Novi DMV

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.527
14.130
113
Koga ni motilo? Jaz sem bil en redkih, ki takrat ni onaniral na “bomo pojeb... tajkune” in sem opozarjal točno kaj se bo zgodilo. Pa nisem in verjetno nikoli ne bom imel takega avta.
Požrešne svinje in neumne ovce niso razumele, da ne bo le dmvja, ampak bo tudi ddv spokal v tujino.
Sedaj so svinje končno spregledale, ker pa jim je tudi to sedaj premalo, bodo lepo pojeb... na suho ovce, da bo za požrtijo.
Vi jim pa blejate zraven, sej je samo 100 eur. Bedaki.
Oni se pa lepo v Macanu okrog vozijo, tako da za svoje riti so poskrbeli in se vam režijo v faco.

wellsaid.jpg
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.218
3.369
113
Evo ena od Macana.
Dmv po novem


DMV kalkulator od 2021
moč: 190 kW - Euro standard (tabela): 3 - starost (tabela): 4 - tip goriva: diesel
co2 156 g preračun na WLTP: 187 g
Davek na kW: 2970 €

Screenshot_20200122_192815_com.android.chrome.jpg

Davek na co2 izpuste: 835 €
Davek na emisije EURO: 100 €
Odstotek davka za plačilo glede na starost: 76 %

Skupaj 2967.8 €

TOREJ CCA 51000 € PO NOVEM.
SEDAJ PA 65750 €
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Drugače se pa še ena stvar pozablja pri vsej tej zgodbi o DMV, po stari obdavčitvi je do leta 2021 še pri vseh vozilih osnova NEDC testni cikel torej nižje vrednosti CO2, tudi če je avto bil testiran samo na WLTP, ti preračunajo porabo in CO2 z nekimi faktorji, da so potem številke primerljive s starim testnim ciklom. Po letu 2021 bodo za vsa novo prodajana vozila veljale WLTP vrednosti, tako da bomo šele takrat končno črno na belem dobili neke bolj realne podatke o porabi.

Tako da po letu 2021 po starem zakonu o DMV morate računati na 20--25% povišane CO2 vrednosti, ker ta zakon ne pozna razlike med NEDC in WLTP.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.426
858
113
Drugače se pa še ena stvar pozablja pri vsej tej zgodbi o DMV, po stari obdavčitvi je do leta 2021 še pri vseh vozilih osnova NEDC testni cikel torej nižje vrednosti CO2, tudi če je avto bil testiran samo na WLTP, ti preračunajo porabo in CO2 z nekimi faktorji, da so potem številke primerljive s starim testnim ciklom. Po letu 2021 bodo za vsa novo prodajana vozila veljale WLTP vrednosti, tako da bomo šele takrat končno črno na belem dobili neke bolj realne podatke o porabi.

Tako da po letu 2021 po starem zakonu o DMV morate računati na 20--25% povišane CO2 vrednosti, ker ta zakon ne pozna razlike med NEDC in WLTP.
Saj imas korekcijski faktor v novem sistemu
zakaj bi veljal se stari sistem?
poleg tega ze sedaj upostevajo faktor pri obracunu dajatev ne?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Avto ko je homologiran dobi samo eno cifro za CO2, do 2021 je to še pri vseh WLTP minus korekcijski faktor, po tem letu bodo pa vsi avti dobili 20-25% višje vrednosti, torej prave WLTP vrednosti.

Pišem za primer ko se bodo spet skregali, zakon se ne bo sprejel in ostane stari. Stari zakon je pisan za CO2 kot je naveden v homologaciji in ni nobene izjeme od kje ta cifra. Torej če ostane stari se DMV avtomatsko podraži, ampak samo za nova vozila, rabljena bi ostala na istem.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.334
759
113
Zanimiv je predvsem izračun za starejša, močnejša vozila... recimo na prvo žogo, BMW 760i (na avto netu za letnik 2004 cena 6.890€), pri uvozu pa okvirni izračun po novi opciji za DMV pokaže skupni davek 15.662€...
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.568
3.436
113
Idealna priložnost da v okviru izvajanja tekočih poslov brez galame sprejmejo nekaj kar sicer v nobenem primeru ne bi šlo skoz.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
kaj pa zdej k je padla vlada?

Idealna prilika, da greta supporterji v vladi uvedejo cestnino po avstrijskem vzorcu:


100 konjev 372 EUR cestnine letno
150 konjev 650 EUR
300 konjev 1650 EUR
400 konjev 2314 EUR
itd.

:evil: