Ja pa ne...ker nekdo s e-tronom bo plačal enako, kot nekdo s twizijem, pa prvi porabo 10x več, kot slednji.
Drugače pa...1 leto odkar uporabljam teslamate, in najbolj zanimiv podatek je kapaciteta baterije:
Poglej priponko 102512
Padec kapacitete za cca 1.8 kWh v cca 60k km. Zanimivo se največji padec zgodil poleti, sedaj pa gre počasi "na bolje"...
Če se gremo pobiranja trošarin, je seveda edina fer opcija pobiranje na prevožen kilometer, in v obzir se vzame moč motorja, ali uradna poraba. Ni to kvantna fizika... Ja mislil sem kWh ali pa pač kW moč motorja. Odvisno.Pametneje, če že mora biti takšna debilnost je neka pavšal pri registraciji.
Oziroma v prihodnosti integriran certificiran merilnik, Koliko elektrike si napolnil in na tisto trošarina.
Sicer si pa naj debili namislijo Kje drugje davke pobirat ne pa samo na goriva takšna in drugačna.
Ajde, do centa sigurno nebomo pokrili "pravičnosti". Da pa naredimo koliko toliko približen model, pa pravim, ni to kvantna fizika.Misliš "po kWh deklalirane porabe", ker kW ne pomeni samo moč. Edino če bi poerbali debilizem od stroškov registracije, kjer se gleda kubikaža vozila...
Števec v avtu.Če se gremo pobiranja trošarin, je seveda edina fer opcija pobiranje na prevožen kilometer, in v obzir se vzame moč motorja, ali uradna poraba. Ni to kvantna fizika...
Vse drugo je neprimerno, ker Tončka za šporhertom v Zgornji Vižingi pač ni dolžna plačevati tvojo trošarino.
Imajo vsi avti števec, ki ti bo pokazal koliko si napolnil na leto?Števec v avtu.
Ne pa za šprhert, razen če bo Micka iz Voličine uporabljala V2L za šporhert
Kako pa naj računa dometImajo vsi avti števec, ki ti bo pokazal koliko si napolnil na leto?
Za eno leto? Ne vem. Vprašam.Kako pa naj računa domet
Saj pravim , da nimajo ampak ni to problem implementirati , če bi regulator tako zahteval.Imajo vsi avti števec, ki ti bo pokazal koliko si napolnil na leto?
Ob vseh teh aplikacijah in pameti, upam da ja.Za eno leto? Ne vem. Vprašam.
