A ti se nikoli ne naveličaš eno in isto tumbat? Na poti v Split sem z dizlom nekajkrat čakal več kot pol ure, da sem natankal. Seveda je to redko. Enako redko kot se peljem na tako dolgo relacijo. Do splita moram filat enkrat, ker nimam velike baterije. Z dizlom, avtodomom, naredim okrog 500 km in na poti do Splita vedno tankam..
Veš kaj je meni zanimivo? Ti vidiš v tej sliki napredek, jaz vidim 19. stoletje.
Ker takrat so dolge poti planirali po lokacijah postankov, da so oskrbeli ali zamenjali konje. Med grazom in dunajem vrh brega še zdaj nosi ime Wechsel. Torej mesto, kjer so zamenjali konje.
V 20. stoletju pa smo dobili avte in pumpe na vsakem vogalu, kjer postanek ne traja več kot 5 min.
Samo ti in ostali ev apostoli nam hočete dopovedati, da je vrnitev v 19. stoletje v bistvu napredek.
Precej pogumna izjava, glede na to, da že danes ne toliko stran ne moreš v marsikatero mesto z malenkost starejšim ICEjemŠe 10 let novi, pa še potem se boš lahko vozil z obstoječimi. Tako da ... Še dolgo, ja.
A ti se nikoli ne naveličaš eno in isto tumbat? Na poti v Split sem z dizlom nekajkrat čakal več kot pol ure, da sem natankal. Seveda je to redko. Enako redko kot se peljem na tako dolgo relacijo. Do splita moram filat enkrat, ker nimam velike baterije. Z dizlom, avtodomom, naredim okrog 500 km in na poti do Splita vedno tankam.
Ok štartal je z 67. Bodimo fer in vzamimo v obzir. Je pa res da na cilj je prišel z 10%. Ok če si potem en teden v hotelu in si priheftan na njihovo free vtičnico se zgodba srečno konča. Kaj pa če si v apartmaju se kaj zgodi moraš spet na pot. Potem se v obratni smeri doda še en postanek zraven.Ta je dobra, ja. Do Splita MORAŠ stat enkrat za najmanj 18 minut, nato še enkrat za 28. Pa ne se hecat.
Dejansko stanje je da normalen/povprecen eveopejec ne potrebuje avta z 1000km dosega in da dela ta clovek cca 40km povprecno dnevnoJap, vedno eno in isto, se ne naveličam, dokler boste tukaj sekali budalščine.
In kaj ti doživljaš je irelevantno, komentiral sem sliko, ki je slika dejanskega stanja.
Mi pa je vedno zanimivo, kako samo novodobni ev fahrerji ste nekoč tankali po pol ure. Letos sem se recimo 3x peljal na tej relaciji in tankal vedno max 5 min.
30 min postanek za tankanje je pri ice once in a lifetime dogodek, pri ev pa vsakič, vedno, z večjo pogostostjo
Lepo si to napisal..
Veš kaj je meni zanimivo? Ti vidiš v tej sliki napredek, jaz vidim 19. stoletje.
Ker takrat so dolge poti planirali po lokacijah postankov, da so oskrbeli ali zamenjali konje. Med grazom in dunajem vrh brega še zdaj nosi ime Wechsel. Torej mesto, kjer so zamenjali konje.
V 20. stoletju pa smo dobili avte in pumpe na vsakem vogalu, kjer postanek ne traja več kot 5 min.
Samo ti in ostali ev apostoli nam hočete dopovedati, da je vrnitev v 19. stoletje v bistvu napredek.
Nehaj z povprečji. Stroji se kupujejo za robne primere.Dejansko stanje je da normalen/povprecen eveopejec ne potrebuje avta z 1000km dosega in da dela ta clovek cca 40km povprecno dnevno
vse ostalo je natolcevanje
Dejansko stanje je da normalen/povprecen eveopejec ne potrebuje avta z 1000km dosega in da dela ta clovek cca 40km povprecno dnevno
In mi je že to odveč, ker sem 1x na teden 3 min na pumpi.
Mater In moja kanta ima realno 33l, kar me neizmerno nervira. Ampak vseeno naredim 650km in ga nafilam v 3 min na vsakem vogalu. In mi je že to odveč, ker sem 1x na teden 3 min na pumpi.
