Okolju prijazni avtomobili

kalbo

Guru
7. okt 2013
20.138
10.353
113
Vecina ljudi ni sposobna prehodit 1km kamoli kolesarit samo “na pedale”. Tukaj potem pride prav e bike.
Drugace pa a mislis da ko clovek kolesari, ne sprosca co2? Daj malo izracunaj koliko je tega ven in primerjaj s izpustom co2 iz e bajka…ce ze blodis o eko.
:valjamse: :aplauz:
Najbolj eko je pol, da nardiš harakiri.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.509
7.891
113
E kolo je že ok iz ogromno razlogov. Kaj je eko na tem mi povej.

Ti izhajaš iz domneve, da je šel človek iz kolesa na žgance na ekolo. Recimo jaz pa, ko gledam okoli, mislim, da je bolj na udaru neka druga smer. Ko je šel iz avta na ekolo, ker za kolo na žgance prvič ni fizičnih zmožnosti, drugič ni popusta, na katere se slovenec pali. In tretjič, z avtom ni v gužvi, ne išče parkplaca, ga ne plačuje, na troli bi zašvical bolj in nase navlekel še švic drugih, kot na ekolesu - in ga zato pusti doma parkiranega.

torej v luči, da ekolo menja avto,je zadeva kar eko.

Samo za taka kolesa pa so subvencije, če hočeš kolo za šport - tam subvencij ni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in sajkek

Steve

Guru
13. avg 2007
10.334
2.373
113
Ti izhajaš iz domneve, da je šel človek iz kolesa na žgance na ekolo. Recimo jaz pa, ko gledam okoli, mislim, da je bolj na udaru neka druga smer. Ko je šel iz avta na ekolo, ker za kolo na žgance prvič ni fizičnih zmožnosti, drugič ni popusta, na katere se slovenec pali. In tretjič, z avtom ni v gužvi, ne išče parkplaca, ga ne plačuje, na troli bi zašvical bolj in nase navlekel še švic drugih, kot na ekolesu - in ga zato pusti doma parkiranega.

torej v luči, da ekolo menja avto,je zadeva kar eko.

Samo za taka kolesa pa so subvencije, če hočeš kolo za šport - tam subvencij ni.

Vse to je teorija. V praksi pa vidimo zdaj kje naenkrat množično ekolesarje zjutraj v službo in je manj avtomobilov na cesti? Nope.

Folk kupuje te pecikle za rekreacijo, prosti čas. Kot jaz recimo. Za službo pa je predaleč. Ko pa sem delal v centru mesta, kot večina na tisti firmi, sem bil edini, ki se je vozil s peciklom v službo. Edini. Na žgance. Tudi pozimi pri -5. In za 3 km ravnine ne rabiš točno nobene fizične sposobnosti
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.509
7.891
113
Ne vem, ne poznam nobenega delovno aktivnega, ki bi si kupil ekolo za rekreacijo. Sicer poznam kar nekaj, sploh mtbjašev, ki so kupili ekolo, ampak on niti po namenu niti po ceni ne pade v subvencijo.

Rekreativci, ki so nadomestili avto, so pri nas povečini penziči, ko se zdaj od doma peljejo z biciklom, namesto z avto do hriba. Vsaj v KR. Večina delovno aktivnih nima mestnega ekolesa, ker ga, kot si rekel, nima nikakršnega namena za nadomeščanja avta za služno, niti nima kaj z njim početi v preostalem času.

Zatorej subvencije... gonilna sila sprememb.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in Samo Svoj

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.921
5.512
113
Treba je priznati, da Slovenci nismo kolesarji, kar se tiče vsakodnevnih poti. Ne vem, če je temu krivo vreme, ali lenoba. Izjeme potrjujejo pravilo.
V Londonu so bili v času odhoda iz službe praktično zastoji zaradi kolesarjev. Je malce rosilo, ampak niso iz cukra.
P. S.: Jaz tudi ne hodim v službo s kolesom. Denimo da je več 10 km daleč tudi precej daleč, da o neprijazni infrastrukturi ne govorimo. Hodim pa tudi pozimi v trgovino po manjše nakupe in poti po kraju.
 

kajn

Guru
5. okt 2007
3.131
2.062
113
Iskajoč brata
jaz jih polno poznam, kupili ekolo, s subvencijo.... starost med 50 in 60let, vozijo se 95% po cesti, v okoliških gričih. Namesto 20 km, naredijo 60 km in premagajo 500, 600 v.m. Kolesa so treking, ki padejo v razred s subvencijo....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.310
3.727
113
Vsako kolo lahko pade v subvencijo če zadosti pogojem z max. ceno, ki je omejena navzgor (max 2.500€ bruto), nima več kot 250W motor + ima opremo za udeležbo v prometu = blatniki, luči, odsevniki, pa magari samo za 15 minut. :evil: