Najbolj "neumni" izumi v avtomobilski industriji

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Super, Citroen in BMW (če ni šlo zadnja leta že na slabše :cheer:). Še kdo?

Pa še ena stvar: če ima avto radarski tempomat (ki lahko sicer odlično deluje na AC), ni mogoče vključiti le "navadnega" (ta bi bil uporaben pri vožnji naravnost čez kakšna nivojska križišča, kjer se radarski lahko zmede - začni ali piskati za brez veze ali pa užge po bremzi). Je sploh kakšen avto z radarskim tempomatom, kjer se da vklopiti le "navaden" tempomat?

Meni se je vedno zdelo, da je to preveč nevarno, da ima isti avto radar in navadni tempomat. Ker vem ko sem po pol leta vozil avto, ki ni imel radarja in je imel klasični tempomat, sem se na AC "skoraj" zaletel enemu v rit, ko sem računal, da bo avto sam zabremzal. Če bi bil isti avto pa itak zmeda totalna...
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.299
824
113
Super, Citroen in BMW (če ni šlo zadnja leta že na slabše :cheer:). Še kdo?

Pa še ena stvar: če ima avto radarski tempomat (ki lahko sicer odlično deluje na AC), ni mogoče vključiti le "navadnega" (ta bi bil uporaben pri vožnji naravnost čez kakšna nivojska križišča, kjer se radarski lahko zmede - začni ali piskati za brez veze ali pa užge po bremzi). Je sploh kakšen avto z radarskim tempomatom, kjer se da vklopiti le "navaden" tempomat?

FORD
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.329
5.362
113
jaz ne vem, če ga lahko ugasnem. bi mogla v navodila iti pogledati. ampak mi še nikdar ni na misel prišlo, da bi ga ugasnila. nikoli imela težav, kot jih navaja, da so možne.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Naštimaj si radarski tempmat na 90 km/h in se za nekom zapelji v krožišče. Ko gre ta prvi ven na prvem izvozu, ti pojdi še en krog v krožišču in ne uporabljaj zavore ali sklopke. :) Potem se tukaj spet oglas ( če boš še med živimi).
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Jaz lahko povem, kaj se zgodi s prizganim radarskim tempomatom na navadni cesti...
Torej, sem vozil in pred menoj je bil desen ovinek. Izza ovinka je pripeljal tovornjak po svoji strani, radar je pa mislil, da se je kar naenkrat znasla ovira na cesti, nakar je skoraj do konca zaviral, za mano pa avti. Dobro, da ni bilo veriznega trcenja. :bonk: Usral sem se, ko prase... Zato je radar tempomat primeren samo za avtoceste, ker so ravne.
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.469
352
83
Kter avto. V Mazdi mi tega ni še nikoli naredil. Kar pripelje mimo vedno zignorira. Seveda dopuščam možnost da tudi to naredi. Pravzaprav se niti ne spomnim da bi kdaj izvedel kak "fantom breaking". Je pa treba HUD spremljat, če avto v ovinku vidi ali ne tistega spredaj. Če ga zgubi pač prevzameš. Imam pa tempomat malodane 100% vklopljenega izven avtoceste. Na avtocesti pa je problem, ker zaritniki nikakor nočejo sprejet varnostne razdalje, ki jo ima avto pred njimi vkolikor imaš nastavljeno na cca. 2 sek. Vrivačev pri 80-110 pa je preveč. Da bi vozil s prekratko varnostno na tempomatu pa mi nekako ni. Elektroiki, ki je zaenkrat še precej omejena se pač zaupa nekih 10% čeprav se jo uporablja več kot 90%.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
RoCkY, Opel Zafira l2017 Od takrat naprej se bojim voziti z radarjem, ker ne vem, kdaj mi bo ta budala zazlajfala. Na Superbu imam navaden tempomat, ki se za razliko od Zafire lahko vkljuci tudi pri mislim da 20km/h. Pri Zafiri pa od 51km/h naprej... Torej, pri Superbu ga vkljucim, ker vem, da ne bo nic samodejno zlajfalo in me spravljalo v nevarnost.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.434
859
113
Jaz lahko povem, kaj se zgodi s prizganim radarskim tempomatom na navadni cesti...
Torej, sem vozil in pred menoj je bil desen ovinek. Izza ovinka je pripeljal tovornjak po svoji strani, radar je pa mislil, da se je kar naenkrat znasla ovira na cesti, nakar je skoraj do konca zaviral, za mano pa avti. Dobro, da ni bilo veriznega trcenja. :bonk: Usral sem se, ko prase... Zato je radar tempomat primeren samo za avtoceste, ker so ravne.
Polizdelek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.329
5.362
113
Naštimaj si radarski tempmat na 90 km/h in se za nekom zapelji v krožišče. Ko gre ta prvi ven na prvem izvozu, ti pojdi še en krog v krožišču in ne uporabljaj zavore ali sklopke. :) Potem se tukaj spet oglas ( če boš še med živimi).

če misliš, da skoči do 90kmh, potem ne. ko gre v ovinek sam neki pametuje o hitrosti in jo preračuna, ne gleda na to kaj imam naštimano. ne da gasa, pa naj bo kar hoče. kar pa ti misliš, pa res velja, če greš na drug razvrstilni pas v križišču, kjer je prej držal razdaljo od spredaj vozečega, potem pa hoče skočiti v rdeč semafor (ni ovinkov) ipd... Pač to veš in upoštevaš, tako kot katerakoli druga stvar pri vožnji. saj nobeden ni prepovedal na bremzo pa gas pritiskati, če je ACC vklopljen. Saj če imaš navaden tempomat tudi bremzaš, samo malo prej, pač ko si še na cesti v rondo ali križišče, ker si bremzal, ker je bil tisti avto pred tabo. če ne voziš z tempomatom tudi. ne vem, kaj je zdaj pa problem na bremzo stopiti pri ACCju. je treba manjkrat, ne pa da ni treba spljoh.

Kar se ostalega tiče, jaz ACC uporabljam praktično zmeraj, in se v 80-90% vozim po mestu. In problemov kot je BV zaviranje ipd nisem še nikdar imela. trza samo na vozila, ki se premikajo v isti smeri kot jaz in ne bremza BV na nasproti vozeče ali koga , ki se vključuje od strani. Pa pač kot Kranjčanka sem se pa morala navaditi, da striktno žmigavce dajem, če ne pa res, jaz bi prehitevala, un pa bremza.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
5 let že vozim avto z ACC jem in še nikoli, res NIKOLI nisem pomislil, da bi potreboval obnašanje "retro" tempomata brez radarja.

In ne, niti približno ni uporaben samo na AC. Celo obratno.

Napiši še najpomembnejše: model avta, letnik in paket opreme...

Meni se je vedno zdelo, da je to preveč nevarno, da ima isti avto radar in navadni tempomat. Ker vem ko sem po pol leta vozil avto, ki ni imel radarja in je imel klasični tempomat, sem se na AC "skoraj" zaletel enemu v rit, ko sem računal, da bo avto sam zabremzal. Če bi bil isti avto pa itak zmeda totalna...

Ta ideja je seveda zelo smiselna, čeprav bi se sam tu izgovoril, da je problem med volanom in zicem (tj. voznik mora pač vedeti, kaj počne).

Lahko pa bi tudi proizvajalec malo pomagal, in npr. pri vklopljenem radarskem tempomatu na HUD napisal RADAR ali pa drugačno obarval števce...
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.729
2.343
113
Pomurje
Naštimaj si radarski tempmat na 90 km/h in se za nekom zapelji v krožišče. Ko gre ta prvi ven na prvem izvozu, ti pojdi še en krog v krožišču in ne uporabljaj zavore ali sklopke. :) Potem se tukaj spet oglas ( če boš še med živimi).

1 v krožnem avto v acc načinu ne bi pospeševal
2 toyota izklopi acc če se pred teboj vozeči umakne oz odvije vstran.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.248
5.816
113
Preprosto preveč bremza. V "normalnem" prometu po ac lažje vozim s klasičnim tempomatom...
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Napiši še najpomembnejše: model avta, letnik in paket opreme...



Ta ideja je seveda zelo smiselna, čeprav bi se sam tu izgovoril, da je problem med volanom in zicem (tj. voznik mora pač vedeti, kaj počne).

Lahko pa bi tudi proizvajalec malo pomagal, in npr. pri vklopljenem radarskem tempomatu na HUD napisal RADAR ali pa drugačno obarval števce...

Ne vem, res mi niti na pamet ni padlo, da bi si želel kdaj navadni tempomat odkar imam radar.
 
  • Všeč mi je
Reactions: blasfemik