Okolju prijazni avtomobili

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
527
80
28
Slovenija
ne paničarit, pred kakim zlomom je šele USA, rusija in kitajska...pa gre vse normalno naprej.
Da je Rusija pred zlomom, mislijo samo butasti podkupljeni politiki in raja, ki spremlja lažnive medije. EU bo crknila prva. Je prenaseljena, ekstremno zadolžena, brez energentov in z umirajočim kmetijstvom. Industrija je v EU samo še slaba šala. V roku 10-20 let EU (vsaj v takšni obliki) gotovo ne bo več, saj nima pogojev za obstoj niti razvoj.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
55.343
7.401
113
Poglej izven tega okvirja...malo demografske podatke. Ko več ne bodo prodajali nafte, več ne bo folka da bi karkoli drugega delali, so pa zaradi sankcij tako prikrajšani da se kaj več kot težke industrije ne morejo iti, tu pa jim spet zmanjka delavcev.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
20.412
10.623
113
Poglej izven tega okvirja...malo demografske podatke. Ko več ne bodo prodajali nafte, več ne bo folka da bi karkoli drugega delali, so pa zaradi sankcij tako prikrajšani da se kaj več kot težke industrije ne morejo iti, tu pa jim spet zmanjka delavcev.
:valjamse: :valjamse: :valjamse: A 200000+ letov dnevno bomo tud na štrom gonil? Pa ladje bodo delale tud na elektriko?
 

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
527
80
28
Slovenija
Seveda, EU bo uzakonila tudi rakete na baterije, še prej pa bo prepovedala gravitacijo na planetu Zemlja. To bo takoj po tem, ko si priključi Ukrajino, da bo imela surovine za izdelavo baterij. Če bi bila neumnost zlato, bi bila Evropa danes najbogatejša.
 
  • Všeč mi je
Reactions: WeWatchingYou

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
55.343
7.401
113
Teh rudnin je dovolj povsod...kitajski jih pač "prideluje" ker se požvižgajo na ljudi in okolje, ter so tako cenejši, kot pridelava lokalno. Kar pa ne pomeni da ni možno, ko bo ekonomska računica za to padla, ali pa okoljsa, ali geografska...

Rusom konkretno trpi naftni export...ukrajina jim uničuje rafinerije, zaradi nizke prodajne cene, pa več nimajo takih profitov. Ko se še lotijo shadow fleeta, pa bo postalo resno.
 

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
527
80
28
Slovenija
Da, Ukrajinci in NATO bodo strateško porazili Rusijo. Tudi če bi bili tega sposobni, pa več kot očitno niso, bi to pomenilo konec sveta, kot ga poznamo, in samo idioti si to želijo.
 

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
527
80
28
Slovenija
Logično sklepanje ti ne gre. Ne ločiš med korelacijami in vzroki. Saj to večini ljudi ne gre, zato pa jih "znanstveniki" in politiki zlahka prepričajo v neumnosti.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.063
724
113
Kras
www.mtl.si
Moja je mogla prejšnjič na službeno pot v Stuttgart. Njen direktor je en tak EV navdušenec in si je omislil električni Q7 namesto prejšnjega dizelskega Q7. Dizelco ima še, ravno za take poti sploh po balkanu, tko da niti nisem računal, da bo šel norec z EV.
Itak jo je pobral šele ob petih popoldne in ko sem videl da je z "igračko" sem rekel moji naj se pripravi na odisejado. Cijazila sta se 110 in polnila 3x po pol ure s tem da dvakrat mu aplikacija ni delala in sta s tem izgubila še dodane pol ure. Z dizlom bi bila v švoh 7 urah gor, s temi jajci sta se vozila 11 ur. Ko ti tiste štiri ure pomenijo dobesedno 4 ure spanca in ne čikanja po kavicah ni glih fajn.
Nazaj grede je stisnil mraz, tko da sta filala 4x, ni blo pa dela z aplikacijo, ki je tokrat delala. Na dvorišče jo je pripeljal z 2 km dosega ob enih zjutraj. Sem sam čakal klic, da je ostal na poti do doma. Očitno je z blinkajočim avtom uspel pririnit do doma vozil se je par kilometrov z dosegom 0.
Pod črto, EV za tako pot ni primeren, pa lohk SJTV1 pa še kdo sadi rožic kolikor hoče. To kar se gre zdaj Renault bi mogu bit začetek. Cenovno dostopna mala do srednja jajčka, vse kar je reda Q7 pa hibrid. Pa mogoče ne bi zavozili EV agende.
EV je primeren, če si realen in si tip, ki ne dela pa 1000km v enem kosu. Imam stranko, ki se pogosto vozi v Nemčijo, se usede v svojega dizelskega Porscheja in udari skoraj 1000km v enem kosu s hitrostmi krepko v 200km/h po Nemčiji. Sem se pogovarjal z njim in sva se oba strinjala, da ni šans, da gre on na EV. Po drugi strani imam kar nekaj strank, ki z ID4 tolčejo kilometrino. Res pa je, da so ''prilagodljive''.
In takšne pavšalne trditve, da EV niso ok za daljše razdalje ne držijo. So čisto ok tudi za daljše razdalje, ampak NE ZA VSE tipe voznikov. In kar res zamerim politikom, da nas posiljujejo z EVji. To ni prav, pusti izbiro in vsak si bo vzel, kar si želi.
Recimo že tvoja '' igračka'' nakazuje na to, da si nenaklonjen EVjem. Zakaj je EV igračka? Čisto pravi avto je, samo pričakovanja moraš imeti ustrezna.
Še glede tega, da Q7 ni za samo EV. Zakaj ne? Veš kolikšen odstotek teh vozil je v načinu vožnje hiša/šola/služba par km stran/šola/trgovina/hiša? Ni tako majhen. Zato pa, naj bo izbira in si vsak vzame kar želi.
In kot drugo imaš malo popačeno sliko o tem, kaj je "mali avto". Renault 5 to ni. Veš kaj je mali avto, ki se zelo dobro prodaja in jih je vedno več na cesti? Ta krasota:

Poglej priponko 102180

Mala konzerva na 15" felnah za "normalen" denar. To je en od zadnjih predstavnikov tega razreda na EU trgu.

EV inkarnacija malega avta na EU trgu je pa to:

Poglej priponko 102183

Mala konzerva na 14" felnah.

V EU pa nam pod mali avto prodajajo C3 SUV kanto in Renault 5, ki z zgornjima nima nič skupnega. Če mene vprašaš je R5 fail. Lep ja, ampak v teh dimenzijah, na 18" felnah in za to ceno - to ni mali mestni avto. In od same nostalgije se pomoje ne da živeti, sploh pri tej ceni
Delno se strinjam, po drugi strani pa moraš razumeti, da gre zadeva naprej in ljudje enostavno nočejo več malih piksen. Spomni se prve Dacie, kakšna piksna je bila, pa jo sedaj poglej.
Jaz se še spomnim, ko smo se z jugecom na dopust peljali. Ni več tega, pa ljudem niti ne zamerim. V takšnih piksnah se ob dvotonskih pošastih okrog počutiš kar ranljivega.

In ne vem, če je ta Space Star ravno pravi primer. Je v dolžino ravno toliko kot novi Twingo, tako da to tukaj štima. Space Starja pa kot vidim sploh ni več na voljo. In stal je 15 tisočakov. S subvencijo, te pa Twingo stane 13. No brainer praktično. Sam sem sicer mnenja, da so EVji zrela tehnologija in subvencij ne bi smeli več imeti. Ampak dokler so, je pač za kalkulacijo potrebno vzeti še subvencijo.

Na žalost se zelo motiš. Mali EVji so zelo smiselni za po mestu ja, ampak to ne pomeni avtomatsko, da se bodo prodajali kot vroče žemljice. Eni enostavno nimajo možnosti polnjenja, za druge so predragi, spet tretji pa EVja enostavno nočejo. In ravno tazadnja točka je močna. Od vsega posiljevanja z evji s strani politično-medijskega aparata, s kombinacijo prepovedi in zapovedi, mnogi kozlajo ko samo slišijo EV in ne bodo kupili iz inata. Ker to ni naravni razvoj trga in tehnologije, ampak politični konstrukt.
Kar se tiče možnosti polnjenja, se strinjam. To je težava, ki se bo v prihodnosti (žal počasi) reševala z dodatnimi polnilnicami. Ampak moje mnenje: če danes nimaš možnosti polniti doma, potem imaš ICE in to je to.
Kar se tiče pa tistih, ki EVjev enostavno nočejo. Nočejo jih zato, ker jih še niso preizkusili. In taki so velikokrat najbolj glasni. Iz prve roke spremljam v moji okolici, kako se vneti nasprotniki EVjev, spreminjajo v kupce EVjev, ko so enkrat peljali moj avto. Je pa res, da jim jaz ne slikam gradov v oblakih, ampak jim realno povem dosege, težave in morebitne prilagoditve. In ja, vsi ti bodo zamenjali drugi ali tretji avto za EV. Ne prvega. To je začetek.
Imam pa precej strank, ki so po letu ali dveh vožnje EVja kot drugi avto, prišle k meni nazaj z novim EVjem, ki bo opravljal vlogo prvega vozila. Ampak to ni ZA VSE.
Dejansko pa po mojem mnenju največ škode ne naredijo politiki, ampak totalni EV zagovorniki, ki talibansko zavračajo ICEje in dobesedno posiljujejo ljudi z EVji, hkrati jim pa še slikajo gradove v oblakih, kako so EVji super/duper. Recimo kot berem je darjan en tak tipičen primer.
In potem recimo gre neka povprečna oseba na testno vožnjo EVja, ki naj bi po besedah teh EV vernikov imel doseg 500km, po možnosti pri zelo nizkih temperaturah in se pelje tistih tipičnih 150-160km/h po AC in po 150km začne cvikati, ali bo prišel domov, ko gleda, kako % puhtijo. In takšen potem ne verjame več nikomur, da je EV lahko čisto ok ali morda celo najboljša izbira.
 
  • Všeč mi je
Reactions: uncle_sam

mtl

Guru
19. jul 2007
11.063
724
113
Kras
www.mtl.si
Aja, še tole. Se strinjam, da C3 ni več mestni avto.
Zato pa so recimo takšni avtomobili kot je sedaj Twingo, top za po mestu. In upam, da bo to pomagalo k uspešni prodaji, da Revoz preživi.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
55.343
7.401
113
mtl kje pa sem jaz koga posiljeval z EV? pa koliko spremljam, tudi drugi EV uporabniki tega ne počnejo. bolj kontra tabor, ICE, posiljuje z njihovimi in kategorično zavračajo EV brez pravega utemeljevanja
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
20.412
10.623
113
Recimo že tvoja '' igračka'' nakazuje na to, da si nenaklonjen EVjem. Zakaj je EV igračka? Čisto pravi avto je, samo pričakovanja moraš imeti ustrezna.
Še glede tega, da Q7 ni za samo EV. Zakaj ne? Veš kolikšen odstotek teh vozil je v načinu vožnje hiša/šola/služba par km stran/šola/trgovina/hiša? Ni tako majhen. Zato pa, naj bo izbira in si vsak vzame kar želi.
Narobe razumeš to "igračko". Žal je električni Q7 igračka, ker resen človek si tega ne omisli in takim EVjem res nisem naklonjen. Je pa precej EV na trgu, ki sem jim zelo naklonjen, že ID serija mi je bližje, pa od malih jajčk do Tesle recimo. To je eno, drugo pa tip je pobral ženo šele ob 5. uri popoldne, ker se vedno boji da bo kaj zamudil na firmi, vedel je kam gresta in da morata bit zjutraj na sejmu, vedel je, da se moja ne mara vozit z njim ponoči, ker kinka za volanom, pa se je pred bajto vseeno usedel v "igračko" in ne v dizelski Q7. To je edini razlog, zakaj sem imenoval EV igračka. Upam da se zdaj razumemo.