Najbolj "neumni" izumi v avtomobilski industriji

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.947
5.539
113
Saj te menda ve, če je prišel prej kot v eni uri ali mogoče kako minuto pozneje in je noga zdrsnila s pedala in držala povprečja 210.
 

sad

Guru
24. avg 2007
22.507
11.284
113
Regen se ne sme izvajati pri max obremenitvi ker bi zjebalo komponente
Ne ne sme, ampak se ne izvaja. Če ga boš tiščal do konca bo prekinil regen.
Zato se je pa vam, ki imate povprečno čez 200km/h po AC :evil: vedno vključila regen, ko ste prišli v mesto. Je motor končno prišel k sebi.:valjamse:
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.766
5.017
113
Ja do sedaj v 10 letih vožnje avtov z SS sistemom še nobene okvare na zaganjalniku in bateriji.

no na kombiju so ubili baterijo ker so večkrat avto ven in noter v garažo vozili.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
21.096
12.533
113
kod Džej-Zija
V videu je omenil bistvo. Zadeva približno deluje do konca garancijske dobe, potem pa proizvajalca ne briga več za ležaje in ostalo.

Nekako v stilu BMWja in ZF 8-st avtomatskih menjalnikov. BMW pravi "sealed for life", ZF pa "menjaj olje na 80-100k". V drobnem tisku pa BMW navede, da je življenjska doba avta 120 kkm. Vse za prvega lastnika, naprej pa ko ga yebe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad, MrDaco in tony

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.295
7.434
113
Bistvo je tudi, kako dolgo je potrebno da se ustvari dovolj velik pritisk olja. Ko na parkirišču štartaš avto, običajno počakaš teh 7 sekund tako ali drugače. Na semaforju pa kaj? Gasa v prvi desetinki... Verjetn je enaka zgoba kot z ležaji, tudi pri batnih obročkih. Potem pa jokanje, ko avto začne žret olje po 120kkm...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
35.225
17.726
113
Nekako v stilu BMWja in ZF 8-st avtomatskih menjalnikov. BMW pravi "sealed for life", ZF pa "menjaj olje na 80-100k".
Zelo priznan in zaupanja vreden BMW mehanik pa "če boš menjal tam nekje med 130 in 140k, bo povsem OK" in osebno se mislim kar držat tega, še malo pa bom tam. Sem ga nameraval menjati pri 100k pa mi je bil poseg odsvetovan kot (še) nepotreben. Me prav zanima višina stroška, ki ga bom imel zaradi tega. Pred leti se je govorilo o cca. 600-700€, danes pa naj bi bilo to dosti ceneje.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
35.225
17.726
113
Nekako računam, da pod 350-400€ ne bo šlo potem pa se bom pustil presenetit.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.977
2.154
113
Menjaj sam. Zf korito in olje pride 230. Postopek je zelo enostaven, ce imas dvigalo. Ne rabis nobene diagnostike, razen najcenejši obd tester za nadzor temperature olja, lahko pa uporabis tudi navaden termometer. Jaz bom menjal pri max 70kkm, je pa res da je msport menjalnik in 90 posto mestne, 10 pa brutalne vožnje....