Okolju prijazni avtomobili

Steve

Guru
13. avg 2007
10.160
2.088
113
Tole bo pa verjetno pošlo zelo hitro. Več kot pol manj sredstev na voljo, ob tem, da bo že vrsta čakajočih, ki so ''izviseli'' na prejšnjem razpisu.
Me prav zanima, če se jim bo stran 19.6 ob 12.00 sesula :).

Ne razumeš ti tega. Subvencije se prilagajajo povpraševanju. In ko bo tega denarja zmanjkalo, bo potem takoj zunaj nova runda. Sicer spet pol manjša, ampak nima veze.
Bo pa zanimiv pogled v prihodnost. Ptičji kup dreka je lepo sinhroniziran z eko terorizmom. In denarja zmanjkuje. Naslednje leto so volitve. In mi imamo radi nove obraze. Če se pojavi en novi desni, ki je proti temu, kot je trend po eu, se bodo subvencije komplet ukinile. Tudi verjetno davčna prisila za podjetja. Kot v avstriji recimo. Upa kdo napovedat koliko bi bilo potem prodanih evjev pri nas? Jaz bi rekel max 3%
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.160
2.088
113
Malo poglej, kdo dejansko kupuje G-je.
Velika večina se jih po Hollywood Boulevard-u in podobnih mestnih džunglah :valjamse: vozi. In ironija je, da je za tam, električni bolj primeren.

Nope, ni tu nobene ironije. Ker k zgoraj opisanem spada V8 zvok. Oz V6 od lani. In ev ne izpolnjuje tega pogoja, zato ni smiseln za kruzanje po bulevarjih
 

mtl

Guru
19. jul 2007
10.846
515
113
Kras
www.mtl.si
Ne razumeš ti tega. Subvencije se prilagajajo povpraševanju. In ko bo tega denarja zmanjkalo, bo potem takoj zunaj nova runda. Sicer spet pol manjša, ampak nima veze.
Bo pa zanimiv pogled v prihodnost. Ptičji kup dreka je lepo sinhroniziran z eko terorizmom. In denarja zmanjkuje. Naslednje leto so volitve. In mi imamo radi nove obraze. Če se pojavi en novi desni, ki je proti temu, kot je trend po eu, se bodo subvencije komplet ukinile. Tudi verjetno davčna prisila za podjetja. Kot v avstriji recimo. Upa kdo napovedat koliko bi bilo potem prodanih evjev pri nas? Jaz bi rekel max 3%
Ne rabiš biti ironičen in zajedljiv. ;)
Jaz bi rekel, da bo večji, ker se bodo enostavno cene prilagodile. Ni več poti nazaj. Enako kot se je zgodilo s klimami in avtomatiki. EVji so po mojem mnenju že sedaj primerni za praktično vse družine, ki imajo možnost polnit izven javne polnilne infrastrukture, za drugi avto. In vidim pri mojih strankah, ko gredo enkrat na EV, jih večina tudi ne pomisli več na ICE. Veliko jih je šlo za drugi avto na EV in čez leto, dve so ga kupili še za prvega.
Recimo v Nemčiji je trenutni EV delež 18,8% in se veča. Brez subvencij. Če ne drugega bodo raje proizvajalci manj zaslužili (še znižali cene EVjem), kot plačevali milijardne kazni za CO2.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.160
2.088
113
Super za Nemčijo. In večino ostale Z evrope. Zdaj pa poglej vzhod. Žalost, iz preprostega razloga, ker si teh cen noben ne more privoščiti. Da pa bodo šle cene konkretno dol pa so pobožne sanje, ki se ne bodo uresničile. Se pa strinjam ja, za drugi avto so evji odlični. Ampak spet, brez subvencij ti pri nas noben ne bo kupil c3, r5 in podobnih za 25k€ in več.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
10.846
515
113
Kras
www.mtl.si
Pusti vzhod, pisal sem za Slovenijo.
Te razumem in delim mnenje. Žal je pa tako, da je recimo Polo z 1.0 mlinčkom in nekaj opreme ravno tako 25.000 eur. V zadnjih petih letih so se žal cene spremenile.
In recimo 2020 je bila cena električarja skoraj x2 glede na podobnega ICE. Sedaj so cene že skoraj poravnane, s subvencijo pa so EVji velikokrat celo cenejši. Tudi zato, ker so cene ICEjev konkretno dvignili. In jaz samo upam, da se ne bo zgodil še en tak skok, ker potem bo dejansko veliko voznikov ostalo brez možnosti nakupa novega vozila. Tako da, naj cene EVjev še kar malo padejo.
 
22. jul 2007
14.034
2.021
113
124
Ne rabiš biti ironičen in zajedljiv. ;)
Jaz bi rekel, da bo večji, ker se bodo enostavno cene prilagodile. Ni več poti nazaj. Enako kot se je zgodilo s klimami in avtomatiki. EVji so po mojem mnenju že sedaj primerni za praktično vse družine, ki imajo možnost polnit izven javne polnilne infrastrukture, za drugi avto. In vidim pri mojih strankah, ko gredo enkrat na EV, jih večina tudi ne pomisli več na ICE. Veliko jih je šlo za drugi avto na EV in čez leto, dve so ga kupili še za prvega.
Recimo v Nemčiji je trenutni EV delež 18,8% in se veča. Brez subvencij. Če ne drugega bodo raje proizvajalci manj zaslužili (še znižali cene EVjem), kot plačevali milijardne kazni za CO2.
Te tvoje stranke bodo čez 3 leta manj navdušene, ko bodo prodajale ta EV vozila, ker bodo vredna drobiž, pa še nobeden jih ne bo hotel kupiti.;)
 
  • Haha
Reactions: jonny77

mtl

Guru
19. jul 2007
10.846
515
113
Kras
www.mtl.si
Te tvoje stranke bodo čez 3 leta manj navdušene, ko bodo prodajale ta EV vozila, ker bodo vredna drobiž, pa še nobeden jih ne bo hotel kupiti.;)
To pa delno drži, sploh za Covid nakupe. Glede izgube vrednosti. Recimo glede prodaje je pa tako, da imam tudi veliko strank, ki so kupile rabljene EVje. Tako da, strah počasi izginja in EV postaja normalna opcija. Seveda pa bo stranke Covida izjemno bolela tudi dvotretjinska izguba vrednosti v nekaj letih. Po drugi strani je pa to izjemna možnost za nakup poceni avta.
Ampak tudi tiste prve bodo (nekatere so že) vseeno večinsko šle spet na EV. Ker niso šle samo zaradi stroška na EV.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.160
2.088
113
Pusti vzhod, pisal sem za Slovenijo.
Te razumem in delim mnenje. Žal je pa tako, da je recimo Polo z 1.0 mlinčkom in nekaj opreme ravno tako 25.000 eur. V zadnjih petih letih so se žal cene spremenile.
In recimo 2020 je bila cena električarja skoraj x2 glede na podobnega ICE. Sedaj so cene že skoraj poravnane, s subvencijo pa so EVji velikokrat celo cenejši. Tudi zato, ker so cene ICEjev konkretno dvignili. In jaz samo upam, da se ne bo zgodil še en tak skok, ker potem bo dejansko veliko voznikov ostalo brez možnosti nakupa novega vozila. Tako da, naj cene EVjev še kar malo padejo.

Polo je irelevanten. S pohlepom ga je vw dobesedno ubil.

Pa si poglejmo malo številke:
dohodek povprečnega janeza je med letoma 20 in 25 zrasel za okrog 35%
Avti so v istem obdobju se podražili za ca 30%

Torej smo skoraj da na istem.

Recimo ena gola fabia je bila takrat okrog 10k, danes je 14k.

In bom vzel kar novega c3, ker to je zdaj bojda ugoden avto. Po ceniku je osnovni ice okrog 16k, EV 25k!!
Mogoče to kupi bogat švaba, definitivno pa to ne kupi noben južno in vzhodno od avstrije, če ni zadaj res konkretne subvencije.

Prejšnja leta so bila polna napovedi, kako bodo evji res vsak čas 1:1 z ceno iceja. V 2025 smo še zelo oddaljeni od tega.

Ni je matematike zadaj, da jih spraviš masovno med rajo.
Proizvajalci nimajo prostora navzdol s ceno. Sploh pri tamalih so marže nikakve.
Minus na dolgi rok ne gre delat.
Subvencije so hudo omejene.
Če umetno dvignejo cene icejev, več noben sploh ne bo kupoval nič, ker si enostavno ne bo mogel. Uničili bomo industrijo in postali Kuba
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.160
2.088
113
Aja glede nemčije in te "eksplozivne" rasti. Bi človek pomislil da zdaj pa švabi masovno kupujejo evje in to kljub temu, da ni subvencij?? So švabi končno spregledali??
Resnica je daleč od tega.
5 min guglanja razkrije sledeče: 70% teh nakupov je na podjetja. Zakaj? Zaradi davčne "prisile" seveda. Privat kupcev je še vedno za vzorec
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.438
7.251
113
Kaj te tako mantra ta avto in janez in vzhodni del sveta? A je avto obvezna dobrina? eni še kanalizacije nimajo, doma pa par avtov...pač marsikdo ne bo več imel avta, so what?