2 leti star glc je 60, tako da... vemo kje smo oz kje bodo..to the moonPiše 70k€...
Kar je tudi malo prevec za subvencijo. Kaka bo cena na koncu, je itak za počakat.
zdaj še novi clio, hybrid super duper bo verjetno 30+ in podobna scena...
2 leti star glc je 60, tako da... vemo kje smo oz kje bodo..to the moonPiše 70k€...
Kar je tudi malo prevec za subvencijo. Kaka bo cena na koncu, je itak za počakat.
Tole pa ne bo držalo. EQC letniki 2022 in 2023 (konec proizvodnje) s cca 30-40.000 km in 5 (PET) letno garancijo ob nakupu so med 37 in 43.000€. Primerljivi GLC so 3-5.000 € dražji z ostankom tovarniške garancije ali 2 letno junge sterne - če. Velja za Mobile.de2 leti star glc je 60, tako da... vemo kje smo oz kje bodo..to the moon
Ne vem no, vedno lahko vsak najde kriterije po svoji trditvi. GLC, letnik 2023, do 50.000 km, zlistano po ceni od 42.000 € dalje:DRŽI, DRŽI
včeraj sem gledal mobile de... 2023 zadnji letniki 4m 400e, novi model, 54 naprej...bolj blizu 60...
najcenejši
Toliko da zvem v tem zmazku od teme. A čiki so tudi šli kaj gor?Če je šla kava gor, ne vem zakaj ne bi avti? itak ima folk več denarja...
Kaj tole dela tukaj? A ne gre za hranilnik toplote za centralno ogrevanje?
gledal sem 400e, torej da so mal nabildani, o tem je tudi tema.. Osnovne se cliote kupuje in polote in podobno šaro.Ne vem no, vedno lahko vsak najde kriterije po svoji trditvi. GLC, letnik 2023, do 50.000 km, zlistano po ceni od 42.000 € dalje:
Vsake pol leta mislim da se podrazijo. Ali pa na 4 mesece?Toliko da zvem v tem zmazku od teme. A čiki so tudi šli kaj gor?
No. Zdaj čakam še da Lego, Milka in Kolinska napoveta brutalen vstop v EV.![]()
Proizvajalec sesalcev zagrozil evropskim velikanom: "Naredili bomo najhitrejši avtomobil na svetu in izdelovali ga bomo pred vašim nosom"
Potem, ko so pri podjetju Dreame napovedali vstop v avtomobilski sektor, so sedaj razkrili tudi lokacijo svoje tovarne.avto-magazin.metropolitan.si
Polo je itak out, ker ga skoraj nihče več ne kupuje. Kupuje se T-Cross.Polo se po mojem niti ni prodajal v rekordnih številkah. Njegov namen je bolj kot ne vožnja po mestu, kot drug avto pri hiši. EV je čisto logična poteze. Edino mislil sem da bo ta dobil ime ID2.
Hja, si prepričan? Ne živijo vsi v hišah in imajo možnost polnjenja doma. Za take se recimo strinjam, da je to bistveno boljša možnost kot ICE. Ampak za tiste, ki živijo v blokih, je pa EV nesmiseln.Njegov namen je bolj kot ne vožnja po mestu, kot drug avto pri hiši. EV je čisto logična poteze.
To bo po mojem itak čisti pogreb, razen na Kitajskem morda.Pa 99.9% trga je vseeno če je najhitrejši. Tak da naj se raje na kaj drugega skoncentrirajo.
Zato pa Rimac, dela Bugattija, pa polno stvari za druge znamke.To bo po mojem itak čisti pogreb, razen na Kitajskem morda.
Če sem prav prebral se bodo skoncentrirali na ultra luksuzna vozila. Tam so druge prioritete in zahteve.
Se lepo vidi na primeru Rimac Nevere, ki jih ne morejo prodati. Pa gre za številko nekaj čez 100.
Po drugi strani Ferrari, Bugatti, itd. še predstavljeni niso in je že vse vnaprej pokupljeno.
ni to porblem, prek alija naročiš, sam logo in ime ti AI zgenerira... Bolj je problem vse te generik jajce prodat.No. Zdaj čakam še da Lego, Milka in Kolinska napoveta brutalen vstop v EV.
Pismo kam smo prišli.... Očitno avte lahko dela že vsak mizar...