Novi Audi A7

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Kolikor vem, je odvisno od vozila. Na BMWjih se na vičini modelov po mojem da skodirat memory funkcijo za start/stop. Ravno tako pri nekaterih VAGih, ne pa pri vseh. V primeru, da te opcije ni, imaš še vedno možnost trajnega izklopa start/stop. Tudi če pogledaš MTLjevo ponudbo ima za nekatere modele (npr A4 B8) možnost vključitve spominske funkcije na sistemu start/stop pri drugih pa samo trajni izklop (npr. A4 B9, Passat B8, cela MQB platforma, ...).

Sem pa že videl HW rešitve za memory funkcijo start/stop za nakatere modele, ki tega ne podpirajo softwaresko. Ne vem pa, kako se to obense. V tistih vozilih, kjer memory funkcija že obstaja kot opcija v računalniku, je po mojem to itak najboljša varjanta. Izklopiš enkrat in je mir. Če ti paše, pa še vedno lahko nazaj vklopiš.

Tudi sam nisem ravno fan teh start/stop sistemov in ga ponavadi ugasnem, ko zalaufam avto, ki ga ima. Nisem pa imel v praksi težav, da ne bi mogel zaradi start/stop na hitro speljati ali karkoli drugega, če je že bil vklopljen.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.417
9.164
113
Kdaj moraš ono ful hitro speljat da je življensko pomembno? čevoziš normlano s predvidevanji in ne rinš v kižišč za vsak k.... ni potrebe. Če pa imaš resne težave z EGOm potem pa verjamem da so težave.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.353
1.733
113
Pojdi po štajerki, recimo v času popoldanske konice proti Mariboru. Pojdi dol na izvozu Arja vas in zavij proti Velenju. Poročaj o izkušnjah.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.417
9.164
113
počakaš,ali pa lezeš,če se še najde kak normalen bo ustavil in te spustil.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Če prav razumem se tebi start stop samodejno prižiga nazaj, kljub temu da ga ugasneš? To nekaj ni ok...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.223
4.703
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:počakaš,ali pa lezeš,če se še najde kak normalen bo ustavil in te spustil.
grin1.gif

Kake pravljice. Enkrat je res to en naredil in sicer je dal prednost tistim, ki so čakali za zavijanje levo na avtocesto. Seveda je bila čez eno sekundo nesreča, ker je stoječega oni zadaj obvozil in trčil v tistega, ki mu je bila prednost ponujena. Pol je bilo šele potrebno zradirati gume pri speljevanju, da si kam prišel.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.947
2.414
113
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Pojdi po štajerki, recimo v času popoldanske konice proti Mariboru. Pojdi dol na izvozu Arja vas in zavij proti Velenju. Poročaj o izkušnjah.

Zavijes desno do kroznega, in nazaj proti Velenju.
smile-1.gif
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.353
1.733
113
Vem. Itak.

Bi pa vseeno rad videl sajkeka, kako bi tam ležerno, brez težav z egom, zavijal, oz. počasi lezel naprej, ter čakal da ga bo kdo spustil.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.417
9.164
113
Glej če je situacija nemogoče, greš na tisti krožni, kaj zdaj, ampak je treba dramo delat a ne. .. mal bolj izi v prometu, pa bo lažje na svetu.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.947
2.414
113
To, da bi lahko dars na izvozu naredil obvezno smer v desno na krozisce.
smile-1.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.342
676
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ampak ce ne mores kontrolirati S&S ... potem je ocitno sistem zgreseno narejen... Jaz recimo ce na oedal uavor pritisnem nezno, to pomeni, da se S&S ne bo aktiviral... in bo motor laufal... ko pa bolj pohodim, pa ugasne, ce so seveda vsi drugi pogoji izpolnjeni... torej, da je motor dovolj ogret, da je temoeratura v kabini nekje blizu nastavljene... tako da ni treba, da recimo klima dodatno hladi... itd. ... Skratka... sistem se ne ugasne kar tako sredi krizisca, ko bi rad speljal... in tudi ce bi se recimo... se tako hitro soet zazene, da komot speljes normalno... in lovis luknjo...
wink-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Ja, gumb za deaktivacijo s&s. Tudi jaz sem se navadil da ga pritisnem vsakič ko zaženem avto, ampak se vseeno prevečkrat zgodi, da je v naslednjem križišču spet ugasnjen. Golf VII.
Če se to dogaja je zagotovo nekaj narobe s sistemom S/S.
Razen, če imaš izbiro voznega profila in preklopiš v EKO mode, se zna zgoditi, da se S/S samodejno vključi nazaj. Recimo čisto frišen Tiguan ima tako nastavljeno.
In pa še ena opcija: če ti crkne avto in potem zahteva, da ga ročno zaženeš. Potem je seveda S/S spet aktiven.
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Resno, to mu je uspelo rešit. Takrat ko je mojega šravfal, je imel v ponudbi samo popolni izklop. O katerem avtu govorimo?
Mtl, prosim potrdi.
Žal te moram razočarat. Na VW-ju to ne gre programsko
frown-1.gif
. Edino s HW modulom.
Na Audiju je pa druga zgodba...
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Ampak ce ne mores kontrolirati S&S ... potem je ocitno sistem zgreseno narejen... Jaz recimo ce na oedal uavor pritisnem nezno, to pomeni, da se S&S ne bo aktiviral... in bo motor laufal... ko pa bolj pohodim, pa ugasne, ce so seveda vsi drugi pogoji izpolnjeni... torej, da je motor dovolj ogret, da je temoeratura v kabini nekje blizu nastavljene... tako da ni treba, da recimo klima dodatno hladi... itd. ... Skratka... sistem se ne ugasne kar tako sredi krizisca, ko bi rad speljal... in tudi ce bi se recimo... se tako hitro soet zazene, da komot speljes normalno... in lovis luknjo...
wink-1.gif
Poizkusi enkrat S/S na VAG-u, pa se zna ta potreba hitro pojavit.
grin1.gif
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.353
1.733
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Če se to dogaja je zagotovo nekaj narobe s sistemom S/S.
Ma, kot programerju se mi to obnašanje dejansko zdi kot softverski bug. Prav vidim, kako majkata en if ali dva, ki bi ob spremembi pogojev preverila, a je sistem morebiti že ugasnjen.
Ponovno vklapljanje se namreč vedno zgodi bolj ob začetku vožnje. Se pravi. Prižgem avto, ugasnem S&S. Takrat seveda kopica pogojev za delovanje sistema še ni izponjena. Potem se pa začne šlampasta koda. npr. notranja temperatura zraste na nastavljeno. En pogoj izpolnjen, evo ti nazaj S/S. In tako naprej dokler niso vsi pogoji izpolnjeni. Potem da pa mir. Je pa res zanimivo da tega nihče drug ne opaža. Me zanima kaj bi na servisu rekli če na to. Gre pa za Golfa VII 10/2014 DSG.

Mogoče bi bil res čas da skrenemo nazaj na A7.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Verjemi, da sem imel v rokah nekaj sto Golfov in ostalih podobnih avtov in niti enega tega primera ni bilo, no razen tvojega
wink-1.gif
.
Tudi sam kar nekaj teh zadev prevozim in se mi to še niti enkrat ni zgodilo. Pa verjemi, da bi takoj opazil
smile-1.gif
.
Sem zelo prepričan, da nekaj ne štima na tvojem avtu.
Evo, grem nazaj na A7
smile-1.gif
.
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Ma hibrida bi lahko napravili za to ceno, ne pa da se igrajo s smrdečim motorjem za več kot 100.000 €. Dizli so fuj in pika pa še v "športni" avto ne pašejo.
Hibrida? Si ti že vozil hibrida, recimo kakšen Lexus? No, pa ga malo priganjaj po AC, pa mi povej, kakšna bo kaj poraba
wink-1.gif
. Dejstvo je, da so v zadnjih letih/desetletju ICE-ji pri porabi nenormalno napredovali in se recimo lahko z 2,3 tonsko garo s cca. 430KM in 660Nm navora z aerodinamiko skoraj škatle voziš s povprečno porabo 8 litrov, ob tem, da si hitrejši kot večina na cesti. Ko se pa začne govoriti o kakšnih nezakonitih hitrostih na AC, se pa hibrid pri porabi samo skrije, da ne govorimo o zmogljivostih, ki jih praktično ni (relativno). In teli mild hibridi bodo porezali eno od glavnih prednosti pravih hibridov: ogromni prihranki pri pospeševanju.
Toliko o tem. Itak, bo pa pravi hibrid tudi na voljo v A7-ki, če sem prav zasledil.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Mnogi se bi s takim hybridom na delo ali pa v trgovino vozili samo na elektriko in je poraba lahko tudi "0". Jaz pridem na šiht s hybridom, dol nafilam in imam spet za nazaj. Če vmes kaj prehitevam imam pa pač kaj...3-5l povprečne za obe smeri?

Živimo v Slo, kjer imamo davek na luksuz 8%, ki kar konkretno brcne v jajca pri sanjarjenju o nakupu. Tak A7 hybrid bi zdaj naredil cca. 50km na elektriko mel bi 2.0 TFSI noter s cca. 250 konji + štrom navor+moč in bil najhitrejši do S7.

Vprašanje koliko bo še kaj dizla v tem novem A7... mogoče 30%.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Mnogi se bi s takim hybridom na delo ali pa v trgovino vozili samo na elektriko in je poraba lahko tudi "0". Jaz pridem na šiht s hybridom, dol nafilam in imam spet za nazaj. Če vmes kaj prehitevam imam pa pač kaj...3-5l povprečne za obe smeri?

Živimo v Slo, kjer imamo davek na luksuz 8%, ki kar konkretno brcne v jajca pri sanjarjenju o nakupu. Tak A7 hybrid bi zdaj naredil cca. 50km na elektriko mel bi 2.0 TFSI noter s cca. 250 konji + štrom navor+moč in bil najhitrejši do S7.

Vprašanje koliko bo še kaj dizla v tem novem A7... mogoče 30%.

PHEV bi bila zanima opcija, ampak vseeno dvomim, da bi bil od te kombinacije hitrejši samo S7 oziroma bi moral biti elektro motor zelo zmogljiv. Imaš recimo v X5 (v 6GC nažalost ne, ampak za primerjavo motorizacije ni tako važno) opcijo 40e, kjer je 2.0 turbo bencinar z 245konji + elektromotor in skupno močjo sistema 313km, pa je še vedno 40d (3.0 biturbo dizel), ki ima ravno tako 313km, že do 100 skoraj sekundo hitrejši, od 100 naprej je pa razlike še večja. Ravno tako je 330d (3.0 dizel s 285km) hitrejši od 330e (2.0 turbo bencinar z 184km + elektro). Za po mestu je 30e/40e zakon (za nabijanje km na avtocesti bi pa vseeno raje dizla ali pa enako zmogljivega turbo bencinarja), ampak vsaj v 3ki tiste baterije požrejo kar lep del prtljažnika, kar se meni zdi velik minus.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jaz imam podatek 40d 5.9 in 40e 6.5s do 100.

Sem se pa spomnil, da je bilo v USA reviewu rečeno, da je to drugi najhitrejši X5 in zgleda da ni res vsaj v EU ne.

Jaz vem, da bi dobro shajal trajno s PHEV z mogoče najboljšim razmerjem cene/hitrosti. Kje pa vi vozite tako po AC me pa tudi zanima, jaz sem vedno na prehitevalnem blendam pač ne in se tako vozim tistih 140 če že. Več kot eno leto nazaj je ko sem se nazadnje peljal 200 po AC za par minut, ker je blo to sredi noči.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.742
2.349
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Verjemi, da sem imel v rokah nekaj sto Golfov in ostalih podobnih avtov in niti enega tega primera ni bilo, no razen tvojega
wink-1.gif
.
Tudi sam kar nekaj teh zadev prevozim in se mi to še niti enkrat ni zgodilo. Pa verjemi, da bi takoj opazil
smile-1.gif
.
Sem zelo prepričan, da nekaj ne štima na tvojem avtu.
Evo, grem nazaj na A7
smile-1.gif
.
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Ma hibrida bi lahko napravili za to ceno, ne pa da se igrajo s smrdečim motorjem za več kot 100.000 €. Dizli so fuj in pika pa še v "športni" avto ne pašejo.
Hibrida? Si ti že vozil hibrida, recimo kakšen Lexus? No, pa ga malo priganjaj po AC, pa mi povej, kakšna bo kaj poraba
wink-1.gif
. Dejstvo je, da so v zadnjih letih/desetletju ICE-ji pri porabi nenormalno napredovali in se recimo lahko z 2,3 tonsko garo s cca. 430KM in 660Nm navora z aerodinamiko skoraj škatle voziš s povprečno porabo 8 litrov, ob tem, da si hitrejši kot večina na cesti. Ko se pa začne govoriti o kakšnih nezakonitih hitrostih na AC, se pa hibrid pri porabi samo skrije, da ne govorimo o zmogljivostih, ki jih praktično ni (relativno). In teli mild hibridi bodo porezali eno od glavnih prednosti pravih hibridov: ogromni prihranki pri pospeševanju.
Toliko o tem. Itak, bo pa pravi hibrid tudi na voljo v A7-ki, če sem prav zasledil.

Nedolgo nazaj sem gnal hibrida gs300h do max ki je 190km-h in to 2h. Povprecek na meji v Gruškovju 150 , poraba 11.5litra. AC zadar-gruškovje, prometa precej, avto polno nalozen 3 odrasli.

Dosti? Malo?
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Jaz imam podatek 40d 5.9 in 40e 6.5s do 100.

Sem se pa spomnil, da je bilo v USA reviewu rečeno, da je to drugi najhitrejši X5 in zgleda da ni res vsaj v EU ne.

Jaz vem, da bi dobro shajal trajno s PHEV z mogoče najboljšim razmerjem cene/hitrosti. Kje pa vi vozite tako po AC me pa tudi zanima, jaz sem vedno na prehitevalnem blendam pač ne in se tako vozim tistih 140 če že. Več kot eno leto nazaj je ko sem se nazadnje peljal 200 po AC za par minut, ker je blo to sredi noči.

Po podatkih iz bmw.de (kakor tudi bmw.com) ima 40e 6,8s do 100, enako kot 30d, medtem ko so 35i, 40d, M50d, 50i in M hitrejši.

Saj ne rečem, tele PHEVi so po eni strani super in bi tudi meni ta kombinacija odgovarjala kar se vožnje tiče. Nakoncu je pa spet vprašanje, če prednosti odtehtajo, da ves čas vlačiš s sabo teh 150kg baterij in imaš zato manjši prtljažnik (to se mogoče pri avtu ranga A7 ne pozna toliko, na BMW 3ki je kar razlika), pa še doma si moraš zrihtat polnenje, da je dejansko korist od tega. In ko vržeš toliko denarja za avto, ki ga moraš tako ali tako tankat, vprašanje komu se da potem ukvarja še z elektriko (pure EV je druga stvar).