Okolju prijazni avtomobili

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
4.610
32
48
www.jernej.org
Prodajne številke v tej fazi ne pomenijo ravno veliko... Tesla je na polno zapufana, v parih mesecih bo treba del kreditov poplačat. Cena delnice ni dovolj visoka, zato bo treba plačat s kešom. Za ta keš bodo potrebovali nov kredit... vprašanje je, ali ga bodo dobili ali ne. Pri pridobivanju novega kredite bodo pa prodajne številke pomagale, ja...

PS: Nikakor si ne želim, da bi Tesla propadla... ampak finančne številke pač namigujejo, da je prelomnica blizu. Največja verjetnost je, da jih bo kdo od velikih kupil.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
28.609
566
113
Nič takega kar se ne bi menili že tukaj...bolj zanimivo iz vidika če čez lužo razmišljajo enako kot mi...

Razlika bolj v specifiki...tam se jim dnevno ni težko vozit 200km na šiht...tko da majo električarji malo težje izhodišče...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
Saj v nemčiji jim to tudi ni težko, pa še verjetno kje.

So pa mi fascinantni taki ljudje, pomeni da dnevno zapravijo nekaj ur v avtu? res bolano, jim ni škoda cajta
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
28.609
566
113
Mnja...v državi kot je Slovenija bi se pomojem preselil...al pa vsaj najel kako garsonjero kje v bližnji vukojebini...večinoma potni stroški to pokrivajo...dokler te ne dobijo... :) Si pa vsaj spočit...


Tujina je mal drugačna...pomojem...tud kar se potnih stroškov tiče....tko da si ne predstavljam kakšne alternative majo tam...?
 
6. sep 2007
4.905
115
63
Mnja...v državi kot je Slovenija bi se pomojem preselil...al pa vsaj najel kako garsonjero kje v bližnji vukojebini...večinoma potni stroški to pokrivajo...dokler te ne dobijo... :) Si pa vsaj spočit...
Od vukojebine do ljubljane ni nič manj kot od Trebnjega, Kranja, Unca. Garsonjer ponavadi v vukojebinah ni, v ljublani pa stanejo 400€+ mesec kar pa ne pokrije stroškov prevoza.
 
16. avg 2007
7.017
379
83
Ista poraba je pri -20 in 15. Seveda ko je motor na delovni temperaturi. Rabi pa daljčasa pri -20. In če delaš kratke vožnje tu nastane razlika
 

Ogo

Fizikalc
28. jul 2007
4.888
75
48
Poraba ni ista pri -20C, že zaradi tega, ker so toplotne izgube precej višje in se manj toplote predela v kinetično energijo plinov, ki poganjajo bate ter celotno mašinerijo naprej ...

Če pa zapovrh upoštevaš, da naj ne bi pustil potnike v avtu zmrznit, ter še dodatno odvajaš tistih 2-7 kW energije iz motorja v potniški prostor, pa sploh.

Skratka, tudi ICE je občutljiv na nizke temperature in mu učinkovitost pada, tudi ko je enkrat ogret.
 
Nazadnje urejeno:
Všečki: semnov
16. avg 2007
7.017
379
83
Daj no ne bluzi. Kake toplotne izgube. Kaka toplontna energija ki se v kineticno energijo plinov pridela? Ti je jasna fizika sploh? Avto še vedno več energije v toploto meče kot se je odvede preko pečke. Že samo tu, da se avto na delovno temperaturo zagreje pri gretju na ful ti je lahko jasno da je še vedno viška toplote.
Razlika v porabi nastane samo v dalsem casu ki je potrebn da se zagreje. Zdaj pa če delaš 2x dnevno 10km se ti bo bolj poznalo kot pa 2x dnevno 150km.
 

Malecky

Fizikalc
10. sep 2007
10.510
39
48
Ne, imel je pač primer enega pick-upa:
https://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=39362

Naprej je pa v izračunaih uporabljal, "average vehicle", torej ne teh 528 g, vseeno pa to pomeni, da je vključil pick-upe, ki pa so po prodaji v ameriki v ogromnem deležu.

Ja, potem je uporabljal 5.2 tone letno, kar pomeni samo 20% manj od tistega pickupa z 528g. Če primerjamo Model 3 je konkurent BMW serije 3, novi bo imel potem cca. 160g/miljo*11284 milj =1.9 tone letno.

Če potem ta CO2 podatek vneseš v njegove nadalne kalkulacije dobiš ven....da je EV en jebeštrga "zelen".