nov diesel avto brez adblue?

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik 3287
  • Začetni datum

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
a ni tko, da se lahko prodajajo le euro6 motorji, ti pa pac vsebujejo adblue, da sploh lahko se dosegajo eko standarde?

druge motorje verjetno drzava bolj obremeni s kaksni okoljskimi dajatvami in so posledicno predragi?
E6d konkretno v Ducatu še brez ad-blue do 2018.
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Nikoli mi ne bo jasna ta fascinacija premijcev in dizlov.

Flotna vozila so praviloma dizli, ker delajo 50+ kkm letno in ti avtomobili predstavljajo velik del premijskega voznega parka v Sloveniji, ko jih uvozijo po 3 - 5 letih. Če bi iz uvoza za nižjo ceno dobili male turbo bencinarje, bi bili v Sloveniji pač 'fascinirani' nad njimi.
 

gimi

Fizikalc
23. avg 2019
352
113
43
dacia ma plin, fiat, opel pa valda tud premium znamke lahka prenesejo plin?
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.841
4.954
113
Flotna vozila so praviloma dizli, ker delajo 50+ kkm letno in ti avtomobili predstavljajo velik del premijskega voznega parka v Sloveniji, ko jih uvozijo po 3 - 5 letih. Če bi iz uvoza za nižjo ceno dobili male turbo bencinarje, bi bili v Sloveniji pač 'fascinirani' nad njimi.

Tudi njih se dobi, ampak poanta je v temu, da se bencinarji še cenejši od dizlov pri isti opremi in z manj km (npr 318 d/i). Pri nekem Cliotu se razume, da se gleda na porabo, pri nekem premijcu (kar 200 konjski dizel verjetno je), pa je absurd gledati 1-3€ več na 100 prevoženih km. Če delaš velike kilometre pa je avto tako ali tako zamortiziran in je kakšno popravilo zanemarljiv strošek.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.462
9.154
113
Tudi njih se dobi, ampak poanta je v temu, da se bencinarji še cenejši od dizlov pri isti opremi in z manj km (npr 318 d/i). Pri nekem Cliotu se razume, da se gleda na porabo, pri nekem premijcu (kar 200 konjski dizel verjetno je), pa je absurd gledati 1-3€ več na 100 prevoženih km. Če delaš velike kilometre pa je avto tako ali tako zamortiziran in je kakšno popravilo zanemarljiv strošek.
4 leta star 318d stane 14.000 eur. Torej manj kot nov Clio. Bencinarja je skoraj nemogoče dobit oz. je celo dražji.
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Tudi njih se dobi, ampak poanta je v temu, da se bencinarji še cenejši od dizlov pri isti opremi in z manj km (npr 318 d/i). Pri nekem Cliotu se razume, da se gleda na porabo, pri nekem premijcu (kar 200 konjski dizel verjetno je), pa je absurd gledati 1-3€ več na 100 prevoženih km. Če delaš velike kilometre pa je avto tako ali tako zamortiziran in je kakšno popravilo zanemarljiv strošek.


Ja, pojdi potem to povedat fleet managerjem in finančnikom v teh korporacijah, se bodo mogoče malo zamislili. Jaz sem ti samo napisal zakaj imamo v Sloveniji poplavo dizlov.
 

gimi

Fizikalc
23. avg 2019
352
113
43
zato ker se morjo tovarne znebit dizlov in so v flotem nakupu zihr cenejša sploh odkar je dizl=bad mantre
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.024
773
113
Volvo flota dizlov 2.0 dosega Euro 6b standard in zato ne uporablja modre tekočine. Uporablja pa za delovanje Castrol Edge Pro olje 0-20W, 5,5l in zato plačaš nekje med 75€ do dobrih 125€ samo za zamenjavo olja.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.024
773
113
Ne. Tudi kakšnega navodila nisem dobil ali prebral. Sem moral poguglat, kaj je to :)