že stane REX (s podaljševalnikom dosega) verzija?

Edit: Na mobile.de jih vidim po 47k+ EUR
shocked-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Sebalorger

Zelenc'
8. maj 2014
5
0
1
Jaz sem res v taki dilemi kaj naredit. Leafa kot tudi ampero sem imel na testu in nad obema sem navdusen-vsakega po svoje. Rad bi naredil konreten korak k elektricnemu vozilu in zato me vlece k Leafu, rad bi pa tudi hud avto da dobro zgleda. Ker se zelo veliko vozim - med 40 in 50.000 letno in ker imam na voljo še “normalen” avto, sem zelo razcepljen kaj naredit.

S Simonom sem se tudi že dobil in sva vse predebatirala, samo on ima še Leafa z manjšim dometom in tudi baterije so v tisem še slabše managirane kot v novem modelu. tako bi naj bilo. Leafa na testu sem imel MY 2014 in sem na AC naredil z njim 130-140 km na lokalnih z lepo vožnjo pa tudi 190 (pussy vožnja
smile-1.gif
, tak oda tudi ni tako zelo slabo...

Pri mojih letnih kilometrih bi se tudi rad izognil registraciji ter servisom bencinskega motorja, če se že grem to. Sem tako prebral vse poste tu glede leafa, ampere, volta, baterij ipd…tako da se mi zdi da vas že vse poznam iz tega foruma
smile-1.gif
tako da neko sliko sem si kot amater lahko naredil.

Imam še par vprašanj:

A imaš še kako vezo kje dobit kako ampero za pameten denar ? da ni glih 40 jurjev…
(ker na Arran doo nekje iz prekmurja prodajajo že nove leafe TEKNA - torej najbolj opremljen model (MY2015) za 29.900 in še odbiješ subvencijo in si na zelo dobri ceni 25.000


2 A se da na amperi (kot je na Leafu) da spremeniš/povečaš do večje SOC vrednosti (torej da bi jo polnil od 10 do 90% recimo) in s tem pridobil še 15-20 kilometrov? Res da s tem ubiješ življenjsko dobo kot si mi razložil, vendar glede na moje kilometre da jih bom recimo v petih letih naredil 200-250k bom takrat tako mogoče moral menjat baterije in bodo takrat že kakšna nova tehnologija. Torej da mi več pomeni dnevno 20km dosega več kot pa 10 let doba baterije…?

3 Ko sem imel ampero, in mi je zmanjkalo baterije in se je prižgal bencinski motor in sem se peljal čez trojane navzdol, je bila poraba bencina enaka kot pri porabi navzgor v Trojane. Obe hitrosti recimo 110kmh. Torej pri vožnji navzdol bi torej moral bit višek proizvedene elektrike, ki bi se moral shraniti v baterije. Vendar se ni. Kako deluje ta princip točno ?

Mogoče malo veliko vprašanj, se opravičujem…pa vendar bi rad ključne točke imel razjasnjene preden naredim nakup desetletja
wink-1.gif


Hvala
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.052
4.054
113
MY2014 Leaf ima enako kapaciteto baterije, kot stari. Edina razlika je, da so pospeški slabši, ker so okrnili elektro motor in inverter. Nekaj dosega boš še pridobil, če boš vzel Leaf-a s toplotno črpalko, ker Simonov ima gretje še uporniško.

Servis bencinskega motorja boš vseeno imel nekje na okoli 2 leti. Npr., moje olje je bilo po dveh letih še vedno na 85% kvalitete po onboard
računalniku, tako da ne skrbeti glede olja.

1. Tista je bila salonska, ki je stala v salonu 1.5 leta in so jo morali prodati, tako da sem lahko pritisnil nanje. Imajo pa še testne Ampere, če te to ne moti.

2. Ne, se ne da.

3. To je zaradi tega, ker ko se baterija popolnoma izprazni in gre na bencinski motor, ti pri hitrosti nad 100km/h, pa tudi če gre po klancu navzdol, vedno dela bencinski motor (če bi vozil pod 100km/h bi ICE ugasnilo). To je zato, da če bi ti v tistem trenutku pritisnil na polni gas, da se bencinski motor hitreje odzove, da se baterija ne bi preveč izpraznila. Vendar, energija, ker ti je bencinski motor delal po klancu navzdol, ne gre v nič. Ekstra energija se shrani v baterijo in se porabi pri nadaljevanju tvoje vožnje po avtocesti in takrat porabi manj bencina, kot bi ga sicer. Nič ne gre v prazno.

Ti kar vprašaj. Normalno, da se moraš čim bolj informirati. Če te še kaj zanima, kar vprašaj.
 
Nazadnje urejeno: