Nedelovanje klima naprave

dejvi

Fizikalc
30. avg 2010
1.324
0
36
maribor
jaz pri mojem polotu polnim klimo 1x letno,polnjenje drži cirka 4 mesece,ker pušča tako min da niso mogli ugotoviti kje,pri meni ko je klima prazna in jo vklopim se zasliši en fin zvok kot sik,sama klima se pa ne zažene,motor ne izgubi moči oz. cukne,tako kot se to zgodi pri polni

lp
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.978
69
48
44
www.citroenar.com
V eni debati o puščanju klime sem zasledil , da naj klimatski sistem ne bi 100% tesnil ...

Citiram: "Vsak spoj na klimi pušča 0,5-1,5%....polnilni ventili (vsak) 2,5-5%.....semering kompresorja 5-10%.......na letnem nivoju,pa se lahko slikaš z 95% napolnjeno klimo po pol leta...."

Zato je priporočljiva kontrola na dve leti. Moj avto smo kontrolirali ko je dopolnil dve leti, pa je mašina v sistem dodala 60g plina. (tako da se je teh 60g v dveh letih izgubilo)

Če to zgoraj drži, potem je možno da je avtorju teme v vseh teh letih brez kontrole klime, le ta popolnoma ušel.

LP
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.394
1.013
113
Celje
Obišči stran
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Glej relativiziramo lahko v nedogled ... lahko dam tudi kot primer 150g hladiva namesto 600g, pa klima še vedno ne bo delala ... pa je 25% polna. Meni ni 25% niti relativno blizu 0%, tako finančno (cena hladiva), kot fizikalno. Če je pa to zate enako, bi te prosil, da mi 25% svojega denarja nakažeš na moj bančni račun - tebi se ne bo nič poznalo, meni pa kar precej.
cheer.gif


Skratka, tale izjava niti približno ne drži:
Citat:
Uporabnik igi pravi:
On lahko samo vidi samo: plina ni NIČ in plin je.

Tlaka pri 100g in 600g pa ne bom šel sedaj merit, ker je očitno, da je razlika ... saj je v nasprotnem primeru presostat ne bi zaznal.

Po tem odgovoru se umikam iz debate, ker ne bova prišla do konca. Nočem biti žaljiv in z vsem spoštovanjem, ampak avoelektričar mi mi ne bo razlagal kako se obnašajo hladiva. Ne bom rekel, da vem vse, upam pa trditi, da nekaj stvari vseeno dobro poznam
smile-1.gif


Dejstvo je, da klima pri 25% polnitvi ne bo delala. Ampak ne zato, ker presostan ve, da je premalo plina! Če sem prav razumel začetek si rekel, da presostat ne pusti zagona kompresorja. Je pa res, da bi prosostat lahko ugotovil pomankanje plina kasneje (ko bi kompresor že deloval, nebi pa uspel doseči potrebnega tlaka) in bi recimo po 5 minutah ugasnil kompresor. To je pa druga zgodba.

Še enkrat: tlak par v posodi polni hladiva je pri konstanti temperaturi popolnoma enak tlaku po tem, ko posodo izpraznemo za 75%. Tlak se vzdržuje tako dolgo, dokler je v posodi (klimi) še tekoča faza hladiva, ko pa se vsa tekočina upari, potem pa začne tlak padati.
 
Nazadnje urejeno:

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
No jest nimam pojma, ampak cebi bil to striktno samo zaprt sistem, oziroma da nebi puscal, potem nevem zakaj se govori o filanju klime na dolocen cajt?

Kaj pa je tisti sik iz klime, oziroma sum?
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.545
9.228
113
Citat:
Uporabnik Gox pravi:
V eni debati o puščanju klime sem zasledil , da naj klimatski sistem ne bi 100% tesnil ...

Citiram: "Vsak spoj na klimi pušča 0,5-1,5%....polnilni ventili (vsak) 2,5-5%.....semering kompresorja 5-10%.......na letnem nivoju,pa se lahko slikaš z 95% napolnjeno klimo po pol leta...."

Zato je priporočljiva kontrola na dve leti. Moj avto smo kontrolirali ko je dopolnil dve leti, pa je mašina v sistem dodala 60g plina. (tako da se je teh 60g v dveh letih izgubilo)

Če to zgoraj drži, potem je možno da je avtorju teme v vseh teh letih brez kontrole klime, le ta popolnoma ušel.

LP
Zdej ne vem kako je drugje, ampak 12 let star jajc je bil prvič na servisu klime in serviser je rekel, da je plina še vedno bilo dovolj noter. Po točnih gramih ga pa nisem vprašal, ker je itak recikliral in plin in olje. Klima je pa delala BP. PO 12-ih LETIH. Tako da, morda je pri zgornji trditvi treba dopolnit, da se nanaša na polizdelke
grin1.gif
.
 

xyxx

Pripravnik
27. sep 2007
40
0
6
xsara picasso, letnik 2003, dela OK ( mogoče ravno zato ker se ni nič dregalo ), je pa res da se sliši kovinski zvok ob vklopu ki se spreminja z vrtljaji motorja