Ampak shift je rekel da ne misli problem dosega?
Doseg v kombinaciji z infrastrukturo je problem. Ker če bo nekdo šel 2x na leto v split in se bo moral po poti yebat s polnjenjem, evja ne bo kupil. Robni pogoji, ampak avtomobili se kupujejo zaradi robnih pogojev.
Zakaj ima nekdo enoprostorca, če je 90% časa sam v njem?
Zakaj ima nekdo 600 HP avto, če jih v 99% časa ne more izkoristit?
Zakaj ima nekdo karavana, če je zadaj 90% časa prazno in bi clio bil bolj smiselna zadeva?
Veš kdaj doseg ne bo problem? Ko bo vsaka midrange kanta naredila 1000km po AC pri 130km. Kot golf tdi pred 25 leti.
Noben se ne bo v resničnem svetu prostovoljno ubadal s planiranjem poti po polnilnicah, prisilnem scanju in pretegovanju in 9€ pumpa sendviči in za vse to še plačal že v štartu konkretno več.
To je preprosta resnica, ki pa vem da je vi niste sposobni dojeti. Ali zakaj točno misliš, da je privat prodaja v % na robu statistične napake?