Poleg tega: 3 ure = 21 kWh. To je 150 kilometrov, oz 100 po AC pri 130 na uro. Skratka, več kot dovolj.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Volt1 in Volt2 polnita za maksimalnim tokom 16A, le da prvi z maksimalno mocjo 3.2kW, drugi pa z 3.7kW.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ce imas polnilec, ki maksimalno polni z 3.2kW in napetost 230V, v ZDA lahko 240V, potem je 3200W/230V = 13.9A. V ZDA imas lahko tudi napetost 208V, kar pomeni 3200W/208V = 15.4A. Ce pri polnjenju pade napetost npr. na omrezju na 200V, potem je 3200V/200V = 16A.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Tok je variabilen in ne fiksen.
Citat:
NextEV NIO EP9 je tisti avto, ki se odslej kiti z nazivom najhitrejšega avta na znameniti progi v Nürburgringu. S progo Zelenega pekla je opravil v komaj 6 minutah 45 sekundah in 9 desetinkah, kar je za več kot šest sekund hitreje od doslej nahjhitrejšega lamborghini huracan performanterja.
Ta je rekord nosil komaj nekaj mesecev, potem ko je posekal tri leta star rekord porscheja 918 hybrida, ki se je kot prvi serijski cestni avto spustil pod sedem minut. Menda naj bi sicer mclaren P1 20-kilometrsko progo obkrožil v šestih minutah in 47 sekundah, a pri znamki tega niso nikoli javno komunicirali, temveč vedno govorili o "manj kot sedmih minutah".
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Jp, tako pac je. Te podatke preko mojega BT OBD2 modula lahko v zivo spremljam, ko se avto polni. Ce je napetost iz vticnice 230V, bo tok padel toliko pod 16A, da je njun zmnozek 3.2kW.
Ce pa prikljucim na vticnico, kjer je na njej le npr. 210V, pa je tok blizje 16A.
Sem ze polnil na vticnici, kjer je bilo le 190V in je bil tok maksimalen, torej 16A, pa kljub temu ni zmnozek ni nanesel 3.2kW. Ce polnim na vticnici, kjer je 230V, pade tok po 14A.
Volt2 te omejitve moci na 3.2kW nima, tako da vticnici, kjer je 230V se vedno polni z 16A, torej s 3.7kW.
Pri omrezni napetosti 200V pa bosta oba omejena z max tokom 16A, torej s 3.2kW moci.