Obraba zavornih ploščic

matej_

Guru
25. okt 2007
2.039
593
113
Pozdravljeni!
danes se peljem na en obisk, pa ko sem zavil na dovoz ki je dvignjen, kar naenkrat piiiiiiiiiiiiiiiiiip in se prižge lučka za obrabo zavornih ploščic.
avto je vw polo, prevoženih 129.400km in še kar prvimi paknami noter
cool-1.gif


sedaj me zanima naslednje. ker delam takšen beden delavnik in sem odvisen od avta (relacija 80km v eno smer), drugega avta nimam, me zanima koliko varno se je še voziti s takšnim avtom. vsaj en dan, recimo, da se pripeljem na šiht, pa odpeljem domov, zvečer pa dam avto na servis?

je možno, da je šel samo senzor, ker 500km nazaj sem ob pranju avta malo gledal zavorne ploščice in se mi je zdelo, da je nekaj mm pakne še vredu in se nisem sekiral in sem vozil naprej. (bom probal jutri dat sliko gor).

svetujte prosim nimam pojma kaj naredit
confused-1.gif


lp matej_
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Če si 129 kilo prevozil s prvim kompletom si lahko vesel. Če se boš še en dan vozil ne bo krize, edino pazi da boš čim manj zaviral,je pa dejstvo da bo gotovo treba diske vsaj poravnat ,v večini primerov pa je najboljša menjava (lahko tudi z neoriginalnimi) kateri so poceni pri ploščicah pa ne varčujin vzemi original vw ker ti bodo edino takšne držale spet tako dolgo.
Ko sem imel Seata in so mi na servisu menjali ploščice na 30 000 sem mislil da je to normalno, ko so mi pa na vw servisu dali not vw ploščice so bile pa za 60 000.
Sicer bo pa mehanik že videl kaj mu je storiti

diski polo
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Danes sem imel servis na 90k. Ploščice so še taprve. Mehanik pravi, da bojo še kar za nekaj časa. Vse je odvisno od načina vožnje.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
en cas se se lahko vozis.Senzor ne more crknit ker v njem ni nic drugega kot zavita zica ki se nasloni na disk in da signal
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.039
593
113
evo zdle sem mal prekontroliru zadeve.
vsekakor bo treba čimprej zamenjati pakne
smile-1.gif


"mesa" je še nekje okoli 2-3mm, bremza normalno ni čutiti nobenega čudnega odziva ne avta ne stopalke. tk da bomo vidli kaj bojo jutr na servisu rekli če mi bojo uspeli to jutr zrihtat v mb drugače bom mogu pa počakat na svojo AH v velenju.
 

barracuda

Pripravnik
21. nov 2008
88
0
6
Ja lahko je da imaš še odzinaj 3mm ploščice notri pa je že 0mm. Je slišiš pri zaviranju kovinski zvok, pomeni da je že toliko pobrabljeno da na enem delu brusi kovina na disk. Voziš se še alhko nekaj časa, seveda se pa z vsakin zaviranjem uničuje tvoj disk, katerega boš moral pri preveliko obrabi zamenjati, če je še pa dovolj mesa, ga pa daj vsaj ostružit, čeprav jaz bi kr menjal če je pretanki.
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.256
269
83
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Nobenih senzorjev ni, samo žica v ploščici, ki sklene tok na maso.

Jz mam senzor na sp. levi strani, k ga je treba menjat ko že izpiše napako na BC.

Lohk pa tud zvežeš nekak skp pol ti pa nebo nikol več izpisalo te napake.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
VW ima senzor ze v ploscici, eni proizvajalci imajo pa senzor posebej ki se vstavi v ploscico.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik barracuda pravi:
Ja lahko je da imaš še odzinaj 3mm ploščice notri pa je že 0mm. Je slišiš pri zaviranju kovinski zvok, pomeni da je že toliko pobrabljeno da na enem delu brusi kovina na disk. Voziš se še alhko nekaj časa, seveda se pa z vsakin zaviranjem uničuje tvoj disk, katerega boš moral pri preveliko obrabi zamenjati, če je še pa dovolj mesa, ga pa daj vsaj ostružit, čeprav jaz bi kr menjal če je pretanki.





Zunanja ploscica se vedno malo bolj obrabi kot notranja in ce skozi felno vidis se 2-3mm moras racunat da imajo diski ze malo roba se se da vozit par sto kilometrov brez problema.
Je pa potrebno racunat na to da se pri hudem zaviranju tako tanke ploscice hitro obrabljajo ker so tanke in jih hitro pregrejes.
Je pa priporocljivo vzeti kake boljse ploscice in ne najcenejsih.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
E jok se. Če štekajo čeljusti, se notranja , kjer je bat, lahko znuca v nulo, zunanja pa skoraj nič. Pa tudi glede na doslej prebrano - pakne, ploščice, diski - vse je to isto. Avtor naj čimprej pelje k mehaniku in naj mu zrihtajo. Lučka mu je pa najverjetneje posvetila zaradi olja (napisal je pri vožnji v klanec), ker je na minimumu zaradi obrabljenih vseh 4 zavor, v klancu je pa posvetilo. Lahko mu tudi kakšen cilinder pušča itd - skratka glede na zmešnjavo pri vprašanjih priporočam samo eno - servis, kjer vedo kaj delajo.
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Vsako opozorilo je treba jemati resno.Zato ni dileme!Takoj odpraviti napako.Al pa čakaj, da se boš kje zabil.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
v nobenem primeru niso ploscice popolnoma izrabljene ko se prizge kontrolka ampak tam okrog 90%.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.039
593
113
točno. danes bil na posvetu pri vodji servisa na vw pooblaščenemu servisu. ni razloga za paniko.
ko se prižge lučka lahko narediš še cca 4000km pred dejansko obrabo oz. preden so čisto za nič. seveda je stil vožnje odvisen tudi od obrabe pakn(od arje vasi do vstopa v mb sem zabremzal natanko enkrat in še to čisto nežno samo za -20km/h) tak da na servis sem naročen, ker me živcira tista lučka tam noter :D
bom pa še par km naredu predn se bodo menjale.