Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.914
7.314
113

Maja letos novica...

to je novo, zato mi vrglo med novosti :)

Volkswagen has officially signed an agreement with the Portuguese government to produce the series version of the ID.Every1 at its Palmela plant.
Production of the model, expected to be called ID.1, is scheduled to begin in “mid-2027.”
 
22. jul 2007
14.304
2.172
113
125
Baje da bi takrat premalo zaslužili z ID.1 in se jim "kao" ni izplačlo izdelovati.
Zdaj pa, ko se prodaja 40-50K+ EV avtomobilov drastično znižuje, pa bodo morali ugrizniti v kislo jabolko in požreti svoj ponos in pohlep.
 

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.621
333
83
Baje da bi takrat premalo zaslužili z ID.1 in se jim "kao" ni izplačlo izdelovati.
Zdaj pa, ko se prodaja 40-50K+ EV avtomobilov drastično znižuje, pa bodo morali ugrizniti v kislo jabolko in požreti svoj ponos in pohlep.
in na trg poslati vozilo s specifikacijami in ceno iz leta 2022 - leta 2028. In potem spet jamrati kako prodaja nikamor ne gre.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.914
7.314
113
Glede na to:

1756205631267.png


..gre VWju zelo dobro...tudi če prodajajo predraga jajca.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.662
1.634
113
Povprečne cene nimaš napisane, tako, da vprašanje, kako predrago so bila dejansko prodana ta "jajca".
Cena je glavni faktor poleg tega, kaj za to dobiš.

Drugi problem so pa še enodnevne, oz. kratkotrajne registracije za namene nabijanj statistik. To je še vedno fama vseh glavnih evropskih znamk. Koliko od tega, sploh ni več na nemških cestah in je šlo v drugo državo, kjer bo spet ring-špil enodnevnih registracij preden gredo v tretjo državo?

Tesla se recimo enodnevnih registracij ne gre. Kitajci dobro vprašanje.

Niso zastojn majstori avto industrije noter vnesli kaj je "novo". Recimo v nekaterih državih, če je bilo registrirano pod 6 mesecev in z manj kot 6 jurji km, se lahko spet proda kot novo.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.273
2.280
113
Povprečne cene nimaš napisane, tako, da vprašanje, kako predrago so bila dejansko prodana ta "jajca".
Cena je glavni faktor poleg tega, kaj za to dobiš.

Drugi problem so pa še enodnevne, oz. kratkotrajne registracije za namene nabijanj statistik. To je še vedno fama vseh glavnih evropskih znamk. Koliko od tega, sploh ni več na nemških cestah in je šlo v drugo državo, kjer bo spet ring-špil enodnevnih registracij preden gredo v tretjo državo?

Tesla se recimo enodnevnih registracij ne gre. Kitajci dobro vprašanje.

Niso zastojn majstori avto industrije noter vnesli kaj je "novo". Recimo v nekaterih državih, če je bilo registrirano pod 6 mesecev in z manj kot 6 jurji km, se lahko spet proda kot novo.

Pa ti si ko baba vanga, točno o tem govori avstrijski industrie magazin ta teden.

Vse švabske številke o "močni" prodaji evjev letos so sfejkane. V realnem svetu jih je manj kot lani. In kralj fejkanja v Nemčiji? Kitajski BYD

 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.662
1.634
113
Čestitam Kitajcem, so očitno vzeli "strokovnjake" za evropske trge. :)
Sedaj bo prepucavanje, kdo bolj ali manj "laže". Oni ali oni. o_O

Zmaga bi bil kitajski dizel, ki ravno tako na testih emisij laže kot nemški. Samo da je 30% cenejši. :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.074
7.152
113
Čestitam Kitajcem, so očitno vzeli "strokovnjake" za evropske trge. :)
Sedaj bo prepucavanje, kdo bolj ali manj "laže". Oni ali oni. o_O

Zmaga bi bil kitajski dizel, ki ravno tako na testih emisij laže kot nemški. Samo da je 30% cenejši. :)
Ne vem zakaj se Kitajčki tako trudijo biti všečni EU trgu. Pa mi smo ja neka zahojena sela, prodaja je na blizu nule, sami pa itak ne vemo ali bi sede scali, ali mavrično srali...

Zakaj bi z dizli lagali o emisijah.?.. posamične homologacije itak že zdaj fejkajo, mi (vi) pa ploskamo z ritnicami...
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.662
1.634
113
Posamične homologacije težko fejkaš. No lahko, če ni nadzora. Ali pač ...

Morda jim pa ni treba fejkati? Ker si je EU avto industrija nabrala in zlobirala nešteto raznih lukenj in izjem.
In sedaj, če se Kitajc skozi slednje pretihotapi je pa joj in prejoj? Če pa se MB G klasa z montiranimi bulbari, pa ne?

Potem seveda tudi jok, ko folk registrira Tesla Cybertruck na Poljskem. Ravno tako skozi iste izlobirane luknje v sistemu. To ni kul, ker Elon je fašist.

Zato sem tudi namerno napisal, da bi bila terna kitajski dizel, ki bi podobno emisijsko lagal kot nemški. Double german whammy. Diesel + laganje na to temo. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.914
7.314
113
PHOBiA glede 75D še eno...obstajata dva različici...ena z 3xx HP in ena z 5xx HP. Obstaja tudi opcija, da se ono z 3xx upgrejda na 5xx, na tesli (ali drugje). Tesla to celo počela zastonja.

Jaz osebno bi raje vzel 5xx verzijo, imaš potem nekaj let mir :)
 

sad

Guru
24. avg 2007
22.250
10.993
113
Itak, ker s 3xx KM se te pa ja ne moreš vozit nekaj let. To komaj čez mesec dni spraviš.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.914
7.314
113
No..čez X let bodo vsi "okoli" tebe imeli 3xx, zdaj pa jih pač imajo samo 1xx, ker so še na dinozavrih. Neka norma bo EV z 200, 300KM, več pa ravno ne bodo tako pogosti.
 

sad

Guru
24. avg 2007
22.250
10.993
113
No..čez X let bodo vsi "okoli" tebe imeli 3xx, zdaj pa jih pač imajo samo 1xx, ker so še na dinozavrih. Neka norma bo EV z 200, 300KM, več pa ravno ne bodo tako pogosti.
Itak, vsi ti malčki, ki sedaj prihajajo s tam do 150KMji bodo pa samo za se prevažati po parkirišču od Sparja. Pa teji Insterji in changšlangi imajo tudi vsi po vsaj 300KM.
Ti si res v desetem vesolju, ne drugem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

sad

Guru
24. avg 2007
22.250
10.993
113
Očitno tudi brati in dojemati prebranega ne znaš več. Ker tukaj je kar nekaj lastnikov ne 4x4 EVjev in jim ne radira gum. Še glasen si bil v temi malo spodaj glede Petke.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.914
7.314
113
Ah, resno si mislil...

torej zakaj omenjaš malčke, če phobia kupuje model S? moja replika se je nanašala na "enakovredne" avto temu, kar se tiče velikosti.