Nobeden ne zeli nicesar, najmanj pa rigidnih zasedenih oldway nacinov, ko se ze prelezanine kazejo in popolna neprilagodjivost razmeram ter vztrajanje na starih nacinih, pa ceprav s silo.
Sprva je slo v smeri, da je slo vse na kitajsko, ker je zasluzek vecji (pri kupcu se to ni nikjer ppznalo) in sedenje na lovorikah, potem kitajci svoje zaceli, njim je treba prepovedati sem priti in moledovanje po visjih davscinah in drugih ovirah za njih, da pri sebi ni treba nic spremeniti...
Evropa se bo pac morala prilagoditi s svojo avtomobilsko industrijo, ce bo hotela parirati ali pa naj posce druge vire prezivetja. Ce bo racunala na altruizem in pridigala lazno moralo svojim "podanikom", naredila pa nic, se zna pa res bolj klavrno koncati vse skupaj. Pac, časi uberwagnov, ker tako recem in price tag nabijem (to dvoje je pa tudi vse), so se končali...
P.s.
Sicer pa kapo dol VAGu, ki je zacel s tem spoznanjem. Volkswagen je lansiral celo linijo EVjev na trg po prakticno kitajskih cenah. Pac se je/bo odpovedal kroni in bo kmalu zato sinonim za poceni in cenen avto, kot so bili Francozi, ker so imeli nizji price tag, ampak preziveti je treba.
Kar jaz ne razumem enih tu je, da ceprav se strinjam, da je treba nekaj narediti, da se Kitajci ne bodo tako na izi skozi zadnja vrata not štulili, so pripravljeni sprejeti, da gre samo na njihov račun.
Zate pa sploh no comment. Od kdaj je ZDA v EU in koji klinac je drugače kot Kitajci?
Sprva je slo v smeri, da je slo vse na kitajsko, ker je zasluzek vecji (pri kupcu se to ni nikjer ppznalo) in sedenje na lovorikah, potem kitajci svoje zaceli, njim je treba prepovedati sem priti in moledovanje po visjih davscinah in drugih ovirah za njih, da pri sebi ni treba nic spremeniti...
Evropa se bo pac morala prilagoditi s svojo avtomobilsko industrijo, ce bo hotela parirati ali pa naj posce druge vire prezivetja. Ce bo racunala na altruizem in pridigala lazno moralo svojim "podanikom", naredila pa nic, se zna pa res bolj klavrno koncati vse skupaj. Pac, časi uberwagnov, ker tako recem in price tag nabijem (to dvoje je pa tudi vse), so se končali...
P.s.
Sicer pa kapo dol VAGu, ki je zacel s tem spoznanjem. Volkswagen je lansiral celo linijo EVjev na trg po prakticno kitajskih cenah. Pac se je/bo odpovedal kroni in bo kmalu zato sinonim za poceni in cenen avto, kot so bili Francozi, ker so imeli nizji price tag, ampak preziveti je treba.
Kar jaz ne razumem enih tu je, da ceprav se strinjam, da je treba nekaj narediti, da se Kitajci ne bodo tako na izi skozi zadnja vrata not štulili, so pripravljeni sprejeti, da gre samo na njihov račun.
Ja, ne razumem enih tu ki zelijo da EU EV industrija “crkne”
Zate pa sploh no comment. Od kdaj je ZDA v EU in koji klinac je drugače kot Kitajci?