Flop je tvoj pogled na svet. Toyota je še vedno številka ena proizvajalec avtomobilov v svetu. Plugin hibridi in električarji so pa vse skupaj še vedno pljunek v morje avtomobilskega sveta. Navaden Prius pa ima še vedno boljši TCO kot večina električarjev in plugin hibridov na svetu.
In jasno je, da pri Toyoti pljunkov ne želijo iti. Morda kaj na temo pljunka naredijo, da se malo pokaže, da tudi oni znajo, večje količine denarja pa ne bodo investirali dokler ni jasno, da bo pljunek postal morje.
Tudi glede tega press release verjamem, da bodo vrgli čistega električarja ven, kot so ga že 20 let nazaj. Kaj več pa ne bodo metali denar stran dokler ne bo jasno, da je cel električarski eko sistem dovolj zrel, da jim bo prinašal masovno stranke in denar. Za slednje pa je potrebno kaj več, kot zgolj trud same Toyote. Konec koncev so utekočinjeni dinozavri še vedno poceni, baterije niso, polnilne infrastrutkure pa tudi ni za masovno pokrivanje - že sedaj so nekatere polnilnice na avtocesti občasno 100% zabite, kaj šele bo, ko bo namesto 0,01% deleža električarjev, prodaja slednjih zlezla na 25%.
In jasno je, da pri Toyoti pljunkov ne želijo iti. Morda kaj na temo pljunka naredijo, da se malo pokaže, da tudi oni znajo, večje količine denarja pa ne bodo investirali dokler ni jasno, da bo pljunek postal morje.
Tudi glede tega press release verjamem, da bodo vrgli čistega električarja ven, kot so ga že 20 let nazaj. Kaj več pa ne bodo metali denar stran dokler ne bo jasno, da je cel električarski eko sistem dovolj zrel, da jim bo prinašal masovno stranke in denar. Za slednje pa je potrebno kaj več, kot zgolj trud same Toyote. Konec koncev so utekočinjeni dinozavri še vedno poceni, baterije niso, polnilne infrastrutkure pa tudi ni za masovno pokrivanje - že sedaj so nekatere polnilnice na avtocesti občasno 100% zabite, kaj šele bo, ko bo namesto 0,01% deleža električarjev, prodaja slednjih zlezla na 25%.
Nazadnje urejeno: