Nehajte najedat, ko dobro veste kakšna je uporabnost povprečenga elektra danes. Na nuli v primerjavi s povprečnim bencinarjem/dizlom.
Avto je postal nuja, uporabiš ga ko ga rabiš, za karkoli že rabiš x krat dnevno. To pomeni, da ne razmišljaš kdaj bo na kablu, kdaj ne bo, koliko časa mora biti, kje vmes boš "tankal" in pol ure v luft gledal, itd, itd. V avto se usedeš, vžgeš in odpelješ, če opaziš lučko, se ustaviš na bencinski in greš čez 5 minut dalje. Kjerkoli v civiliziranem svetu. Brez, da si ovira na cesti brez gretja in klime, ko si na hlapih, itd. itd. Z elektrom moraš pa razmišljat nonstop, pa vedno viset na kablu, računat vnaprej, pazit na porabo, skratka neumnost.
Saj pravim, KO bo realni domet tak kot mora biti (in to ni bogih 300km v idealnih pogojih), ko bo elektro avto uporaben 365 dni na leto v vseh pogojih ob tem, da je parkiran zunaj in mi ne bo potrebno vleč k. kabla nonstop in se ukvarjat s slabim dometom, počasnim polnjenjem, potem bo to to...mogoče.
Elektro vozniki so mi podobni tistim, ki so se prej greli na olje in imeli 22 stopinj ter le pritisnili gumb za zagon. Udobno, dražje, toplo, ne preveč eko. Potem so šli na neko vrsto toplotne črpalke in postali verniki. Sedaj imajo toplotno črpalko, ki jo nonstop štelajo in 19 stopinj, da je ja poceni. Odrekli so se udobju na račun eko (kao) in nižje cene (za nekaj časa), hkrati pa ne priznajo, da jih zebe in imajo vsega poln k., saj so novotarijo še pošteno preplačali.