Novo pri Telemachu II.

Azgard

Pripravnik
5. feb 2011
688
0
16
Pa kaj komplicirate, NAKNADNO spiši lepo pritožbo/mail, kjer razložiš vse in plačaj nesporni znesek.

In potem ne rabiš več na nadaljne maile od njih odgovarjat, tudi če ti napišejo da pritožbi ni ugodeno...
 
Nazadnje urejeno:

jozo

Fizikalc
29. sep 2007
448
27
28
Sodišinci
Tudi jaz sem prekinil z Telemachom. Najprej sem naredil prenos številke potem sem šel v Telemach poslovalnico kjer sem kot razlog prekinitve naročniškega razmerja navedel nestrinjanje z podražitvijo. Uslužbenka ni imela pojma kaj ji govorim zato sem zahteval, da je dodatno napisala dopis v katerem je napisala da prekinjam zaradi nestrinjanja z splošnimi pogoji poslovanja. Vse to sem urejal 30.1.2018. Potem sem 5.2.2018 prejel račun na katerem je bila zaračunana samo naročnina za mesec januar. Vse do danes še vedno niso izklopili številke, čeprav sem že dvakrat klical. Res ima ta Telemach procedure pri prekinitvah naročniških razmerij. Me prav zanima kaj vse bodo zaračunali na naslednjem računu.
 

Marburg

Fizikalc
18. avg 2007
976
63
28
Tudi moja nadomestna stevilka je bila aktivna se 4 dni po prekinitvi naroc. razmerja. Glej, da ne bos opravil kaksnega klica s te stevilke. Te Telesmeh lahko preseneti s kaksnim racunom.
Lp
 

matejko

Pripravnik
15. sep 2014
59
0
6
Hvala kolegi, sem spisal mail/pritozbo, zdaj pa upam da bo šlo skozi
smile-1.gif
 

jozo

Fizikalc
29. sep 2007
448
27
28
Sodišinci
Citat:
Uporabnik Marburg pravi:
Tudi moja nadomestna stevilka je bila aktivna se 4 dni po prekinitvi naroc. razmerja. Glej, da ne bos opravil kaksnega klica s te stevilke. Te Telesmeh lahko preseneti s kaksnim racunom.
Lp

Kartica je cel čas v telefonu kjer je vklopljena podatkovna povezava. Po moje mi ne smejo nič zaračunati saj je bilo naročniško razmerje prekinjeno 30.1.2018.
 

Marburg

Fizikalc
18. avg 2007
976
63
28
Se strinjam, vendar je mozno, da bos spet zabijal cas z dopisovanjem in pisanjem pritozb. Podatke sem imel aus, ker nikoli ne ves, kaj si bo ex operater zaprdnil. Lp
 

vomedo

Pripravnik
9. dec 2016
168
10
18
Citat:
Uporabnik jozo pravi:
Tudi jaz sem prekinil z Telemachom. Najprej sem naredil prenos številke potem sem šel v Telemach poslovalnico kjer sem kot razlog prekinitve naročniškega razmerja navedel nestrinjanje z podražitvijo. Uslužbenka ni imela pojma kaj ji govorim zato sem zahteval, da je dodatno napisala dopis v katerem je napisala da prekinjam zaradi nestrinjanja z splošnimi pogoji poslovanja. Vse to sem urejal 30.1.2018. Potem sem 5.2.2018 prejel račun na katerem je bila zaračunana samo naročnina za mesec januar. Vse do danes še vedno niso izklopili številke, čeprav sem že dvakrat klical. Res ima ta Telemach procedure pri prekinitvah naročniških razmerij. Me prav zanima kaj vse bodo zaračunali na naslednjem računu.

V čem je težava? Prenos številke ni odvisen od Telemacha.
 

vomedo

Pripravnik
9. dec 2016
168
10
18
Citat:
Uporabnik JakeOnBreak pravi:
Ponavad ne greš stran od nečesa zato ker ti je ful kul, ampak ker neki ni v redu. Če prekineš razmerje po objavi sprememb je logično, da se z njimi ne strinjaš. Sem tudi sam v preteklosti prekinil razmerje zaradi spremembe pogojev in nisem nikomur eksplicitno omenjal, da se s pogoji ne strinjam in na zadnji položnici ni bilo zaračunanega nobenega dodatka za prekinitev razmerja.

Pač Telemach se dela neumnega in na ta način poizkuša izcuzati še zadnje evre od nevednih strank. Nič narobe s tem, živimo v kapitalizmu. Ne razumem samo, zakaj je treba tolk zagovarjat operaterja?

Jaz sem ponavadi ful kul, ampak danes sem pa svinja. To bi lahko vedel. Vidiš povezavo?

Folk ima iste probleme s Telemachom, Telekomom, A1, HoT, etc. ker je pač glup in nepismen, krivi so pa vedno vsi drugi.
 

Super

Pripravnik
4. apr 2012
744
15
18
Jaz sem najprej prenesel številko (pri zahtevi sem dal ohranitev trenutnega razmerja) in ko je bila prenesena sem šel prekinit naročniško razmerje. In sicer 17.1. Kot prvo mi referent "ni mogel" v zahtevi o prekinitvi odkljukati da odpovedujem naročnino v skladu s 129. členom ZEkom-1. Jaz sem mu takoj povedal razlog, da se ne strinjam z novimi pogoji. Je pa fora, da se moraš najprej podpisati, potem ti pa da papir v roke. Preberem kaj piše in mu ugovarjam, ker ne gre za "redno odpoved". Se nekaj mota ven, da ne more odkljukati drugega kot to. In sem rekel, da naj nekako nekam napiše, da se ne strinjam s spremembami pogojev. In da naj to pošlje na Telemach in naj mi da tudi kopijo tega. Kljub temu, da velja ob nestrinjanju prekinitev brez odpovednega roka, mi je na zahtevi pisalo odklop 31.1.2018. Tudi tu sem ugovarjal in tudi tu mi je rekel, da ne more napisati drugega datuma. Sem mu rekel, naj tudi to napiše ročno in doda zraven k zahtevi. No in kljub temu, da ni odpovednega roka, so mi začasno številko izključili šele 2.2.. No in dobim položnico in na njej zaračunana komplet naročnina za celoten mesec januar in 5 € prenos številke. Ne duha ne sluha o kakšni alineji glede prekinitve razmerja.

Skratka, reklamacija je že poslana, ker mi nimajo naročnine pravico zaračunati za cel mesec.

Je pa Telemach v tem primeru ravnal zelo, ne vem kako naj se izrazim, zavajajoče. "Če se ne strinjate s spremembami"... Se ne strinjaš, jim to poveš, oni pa "ne morejo" odkljukati tega in ti dajo odkljukano redna odpoved. In pa brez odpovednega roka (se pravi odklop z dnem podpisa zahteve za prekinitev razmerja), sistem napiše odklop z zadnjim dnem meseca. Če bodo pri reklamaciji kaj palamudili... Gre vse na AKOS.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Pri vseh operaterjih se naročniško razmerje prekine z dnevom zaključka trenutnega obračunskega obdobja.
 

Alioth

Pripravnik
8. avg 2007
469
7
18
Zdaj vidim, da gre za mobilne storitve, sam sem pa ciljal na fiksne. Pri prekinitvi fiksnih storitev (npr. Telekom) se zaračuna proporcionalni del storitve.
 

Super

Pripravnik
4. apr 2012
744
15
18
Od objave obvestila o spremembah do njihove uveljavitve, imajo naročniki-potrošniki, druge osebe pa, v kolikor ravnajo v skladu s 129. členom ZEKom-1, v skladu z določili 2. odst. 129. člena ZEKom-1 pravico brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni odstopiti od naročniške pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo.

Če je nekaj brez odpovednega roka, se mora udejaniti takoj. V tem primeru prekinitev naročnine. Kakšen smisel ima potem ta "brez odpovednega roka"? Na kaj cilja?
 

pep

Pripravnik
21. avg 2007
393
24
18
Pri veliki večini naročniških paketov dandanes, imaš v paketu zakupljene količine, ki jih lahko porabiš kadarkoli v času obračunskega obdobja. Torej če ti prekinjaš 20. v mesecu, si lahko že porabil vse vključene enote (ali pa tudi ne
smile-1.gif
). Zato ti oni lepo nudijo storitve do konca obračunskega obdobja in ti to obračunsko obdobje celo zaračunajo. Saj ti nisi obvezan uporabljati njihovo SIM kartico po tem, ko si v njihovi poslovalnici uredil prekinitev.
...tako sem vsaj jaz razumel to okoli prekinitve ob koncu obračunskega obdobja.
 

Azgard

Pripravnik
5. feb 2011
688
0
16
Ja, tudi če prekineš naročino 5. v mesecu plačaš cel mesec, to imajo vsi v kolikor imaš paket z zakupljenimi enotami.
 

natko45

Fizikalc
1. nov 2010
1.017
3
38
Za koliko časa se ponavadi vežete pri operaterju? Vidim da ima Telemach za FIX+MOB namesto 24 mesecev in 36 eur na mesec, novo akcijo in sicer 12 mesecev vezave in 38 eur na mesec..
 

natko45

Fizikalc
1. nov 2010
1.017
3
38
Prenos številke ni odvisen od operatarja... je pri vseh enako.. Sem pred kratkim zamenjal šel iz T2 k Telemachu, isto je trajalo 5 dni... pa ni nič pomagalo ne glede na to koliko sem težil na T2 naj dajo čimprej dalje
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.643
147
63
Ni res. Ni bila težava pri T2 ampak pri Telemachu. Ker oni vedno zavlačujejo z oddajo zahtevka za prenos operaterju donatorju številke. Kot sem omenil, kar trdijo, da je rok 3 dni, čeprav je že vsaj 5 let rok en dan.
Ko T2 s Telemacha dobi zahtevek, je številka prenesena naslednji dan.


Ker
131. člen ZEKom-1 določa, da mora biti številka aktivirana v enem delovnem dnevu, šteto od trenutka, ko operater, h kateremu bo številka prenesena, prejme podpisano pogodbo o prenosu številke k drugemu operaterju, agencija pa s splošnim aktom podrobneje uredi način izvedbe prenosljivosti številk. Tako Splošni akt o prenosljivosti številk določa, da se šteje, da je zahteva za prenos številke, ki jo je operater prejemnik številke prejel na delovni dan od 8. do 16. ure, v petek pa do 13. ure, prejeta tega delovnega dne. V kolikor torej uporabnik zahtevo za prenos številk podpiše v petek po 13. uri, se, v skladu s Splošnim aktom šteje, da je bila zahteva vložena prvi naslednji delovni dan. Prvi naslednji delovni dan je tako v tem primeru ponedeljek, kar pomeni, da je bil prenos številke izveden znotraj zakonskega roka enega delovnega dne.

Vir:
http://www.akos-rs.si/prenos-stevilke

Edit:
- moj prenos s Bob na HoT: 1 dan
- moj prenos s HoT na Spar: 1dan
- moj prenos s Spar na Telemach Free2GO: 3 dni, pa še to sem moral klicati, sicer bi bilo kasneje.
 
Nazadnje urejeno: