Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Jaz vedno vozim v L. Ni nobene ovire. Najraje pa vozim v L in Sport mode hkrati.
Zimske feltne pa imam take: http://www.matsport.si/pnevmat...5x098-et39-58-1
Takole pa izgledajo na avtu:


Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Jaz vedno vozim v L. Ni nobene ovire. Najraje pa vozim v L in Sport mode hkrati.
Zimske feltne pa imam take: http://www.matsport.si/pnevmat...5x098-et39-58-1
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Hvala, ni lepšega kot 155kmh pa vse kar slišiš je šum in ne ropot motorja![]()
Andy, kakšne imaš zimske, lahko kakšno fotko?
Pa še to me zanima, je kakšna ovira, oz razlog, zakaj ne bi vedno vozil v L?
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če prebereš par strani nazaj, ko sem našo novo psičko peljal iz MB v Domžale in sem imel na tempomatu nastavljeno na 105km/h (100km/h po GPS), sploh nisem imel dosti nižje porabe kot, kot peljem 130+km/h.
Stvar je v tem, da pri 130km/h motor dela okoli 2200 RPM, kjer je najboljši izkoristek ICE-ja, pri 100km/h pa motor dela pri okoli 1600 RPM. Bom poskušal najti graf izkoristka ICE-ja glede na vrtljaje.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Sem danes naredil turo, ki jo delam vsak dan, in to čisto na motor. V garaži je bila baterija na 0%, avto pa je bil v normal mode.
Poraba na 31km je bila 5.9L, kar se mi zdi relativno visoko. Kako to? Vozil sem v L, maks 95kmh kjer je power gauge kazal 11-12kW.
PS, z dizlom na isti trati je imel porabo 3.8 ob takem vremenu, 1.2TSI ICE pa 4.3