Sj ni problem charge C rate, ampak discharge rate...Dvomim da ima DC polnjenje? Kateri phev ga sploh ima?
Sj ni problem charge C rate, ampak discharge rate...Dvomim da ima DC polnjenje? Kateri phev ga sploh ima?
Je rekla mona, ki se vsak teden slini na drugega EV kitajca!LOL 22kW![]()
![]()
![]()
Itk morš bit posebne vrste mona, da imaš PHEV in potem filaš na DC polnilnicah![]()
Potrebno se je zavedati, da lahko imaš odlično omrežje in če ni virov, ne bo to odlično omrežje nič pomagalo.Elektro omrežje stare generacije, ne more podpirati energetskih virov nove generacije.
Potrebna bo modernizacija.
Pri nas bi pa raje 30 milijard spičili na NEK2, ki bi do zagona 20 let kasneje itak bil že tehnološko in ekonomsko zastarel. Ker je pač laže provizije pobrat, pa stroške in minuse obesit na konto državni proračun in javni dolg.
V bistvu bi bilo tukaj bolje, če bi zadevo uredili na način korenčka in palice. Recimo ob špicah porabe bi bile cene višje, ob presežku elektrike, bi bil plačan za porabo. In bi s tem sam uporabnik prilagodil porabo, tako da ga ne bi ravno tepla. Lahko tudi z lokalnim hranilnikom ali pa bi recimo nažgal toplotno takrat in jo potem zmanjšal ob primanjkljaju.Bi, če bi upoštevali, da lahko stvari tudi z digitalizacijo podpreš. In da lahko SE krmiliš na daljavo kot upravljalec omrežja, enako kot TČ, polnilnice in še kaj. In če bi to rešitev pravočasno dodali v sistem, bi bilo veliko manj težav. To vedo povedat tudi na unem faksu na Tržaški.
In računat da bo večina EE iz OVE brez hranilnikov in brez krmiljenja posameznih (tudi malih) prosumerjev (hmmm, kako se to preved v slovenščino?) brez težav v omrežju je iluzija. Pa na žalost tudi pri nas tudi pri tem delu krepljenja omrežja, tako na področju regulative kot izvedbe, krepko zamujamo. Krepko.
Kaj pa komu manjka, pa ne bi ...