Okolju prijazni avtomobili

Steve

Guru
13. avg 2007
10.345
2.405
113
Dacia je predstavila koncept hipster, ki bi naj ugledal luč sveta 2027 za 13k €. Torej po subvenciji to stane isto ali manj od električnega pecikla. In to svet rabi. Tako izgleda mali poceni mestni avto. Samo za primerjavo: nekoč mali poceni mestni avto, imenovan C3, je danes SUV krava, ki v EV verziji stane najmanj 27k €, ima 1.5 tone in 18" kolesa, kjer gume stanejo eno plačo.

Po nekem čudežu Daciji prodaja eksponentno raste, vsi ostali pa tonejo ko kamen. Le zakaj. C3 je šolski primer kako zelo je EU avtoindudtrija izgubila kompas.

 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.986
1.246
113
Dacia je predstavila koncept hipster, ki bi naj ugledal luč sveta 2027 za 13k €. Torej po subvenciji to stane isto ali manj od električnega pecikla. In to svet rabi. Tako izgleda mali poceni mestni avto. Samo za primerjavo: nekoč mali poceni mestni avto, imenovan C3, je danes SUV krava, ki v EV verziji stane najmanj 27k €, ima 1.5 tone in 18" kolesa, kjer gume stanejo eno plačo.

Po nekem čudežu Daciji prodaja eksponentno raste, vsi ostali pa tonejo ko kamen. Le zakaj. C3 je šolski primer kako zelo je EU avtoindudtrija izgubila kompas.

Če to rabi Svet. pomeni, da rabi skoraj vsak

Čemu potem subvencije... Bo vsak sam sebe subvencioniral...
 

shift

Guru
20. jul 2007
10.178
2.710
113
za šankom
Dacia je predstavila koncept hipster, ki bi naj ugledal luč sveta 2027 za 13k €. Torej po subvenciji to stane isto ali manj od električnega pecikla. In to svet rabi. Tako izgleda mali poceni mestni avto. Samo za primerjavo: nekoč mali poceni mestni avto, imenovan C3, je danes SUV krava, ki v EV verziji stane najmanj 27k €, ima 1.5 tone in 18" kolesa, kjer gume stanejo eno plačo.

Po nekem čudežu Daciji prodaja eksponentno raste, vsi ostali pa tonejo ko kamen. Le zakaj. C3 je šolski primer kako zelo je EU avtoindudtrija izgubila kompas.

Točno to, to je namen mestnega avta, ne pa da so znalci v lupa in smarta tlacili dizla notri, na koncu ko so jih dobili da so nategovali cel svet z emisijami nam pa silijo elektriko v vsak avto, še vedno sem mnenja da bi mestni avti morali biti na elektriko že 20 let nazaj, long range avte pa naj si ljudje kupijo po izbiri, ker se mi zdi da prihodnost ni samo električna, tako kot ni samo na notranje izgorevanje. In recimo tale mali jajc pri nas pokrije povsem vse potrebe za drugi avto pri hiši s katerim se ne dela več kot 25 km dnevno
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.688
1.371
113
ksz

S trenutnim avtom sem se smodil do Rima in nazaj 2021, avto ima 70l rezervoar za nafto in glede na tole:
se pripeljem na današnje cene dizla domov za točno pol stroška EV. Primerjam, ker gre dobesedno za 1:1 mojo pot. Nekaj ne bo.
Ne vem kako so računali, ampak sem si šel na hitro preračunat, koliko bo naslednji teden stala pot do Prage in nazaj. Nisem upošteval, da bo v hotelu polnjenje praktično zastonj, torej polnjenje na celi poti le na hitrih polnilnicah. Strošek za 1.420 kilometrov bo 100 evrov. Zna biti pa še kakih 25 manj, če bo v hotelu zastonj. Ampak OK, 100 € za 1400 km je 6,8 evra na 100, kar je primerljivo s 5 litri porabe. Torej povsem enako kot dizel, v vsakednji uporabi po SLO pa se vozim za okoli evro na 100 km. Matematika je jasna.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.345
2.405
113
Če bi o vožnji odločala matematika, bi vsi vozili 1.0l 15 let stare dacije. Avto zamortiziran že dolgo nazaj, nizki stroški vzdrževanja in obratovanja, nizka poraba.
 
  • Všeč mi je
Reactions: trance0 in sad

sad

Guru
24. avg 2007
22.475
11.254
113
Dobro si ga zabil.
Da bi bil toliko opravilno sposoben, da bi razumel smisel besedila (kar je bil point) in ne da se gre za točno določeno vozilo, je verjetno preveč pričakovati, nje? :cheer: :valjamse: