Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.320
6.529
113
Dobro no, saj tudi če je subvencija ali ne to ne more bit faktor da se kdo odloči za TČ ali ne.

subvencije so itak bedarija
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.388
9.122
113
To je res, ampak kao država da subvencijo, a jo občinski odlog "prepove" ;) Itak s TČjem po ekonomiki danes zmagaš.
 

crunchy

Zelenc'
15. feb 2018
28
2
3
sem ti nalimal 4 ponudnike, največje, pa je še kar neverjameš.
Limanje ponudnikov ni relevanten podatek, ker se lahko odločajo tako, kot je njim v nekem trenutku najbolj ugodno. Potrebno je preveriti celotno bilanco proizvedene električne energije v državi v enem letu (ne samo gospodinjstva). Lahko samo povem, da je bila vsakič, ko sem pogledal trenutni graf proizvodnje, Slovenija precej "zelena". Skratka vedno več kot 2/3 energije neogljičnega izvora. V vsakem primeru pa Slovenija spada med bolj zelene države v Evropi in se mi zdi vsaka debata na ta račun nepotrebna. Raje trošimo energijo na bolj pereče zadeve.
Pa še nekaj, kot kupec se lahko vedno odločiš, da boš trošil neogljično energijo. Če bo več takšnih potrošnikov, kar tudi pričakujem z razmahom EV vozil, potem bodo tudi proizvajalci (in dobavitelji) prisiljeni poiskati nove zelene izvore energije.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
To je res, ampak kao država da subvencijo, a jo občinski odlog "prepove" ;) Itak s TČjem po ekonomiki danes zmagaš.

Ja, ampak subvencije ne prepove zaradi trdih delcev iz TE, kot si trdil ti.

Pa podatki od Gen-i ki si jih limal so bili za 2016, danes smo v 2018 in elektrika bo v prihodnje samo še bolj čista, ironično tudi na račun TEŠ6 je bolj čista, ker je izkoristek boljši kot pri starih TEŠih.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.388
9.122
113
Ja, ampak subvencije ne prepove zaradi trdih delcev iz TE, kot si trdil ti.

Pa podatki od Gen-i ki si jih limal so bili za 2016, danes smo v 2018 in elektrika bo v prihodnje samo še bolj čista, ironično tudi na račun TEŠ6 je bolj čista, ker je izkoristek boljši kot pri starih TEŠih.

Kolegu so odgovorili da ravno zato, plin je manj sporen kot elektrika, zato je teh območih plin prednost. Pika.

https://www.uradni-list.si/glasilo-...kovost-zraka-na-obmocju-mestne-obcine-maribor

"(2) Upravičenci do spodbud za zamenjavo kotlov na katero koli vrsto goriv z novimi kotli na lesno biomaso in za vgradnjo električnih toplotnih črpalk za ogrevanje stavb iz predpisa, ki ureja spodbujanje učinkovite rabe energije in rabe obnovljivih virov energije, in predpisa, ki ureja zagotavljanje prihrankov energije pri končnih odjemalcih, do teh spodbud niso upravičeni na območju, kjer je z občinskimi akti ali lokalnim energetskim konceptom kot prednostni način ogrevanja stavb določeno daljinsko ogrevanje, razen če so ti kotli namenjeni za daljinsko ogrevanje. Če je kot prednostni način ogrevanja določena uporaba zemeljskega plina, upravičenci do spodbud niso upravičeni do spodbud za zamenjavo kotlov na vse vrste goriv z novimi kotli na lesno biomaso in vgradnjo električnih toplotnih črpalk."

Lahko sicer rečeš,da bošna zeleni energiji, in da se tebi jebe za plin, ampak občinarja ne boš prepričal. Ker ima roko v marmaledi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Meni je vse to jasno, da pa je dobil tvoj kolega odgovor, da je to zaradi izpustov trdih delcov TE je pa zgolj nevednost tiste osebe, ki mu je to servirala. Uradno tega nikjer ne boš dobil zapisanega.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.320
6.529
113
Kaj pa če bi dal tvoj kolega še hkrati vlogo za lastno sončno elektrarno, bi mu tudi občina zavrnila subvencijo, ker je to nečista energija? :)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.388
9.122
113
verjetno, bi si že kaj zmislili. mogoče je sploh nebi smel naredit, ker ima do hiše plinski priključek ;)
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.845
604
113
BMW unveils new all-electric iX3 SUV with 250 miles of range and 150 kW charging
https://electrek.co/2018/04/25/bmw-ix3-all-electric-suv-range-specs/

In numbers, BMW says that it means a maximum output of “over 200 kW/270 hp” and it is powered by a “model-specific high-voltage battery with a net capacity of over 70 kWh” for a range of “more than 400 kilometres (249 miles) in the WLTP cycle.”

p90301493_highres_bmw-concept-ix3-04-2-e1524649845710.jpg
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.320
6.529
113
In še...

The iX3 models will go on sale in early 2019 – expect the hybrid to cost from £52,000 and the electric-only version to sit at the £60,000 mark.

Skoraj bolje Jaguarja za tak denar?