3. baterijaKdo je že tukaj pametoval o baterija in degradaciji? Mogoče Steve ?
Tole so podatke tesla S model 90D, letnik 2016, prevoženih preko 730k km. Degradacije 20%.
Poglej priponko 98554
3. baterijaKdo je že tukaj pametoval o baterija in degradaciji? Mogoče Steve ?
Tole so podatke tesla S model 90D, letnik 2016, prevoženih preko 730k km. Degradacije 20%.
Poglej priponko 98554
Da odgovorim v tvojem slogu: če bi upravljalvci omrežja bili res upravljavci omrežja (in ne le dratarji) in bi svoje delo opravili, kot je treba (le le v času izpada, ampak že leta prej), ne bi bilo mrka. Seveda velja tudi za naše.Dokler bodo strokovnjaki elektrotehnike označevani za polagalce kablov s strani kvazi strokovnjakov in prodajalcev škatlic bo še dost teh mrkov in ko bo enkrat prišlo do megamrka ne bo več heca. Prodajalec škatlic po pač zamenjal službo in pametoval o čem drugem.
sj to je dokaj tipično za LFP... Začetna degradacija je dokaj visoka, potem se pa umiri. Vprasanje tut, kolk točn je tale SOH, glede na to kako tezko je običajno določat ze SOC pr LFP...Ce bo slo takole naprej, jo bodo menjali pred potekom garancije.
Naj bi se degeadacija zacela umirjati
3/23, rwd lfp 41kkm