Okolju prijazni avtomobili

sad

Guru
24. avg 2007
22.183
10.865
113

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.502
7.813
113
pri taščici
Mene zanima kako si vi predstavljate trg (ogrevalnih) TČ v sloveniji? Realno mislim da ima TČ za ogrevanje manj kot 10% gospodinjstev v sloveniji, pa še tu gre za energetsko sanirane oz. nove objekte. Skratka TČ kot take predstavljajo dokaj majhno porabo oz. vpliv na omrežje. Ne da se tega primerjat z EVji.
Zivis prevec v ruralnem okolju kjer se vam se ljubi po gozdu drva napravljat.(Tako kot meni)
Če jaz pogledam po moji rojstni vasi 15km iz lj in tu kjer sem sedaj (30km iz lj) potem je polovica na TC. Je pa res da v nobeni ni plinskega omrezja in jih posledicno ni vec veliko na olju.
Seveda to ne pomeni da je polovica gospodinjstev v SLo na TC, moja ocena je, da jih je 10% zagotovo(100k)
Obala se itak vsaj greje na klime/tc (tam kjer nimajo toplovoda)
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.482
4.852
113
Vidiš, tipičen ev fanatik/bedak.
Namesto, da bi odpravil vzrok, bi ti reševal simptom.
In vzrok niso ICEji, ampak centralizacija (142.000 avtomobilov dnevno v Ljubljano).
No gremo po vrsti.

Uvesti posebno registersko tablico za e vozila.
Imajo Avstrijci, Nemci, Slovaki Madžari.

Narediti različne cene parkiranje glede na tablice.
Recimo v Nemčiji ne rabiš 2 uri plačati parkiranja na mestnih ulicah. Obvezno pa se mora označiti prihod z parkirno uro, obstajo že tudi digitalne za pozabljive.

Narediti posebne pasove za konvencionalna vozila, recimo en pas in več pasov za avtobuse in avtomobile na E pogon lahko mogoče tudi za plug in hybrid e.

Uvesti slovensko karto za javni promet za ceno letne vinjete.
Upravičenec je vsak zaposlen v Sloveniji.
Socialci imajo druge možnosti prevoza.

Narediti ceno polnjenja glede na dejanske stroške polnjenja po mestih se pravi občinske polnilnice, katere bodo po garažnih hišah pa tudi katere hitre ki bodo po parkiriščih trgovskih centrov.

V spalnih naseljih narediti polnilnice po drogovih javne razsvetljave, ker večina razsvetljave se je že zamenjala za LED in so kabli dovolj predimenzionirani.
Te polnilnice so lahko moči 6 KW, kar je dovolj za polnjenje ponoči.

Na zapuščenih zemljiščih ( bivša odlagališča smeti)
Narediti občinske solarne elektrarne z zalogovnikom in narediti polnilni park z dinamičnim cenami.

Ko sije sonce se polni za minimalni denar.


In cene bencina in nafte prepostiti trgu.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.954
10.237
113
Super sanje, sam ti bi začel gradit super moderno bajto na trhlih temeljih za vrtno lopo. Prej je treba zgradit kar nekaj kilometrov železniških prog in vsega ostalega, da bo javni prevoz hiter in učinkovit, ker železnice že trenutnih potreb ne pokrivajo in so manj točni kot so bli za časa Franca Jožefa. Pa seveda bo potrebno vso to elektriko proizvest in seveda prenest do teh famoznih EVjev z ekstra tablicami. Ker aveš, Avstrijci in Nemci imajo javni prevoz v piko porihtan.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.930
1.197
113
No gremo po vrsti.

Uvesti posebno registersko tablico za e vozila.
Imajo Avstrijci, Nemci, Slovaki Madžari.

Narediti različne cene parkiranje glede na tablice.
Recimo v Nemčiji ne rabiš 2 uri plačati parkiranja na mestnih ulicah. Obvezno pa se mora označiti prihod z parkirno uro, obstajo že tudi digitalne za pozabljive.

Narediti posebne pasove za konvencionalna vozila, recimo en pas in več pasov za avtobuse in avtomobile na E pogon lahko mogoče tudi za plug in hybrid e.

Uvesti slovensko karto za javni promet za ceno letne vinjete.
Upravičenec je vsak zaposlen v Sloveniji.
Socialci imajo druge možnosti prevoza.

Narediti ceno polnjenja glede na dejanske stroške polnjenja po mestih se pravi občinske polnilnice, katere bodo po garažnih hišah pa tudi katere hitre ki bodo po parkiriščih trgovskih centrov.

V spalnih naseljih narediti polnilnice po drogovih javne razsvetljave, ker večina razsvetljave se je že zamenjala za LED in so kabli dovolj predimenzionirani.
Te polnilnice so lahko moči 6 KW, kar je dovolj za polnjenje ponoči.

Na zapuščenih zemljiščih ( bivša odlagališča smeti)
Narediti občinske solarne elektrarne z zalogovnikom in narediti polnilni park z dinamičnim cenami.

Ko sije sonce se polni za minimalni denar.


In cene bencina in nafte prepostiti trgu.
Kakšne lepe ideje...

Samo še norca najdete, ki bo Vam to plačal...
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.825
7.306
113
A nima arriva enotne vozovnice po ceni 70€ in se lahko voziš "kjerkoli" in "kadarkoli" in "koliko želiš"?

Od 01.06.2023 je v Sloveniji veljavna enotna imenska vozovnica »Slovenija«, ki jo uvedlo ministerstvo za okolje, prostor in energijo. Do te vozovnice je opravičen vsakdo, katerega imenska mesečna vozovnica preseže 70 EUR in je omejena na 70 EUR mesečno. To v praksi pomeni, da se lahko z enotno imensko vozovnico »Slovenija« voziš prosto po celotni Sloveniji
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.482
4.852
113
Kakšne lepe ideje...

Samo še norca najdete, ki bo Vam to plačal...
Plačali bodo tisti norci, ki bodo trmoglavili pri antičnih tehnologijah.
Prilagoditev cestnin na Euro norme v kombinaciji z Co2 avta.
Višanje trošarin na fosilna goriva.

Uvajat še vsporedno nižjo ceno za HVo100 dizel in bencin z večjo vsebnostjo bio komponent.

Čisto fosilni gorivo se bo dražilo.

Obstaja še tudi možnost cestnine za vstop v mesto.
Manj Co 2 cenejši vstop.

Sploh se zavedate koliko denarja letno damo Arabcem, Rosom itd in od tega ni nobenega povračila v našem monetarnem sistemu.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.018
7.106
113
Plačali bodo tisti norci, ki bodo trmoglavili pri antičnih tehnologijah.
Prilagoditev cestnin na Euro norme v kombinaciji z Co2 avta.
Višanje trošarin na fosilna goriva.

Uvajat še vsporedno nižjo ceno za HVo100 dizel in bencin z večjo vsebnostjo bio komponent.

Čisto fosilni gorivo se bo dražilo.

Obstaja še tudi možnost cestnine za vstop v mesto.
Manj Co 2 cenejši vstop.

Sploh se zavedate koliko denarja letno damo Arabcem, Rosom itd in od tega ni nobenega povračila v našem monetarnem sistemu.
Plačajo naj tisti, ki teh voznih pasov ipd ne uporabljajo. Smo že navajeni takih debilizmov, in počasi bo dovolj. Bo moralo ustavno sodišče kakšno rečt o tem da plačuješ nekaj kar ne koristiš. O trošarinah raje nebi, ti menda ni jasna trenutna ureditev cen naftnih derivatov. Trošarine čakajo tudi tebe, slej kot prej. Ko se država navadi na input, se bo tega težko odrekla. Že sedaj iščejo nadomeatilo izpada iz trošarin na račun EV. Mah, druge pravljice tako ne bom komentiral...
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.018
7.106
113
Se pa čudim, da tisti, ki že danes ure in ure na teden preživijo na Ljubljanskih vpadnicah, da že vsi niso 100% na EV. Ker če so za koga smiselni EV potem so za njih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl in CLIO15

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.954
10.237
113
A nima arriva enotne vozovnice po ceni 70€ in se lahko voziš "kjerkoli" in "kadarkoli" in "koliko želiš"?

Od 01.06.2023 je v Sloveniji veljavna enotna imenska vozovnica »Slovenija«, ki jo uvedlo ministerstvo za okolje, prostor in energijo. Do te vozovnice je opravičen vsakdo, katerega imenska mesečna vozovnica preseže 70 EUR in je omejena na 70 EUR mesečno. To v praksi pomeni, da se lahko z enotno imensko vozovnico »Slovenija« voziš prosto po celotni Sloveniji
Kaj ko bi ti svoj šrot od Tesle parkiral za dva meseca in dejansko sprobal to Arrivo.
PS: Velja tudi za tvojega sosanjača.
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.018
7.106
113
Uživajmo v pravljici dokler lahko.
Eni pač ne boste nikoli
Reče EV fanatik.... Pustite času čas in kdo želi bo slej ko prej imel EV. Vaša fašistična doktrina pa dejansko ustvarja kontra učinek. Normalno pa da tranzicija bo trajala desetletje ali dva, dokler se sedanji še uporabni in bezhibni ICE ne amortizirajo oziroma iztrošijo. Budale, bi rade da kar vsi svoje ICE zmečemo vstran in kupimo EV. Če imaš možganskih celic kot en 10 letni otrok, ti je to že jasno. Ampak EVangelisti niste niti na nivoju tega.