Novi Audi A7

Steve

Guru
13. avg 2007
9.675
1.596
113
Ti povem komu se s tem definitivno ne da ukvarjat: povprečnemu traktoristu, ki se mu yebe za vse, pa tudi če gre zadaj vun sarin, samo da on prišpara pol litra.
Za vse ostale pa to ni baš neka briga, če imaš šteker v garaži na razpolago. Sem vozil 2 dni enega takega bmw hibrida. Po mestu, kjer bi drugače porabil največ bencina, sem se vozil nonstop na elektriko. Je kar všečna zadeva
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.936
1.095
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Poizkusi enkrat S/S na VAG-u, pa se zna ta potreba hitro pojavit.
grin1.gif


[/QUOTE]

Ðizas, nos stop se vozim s kupom različnih avtov, ki imajo S/S sistem, pa se mi izredno redko zgodi, da bi me motil. Pa zaradi speljevanja v križišču nikoli (disclaimer: večina tistih, ki me pozna ve da nisem glih med počasnimi in pasivnimi vozniki). Moti me recimo v pežoju 308, pa ne zaradi tega, kdaj izklaplja, ampak kako in pa kako vklaplja: avto se vedno strese ko moker cucek, S/S pa motor vklopi šele, ko dodaš gas, ne pa, ko popuščaš zavoro.

Za vse skupaj pa se gre zahvalit predpisom EU ... Proizvajalci so pač prisiljeni na vse možne načine nižat porabo.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.196
1.813
113
Off: Kako je zdaj stanje z VW.jem...
Se da nastavit s/s funkcijo, da gumb obdrži nastavitev ob pritisku, dokler ga naslednjič ne pritisneš? (ali je zgolj opcija popolni izklop?)
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.353
1.733
113
Ne
frown-1.gif


Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Resno, to mu je uspelo rešit. Takrat ko je mojega šravfal, je imel v ponudbi samo popolni izklop. O katerem avtu govorimo?
Mtl, prosim potrdi.
Žal te moram razočarat. Na VW-ju to ne gre programsko
frown-1.gif
. Edino s HW modulom.
Na Audiju je pa druga zgodba...
 

Karakala

Fizikalc
3. okt 2007
2.381
56
48
Republika Prlekija
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Ne
frown-1.gif


Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Resno, to mu je uspelo rešit. Takrat ko je mojega šravfal, je imel v ponudbi samo popolni izklop. O katerem avtu govorimo?
Mtl, prosim potrdi.
Žal te moram razočarat. Na VW-ju to ne gre programsko
frown-1.gif
. Edino s HW modulom.
Na Audiju je pa druga zgodba...

Tako je.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Mnogi se bi s takim hybridom na delo ali pa v trgovino vozili samo na elektriko in je poraba lahko tudi "0". Jaz pridem na šiht s hybridom, dol nafilam in imam spet za nazaj. Če vmes kaj prehitevam imam pa pač kaj...3-5l povprečne za obe smeri?

Živimo v Slo, kjer imamo davek na luksuz 8%, ki kar konkretno brcne v jajca pri sanjarjenju o nakupu. Tak A7 hybrid bi zdaj naredil cca. 50km na elektriko mel bi 2.0 TFSI noter s cca. 250 konji + štrom navor+moč in bil najhitrejši do S7.

Vprašanje koliko bo še kaj dizla v tem novem A7... mogoče 30%.
Glede pospeškov so ti že ostali odgovorili... Včasih ni fajn bit net majster
grims-1.gif
.
Ti pač žal nisi tipičen primer kupca NOVEGA takega vozila. Taka vozila se vsaj pri nas (pa tudi zunaj ni bistvene razlike in da ne bo pomote pišem o A7, ne jajčkih tipa BMW 3, itd.) ne uporabljajo samo za v službo in nazaj par km, ampak so običajno službena vozila in delajo 30+k km. Recimo tisti avto zgoraj konkretno dela 60 jurjev letno, več ali manj na avtocesti pri ''zanimivih'' hitrostih. Ker tisti, ki kupi 8valjnik, ve zakaj ga kupi, ker zadeva ni jurja dražja od 2.0 dizelaša.
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Verjemi, da sem imel v rokah nekaj sto Golfov in ostalih podobnih avtov in niti enega tega primera ni bilo, no razen tvojega
wink-1.gif
.
Tudi sam kar nekaj teh zadev prevozim in se mi to še niti enkrat ni zgodilo. Pa verjemi, da bi takoj opazil
smile-1.gif
.
Sem zelo prepričan, da nekaj ne štima na tvojem avtu.
Evo, grem nazaj na A7
smile-1.gif
.
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Ma hibrida bi lahko napravili za to ceno, ne pa da se igrajo s smrdečim motorjem za več kot 100.000 €. Dizli so fuj in pika pa še v "športni" avto ne pašejo.
Hibrida? Si ti že vozil hibrida, recimo kakšen Lexus? No, pa ga malo priganjaj po AC, pa mi povej, kakšna bo kaj poraba
wink-1.gif
. Dejstvo je, da so v zadnjih letih/desetletju ICE-ji pri porabi nenormalno napredovali in se recimo lahko z 2,3 tonsko garo s cca. 430KM in 660Nm navora z aerodinamiko skoraj škatle voziš s povprečno porabo 8 litrov, ob tem, da si hitrejši kot večina na cesti. Ko se pa začne govoriti o kakšnih nezakonitih hitrostih na AC, se pa hibrid pri porabi samo skrije, da ne govorimo o zmogljivostih, ki jih praktično ni (relativno). In teli mild hibridi bodo porezali eno od glavnih prednosti pravih hibridov: ogromni prihranki pri pospeševanju.
Toliko o tem. Itak, bo pa pravi hibrid tudi na voljo v A7-ki, če sem prav zasledil.

Nedolgo nazaj sem gnal hibrida gs300h do max ki je 190km-h in to 2h. Povprecek na meji v Gruškovju 150 , poraba 11.5litra. AC zadar-gruškovje, prometa precej, avto polno nalozen 3 odrasli.

Dosti? Malo?
Normalno. Ekvivalenten dizlar bi imel kar manj porabe, bencinar (sodoben) pa verjetno nekje tam ali morda tudi celo manj.
Sedaj pa to naredi še z RX450h, pa boš prišel na ''zanimive'' številke
grin1.gif
. In bo recimo X5 dizel žrl lepo manj.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ðizas, nos stop se vozim s kupom različnih avtov, ki imajo S/S sistem, pa se mi izredno redko zgodi, da bi me motil. Pa zaradi speljevanja v križišču nikoli (disclaimer: večina tistih, ki me pozna ve da nisem glih med počasnimi in pasivnimi vozniki). Moti me recimo v pežoju 308, pa ne zaradi tega, kdaj izklaplja, ampak kako in pa kako vklaplja: avto se vedno strese ko moker cucek, S/S pa motor vklopi šele, ko dodaš gas, ne pa, ko popuščaš zavoro.

Za vse skupaj pa se gre zahvalit predpisom EU ... Proizvajalci so pač prisiljeni na vse možne načine nižat porabo.
Ja, džizs no, očitno smo vsi (kar nekaj se jih je v tej temi javilo) ostali nesposobni za vožnjo vozila s start/stop sistemom.
Nekateri sistemi žal s parametri niso doterani v nulo in te ''nategnejo'' v določenih situacijah. Težava je, ko ta situacija lahko eskalira v nevarno situacijo.
In ja, tudi pri VAG-u načeloma deluje nežen/full pritisk na zavoro. No, razen na dveh vozilih tudi meni ni uspelo zadeve spravit, da ne bi crknila, pa nisem ravno antitalent za vožnjo.
Da skrajšam: to, da ti nimaš težav, še ne pomeni, da jih ni.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.447
4.546
113
Meni se najbolje zdi ko novinar, ki naj bi bil tisti človek z vpogledom v zakulisje, ko naj bi bil prvi kritičar neumnih odločitev/sistemov brezobrazne avto industrije, mirno sprejme vse nebuloze, ki jih sevira proizvajalec/zakon/država (glejte temo o elektrifikaciji avtov) in jih celo goreče zagovarja. Seveda zato, da bo dobil v "test" nov avto te firme in bo vabljen na narezek in bobike ob splavitvi te iste kante.

To, da zagovarjaš idiotski sistem, ki sistematično uničuje sklope in motor, moti samo vožnjo in celo povzroči nevarno situacijo na cesti zaradi minimalnega varčevanja z gorivom (ali ekologije), je kriminal. Ki bi ga bilo potrebno na ves glas kritizirati (v prvi vrsti ravno novinarji), ne pa zagovarjati, ko je več kot očitno, če pogledaš izza svojih plankov, da ogromen procent voznikov moti in dokazano skrajšuje življenjsko dobo sklopov.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Glede pospeškov je bilo kaj? Zopet nekaj iz riti potegnit standard mtl.
bonk.gif


Glede delanja kilometrov. Prav oboje je extrem v tej klasi, poznam A7 kupca novega ne vem če naredi 10kkm letno, trenutno celo več kilometrov naredi z i3. Potem pa še BMW 6 tudi bolj za na hrvaško 10x na leto, drugače pa avto STOJI. Seveda so tvoji primeri defakto standard seveda.
bonk.gif


... da nebo pomote tudi moji niso, samo so 70kkm na leto A7 ali pa Serija 6 bolj redki kot pa tisti po 10k, tudi v nemčiji. A6 pa BMW 5 se pa štepajo kilometri in jih je zelo majhen procent z malo kilometri letno, kar pa še ne pomeni, da ne obstajajo.

Ljudje so vedno bolj eko, poznam polno primerov, ki bi imeli phev ali pa elektro avto, tudi če bi bil velik kompromis.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Glede pospeškov je bilo kaj? Zopet nekaj iz riti potegnit standard mtl.
bonk.gif
Ja, jaz sem iz riti potegnil, da je hibrid počasnejši le od skoraj najmočnejše izvedenke.
grin1.gif

So ti lepo zgoraj obrazložili s TEHNIČNIMI PODATKI, da se motiš, ampak ok, Malecky ima prav.
smirk-1.gif


Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Glede delanja kilometrov. Prav oboje je extrem v tej klasi, poznam A7 kupca novega ne vem če naredi 10kkm letno, trenutno celo več kilometrov naredi z i3. Potem pa še BMW 6 tudi bolj za na hrvaško 10x na leto, drugače pa avto STOJI. Seveda so tvoji primeri defakto standard seveda.
bonk.gif


... da nebo pomote tudi moji niso, samo so 70kkm na leto A7 ali pa Serija 6 bolj redki kot pa tisti po 10k, tudi v nemčiji. A6 pa BMW 5 se pa štepajo kilometri in jih je zelo majhen procent z malo kilometri letno, kar pa še ne pomeni, da ne obstajajo.

Ljudje so vedno bolj eko, poznam polno primerov, ki bi imeli phev ali pa elektro avto, tudi če bi bil velik kompromis.
Izjeme vedno obstajajo, napisal sem 30+k km, ena izjema je pa tisti s 60.000 km letno. To je vse.
V glavnem, pejt malo posrfat na mobile.de, pa poglej koliko delajo A7-ke povprečno na leto. Pol pa pridi še kakšno pametno sem napisat.
smirk-1.gif
Morda se boš potem manj smešil.

Citat:
Uporabnik Janez40 pravi:
Meni se najbolje zdi ko novinar, ki naj bi bil tisti človek z vpogledom v zakulisje, ko naj bi bil prvi kritičar neumnih odločitev/sistemov brezobrazne avto industrije, mirno sprejme vse nebuloze, ki jih sevira proizvajalec/zakon/država (glejte temo o elektrifikaciji avtov) in jih celo goreče zagovarja. Seveda zato, da bo dobil v "test" nov avto te firme in bo vabljen na narezek in bobike ob splavitvi te iste kante.

To, da zagovarjaš idiotski sistem, ki sistematično uničuje sklope in motor, moti samo vožnjo in celo povzroči nevarno situacijo na cesti zaradi minimalnega varčevanja z gorivom (ali ekologije), je kriminal. Ki bi ga bilo potrebno na ves glas kritizirati (v prvi vrsti ravno novinarji), ne pa zagovarjati, ko je več kot očitno, če pogledaš izza svojih plankov, da ogromen procent voznikov moti in dokazano skrajšuje življenjsko dobo sklopov.
Sam sem sicer za start/stop sistem, ki je v določenih primerih res super zadeva (recimo zastoji, ko stojiš dlje časa med premikanjem). Bi pa morali biti parametri, kdaj se motor ne izključi pri nekaterih znamkah bolj dodelani.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Joj kako ti uspe vedno presenetit s tvojo nepismenostjo.

Tole sem napisal: "Sem se pa spomnil, da je bilo v USA reviewu rečeno, da je to drugi najhitrejši X5 in zgleda da ni res vsaj v EU ne."

Iz kje ti razbereš TRDITEV, da je hitrejši od vseh razen najmočnejše izvedenke? Jaz sem spremljal dražbo kake 2 meseca nazaj in sem ohlapno prebrskal 1 ali dva ameriška review-a, kjer je tako pisalo. To sploh niso bile moje besede (saj nisem pisal ameriškega testa 40E) še dlje pa od TRDITVE, da je to tako.

Je kdo zanikal teh. podatke, da je bil dosežek njihovo noro razkritje? XSIDE je vse razumel in nima nič problema z napisanim in dvomim, da sploh misli, da sem mu kaj oporekal in trdil drugačne podatke. To pa lahko tudi sam razloži, če se mu zdi, da je moral odločno ukrepati, da me popravi!
hysterical-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Joj kako ti uspe vedno presenetit s tvojo nepismenostjo.

Tole sem napisal: "Sem se pa spomnil, da je bilo v USA reviewu rečeno, da je to drugi najhitrejši X5 in zgleda da ni res vsaj v EU ne."
Spomin človeške ribice? Ostalega pa raje nisem niti bral.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Mnogi se bi s takim hybridom na delo ali pa v trgovino vozili samo na elektriko in je poraba lahko tudi "0". Jaz pridem na šiht s hybridom, dol nafilam in imam spet za nazaj. Če vmes kaj prehitevam imam pa pač kaj...3-5l povprečne za obe smeri?

Živimo v Slo, kjer imamo davek na luksuz 8%, ki kar konkretno brcne v jajca pri sanjarjenju o nakupu. Tak A7 hybrid bi zdaj naredil cca. 50km na elektriko mel bi 2.0 TFSI noter s cca. 250 konji + štrom navor+moč in bil najhitrejši do S7.

Vprašanje koliko bo še kaj dizla v tem novem A7... mogoče 30%.
Drugače pa fajn prepoznat razvoj tvoje fascinacije iz ultra super druper 2.0 turbo čipanega motorja na hibride. Ki so sedaj po tvojem mnenju ultra zmogljivi in oh in sploh.
cheer.gif

Sem samo komentiral, da bodo še drugi razumeli, da imaš posebna subjektivna mnenja, ki z realnostjo sicer nimajo ravno veliko povezanosti.
Cheeers.
nahrung002.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Model ti res nisi gladek.
uf-1.gif


Če že komentiraš napiši kje sem trdil podatke glede pospeška X5. Nič ni treba nabijat postov, samo odgovori na kratko tvoje razumevanje citata zgoraj.

Ta hipotetičen primer A7, ki bo verjetno zelo blizu realnosti ne bi bil hiter? Pacient škodilak fahrer, ki dela zastoje na cesti, ker jadra za porabo bo zdaj definiral nov pojem hitrosti.
hysterical-1.gif


Zdaj samo Agera RS hitra, Chiron pa že ne več?
hysterical-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Evo našel zapis na katerega se niti NISEM dobesedno skliceval.

http://www.plugincars.com/bmw-x5-xdrive40e

"The X5 40e accelerates from 0 to 60 mph in 6.5 seconds, which is as fast or faster than any other X5 model except for the V8-powered 50i."

Kje ta pisun živi pa nisem raziskoval. V primeru, da bi resno kupoval bi malo drugače pristopil k raziskovanju 40e.

Ps. Kot VAG lover bi pa lahko opazil konkretno napako, ki sem jo napisal, da A7 nima 2.0 TFSI motorja na izbiro. Je pravkar en bil na voljo in se že prodal preden sem se jaz odločil za nakup.
smirk-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Ps. Kot VAG lover bi pa lahko opazil konkretno napako, ki sem jo napisal, da A7 nima 2.0 TFSI motorja na izbiro. Je pravkar en bil na voljo in se že prodal preden sem se jaz odločil za nakup.
smirk-1.gif
Če bi hotel vse tvoje napake popravljat, bi lahko eseje cel dan pisal. Mi prav dol visi, le na določene zadeve sem opozoril, da bodo tudi drugi, ki te ne ''poznajo'' vedeli, kdo naklada.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Kje ta pisun živi pa nisem raziskoval. V primeru, da bi resno kupoval bi malo drugače pristopil k raziskovanju 40e.
Pa še komentar na tole: itak, tipično slovenceljsko. Ko ne gre za njegov keš je slovenceljn poln gobcanja na pamet, jeb... ga, če bo koga nategnil s svojimi nebulozami, si je tisti sam kriv, ker je bral to na forumu in se nategnil. Še en lep dokaz, da je treba vse to pisarjenje jemati z dobro mero rezerve. Ne samo tvoje, tudi moje.
tongue-1.gif


Pa še komentar na VAG loverja:
hysterical-1.gif


A si že preveril, kako A7-ke v Nemčiji stojijo doma in se uporabljajo le za na dopust?
grims-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.675
1.596
113
Torej povzetek debate o A7 do zdaj: 80% offtopic sranja o start stop, 10% prepucavanja malecky vs mtl. Kaj od silnega stevila moderatorjev tukaj ni enega, ki bi to nesnago pobrisal?
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.690
3.575
113
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Torej povzetek debate o A7 do zdaj: 80% offtopic sranja o start stop, 10% prepucavanja malecky vs mtl. Kaj od silnega stevila moderatorjev tukaj ni enega, ki bi to nesnago pobrisal?

Za začetek lahko narediš moderatorju uslugo in sam pobrišeš svoj konstruktivni prispevek o novem A7, ki se bere kot pljunek čez dizla in hvalnica štromu.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Saj sem že v štartu napisal, da ne vem kaj se pričakuje od takih tem, kot da je kdo tukaj, da bi se rad informiral o novem A7 predno ga gre naročit za 80k€. Saj mam jaz tudi BITkonje za zapravit, samo še ni pravi čas.
tongue-1.gif


Ontopik evo! Danes sem ga videl v Medvodah na probnih, moder S-Line novi A7, ne vem če je bilo lahko kaj drugega! Kar nizko je jadral, videl pa res samo na hitro audiji pa vsi enaki.
evil.gif
Verjetno vrtačev, bo treba it na testno.