Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.136
7.190
113
Na rrr je polno delov, od baterij do motorjev.
Novi deli tudi so, ravno nazadnje narocil mehanizem za brisalce iz autodoca. Potizvajalcev je vec. Glede delov za podvozje pa itak ni problema.
Za teslo imas openinverter projekt. Mariskdo je ice spremenil v ev.
na yt so videi glede vsega kar je za popravit, vse do popravila celice v bateriji. Folk kr na tleh v garazah to dela, ni treba bit fancy.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.187
1.792
113
Zdaj pa samo še kleparja vprašaj koliko časa rabi da npr. odstrani kljuko za štrihanje vrat na golfu in na tesliću....
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.136
7.190
113
Ne mores tega primerjat ker ima tesla S “potopno” kljuko. Golf pa ne. Kateri ice ima taksno in da vidimo koliko casa traja tam?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.136
7.190
113
Gugl pravi drugace

The Maserati GranTurismo uses the same method as Audi for the exterior door handle. Recent Ferraris use a push button inside, with an emergency release low in the door.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.187
1.792
113
Nima to veze, potopna ali ne. Golf je projektiran tako, da osvijes 2 sraufa. Na tesli podiras vrata 2 uri, vse mora ven.... Tako da ene 10x vec casa vzame