Moped Avto (Aixam ali Micro Car)

jello

Guru
22. sep 2008
9.709
3.591
113
Micro (premijum luks, ki ima tudi sedež):

mini%203in1_red_seat_MM0146-001-700x700.jpg
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.696
8.984
113
Citat:
Uporabnik DareM pravi:
Pogeljete glede polnoletnosti mislim, da je neko soglasje mene in žene potrebno za prehod meje, bom mojega odvetnika vprašal.
Glede tega pa kategorija H oziroma AM nima voznika začetnika, ker je to moped kategorija.
Butec saj v Italiji ni petrov, kot drugo pa bo itak spal v **** in ***** hotelih na poti, bo delal po 250 km na dan.

Lep pozdrav Dare
A kar odvetnika boš vprašal? In smrkavca brez pameti boš spustil na cesto v konzervi in to še iz Rima v Slovenijo, zato, ker ti smrkavec pravi, da bi bla to izkušnja. Dobi mu raje pošteno počitniško delo za kakim trakom, to bo izkušnja in pol, ne pa vožnja iz Rima do LJ. Mater, kaj vse tlači to zemljo ej.
Če si foter, potem si daj naštelat možgane, če si pa smrkavec, pa le nehaj sanjat o teh jajcih in počakaj še dve leti in si kupi pošten voz.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.414
3.499
113
Mislim da te špedicija manj pride. 500 eur bi moralo biti zadosti.

Povprašaj pri Kastelec-u
 

DareM

Pripravnik
4. avg 2015
39
1
8
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik DareM pravi:
Pogeljete glede polnoletnosti mislim, da je neko soglasje mene in žene potrebno za prehod meje, bom mojega odvetnika vprašal.
Glede tega pa kategorija H oziroma AM nima voznika začetnika, ker je to moped kategorija.
Butec saj v Italiji ni petrov, kot drugo pa bo itak spal v **** in ***** hotelih na poti, bo delal po 250 km na dan.

Lep pozdrav Dare
A kar odvetnika boš vprašal? In smrkavca brez pameti boš spustil na cesto v konzervi in to še iz Rima v Slovenijo, zato, ker ti smrkavec pravi, da bi bla to izkušnja. Dobi mu raje pošteno počitniško delo za kakim trakom, to bo izkušnja in pol, ne pa vožnja iz Rima do LJ. Mater, kaj vse tlači to zemljo ej.
Če si foter, potem si daj naštelat možgane, če si pa smrkavec, pa le nehaj sanjat o teh jajcih in počakaj še dve leti in si kupi pošten voz.
Zakaj pa imaste problem če se bo moj sin vozil z Aixamom, aja zato ker se morajo vaši otroci vozit z trolami, pa jest makarone. Moj bo imel pa Aixama pa je kaviar. Zakaj mu bi našel delo za trakom?
 

AIXAM

Zelenc'
5. avg 2015
2
0
1
Pozdravljeni

Spodaj bom podal moje mnenje glede AIXAM in MICROCAR-ja in uvoza iz tujine, kot prvo pa bi rad opozoril, da sem uvoznik za vozila AIXAM, zato moje mnenje ne morete šteti za čisto objektivno čeprav se bom trudil biti čim bolj.

AIXAM vs MICROCAR?
Kar se kvalitete vozil tiče, sta oba vozila francoske izdelave, res pa je, da odkar je LIGIER prevzel tovarno MICROCAR večji poudarek in kvaliteto namenja vozilom LIGIER, vozila MICROCAR pa bolj prepušča segmentu ''low cost" vozil. V kolikor vam vozilo AIXAM vizuelno ni všeč, bi bilo mogoče bolje razmisliti o vozilu LIGIER. Vozila MICROCAR poganjajo italijanski motorji Lombardini (FOCS in DCI), v AIXAM-u pa lahko dobite japonske motorje Kubota Z402 in italijanski motor Lombardin HDI. Moje mnenje je, da se najbolj splača motor Kubota Z402. Res je motor glasen in ima zvok spominja traktorja vendar je motor izredno zanesljiv, saj nima nobene elektronke in za redno vzdrževanje je potrebno samo menjavati filtre in olje. Lombardinijeva motorja CDI (MICROCAR) in HDI (AIXAM) sta v bistvu enaka iz komercialnih razlogov sta različna samo imena. Omenjena motorja imata skupni vod, kar pomeni, da imata zvok bolj podoben običajnim avtomobilskim motorjem, po karakteristikah pa se ne razlikujeta od motorja Kubota, v bistvu Kubota prej doseže max. navor kot Lombardini. Poleg tega sta motorja CDI in HDI novejša (nepreizkušena) in imata veliko elektronike in senzorjev, kar pomeni večje možnosti okvar (Nemci pravijo: veliko elektronike - veliko porblemov
smile-1.gif
). Najslabša možnost je Lombardinijev motor FOCS. Pomemben podatek je tudi, da v Sloveniji ni več uvoznika in pooblaščenega serviserja za vozila MICROCAR, kar pomeni v primeru okvar oziroma poškodb vozila težave pri dobavi rezervnih delov in popravil vozila.
Glede navigacije v vozilu AIXAM ni čisto res da jo dobite v vozilu. Do meseca Junija ste lahko naročilu paket multimedija, ki je vseboval 10,2" radio Clarion na katerega ste lahko priklopili pametni telefon in preko njega imeli navigacijo (Google Maps, Garmina...) od junija naprej pa je v paketu multimedija radio PIONER za katerega pa vam še ne morem potrditi, da ga je možno povezati z pametnim telefonom in preko njega imeti navigacijo. Verjetno je pri MICROCARJU podobno.

SLOVENIJA vs TUJINA
Mogoče ste v tujini našli poceni vozilo vendar morate poleg stroškov transporta in stroškov homologacije (cca 100 EUR) računati še na to, da boste v Sloveniji pred registracijo vozila morali plačati še 6,5 % davka na motorno vozila na ceno, ki jo boste plačali prodajalcu v Italiji. Pomemben vidik je tudi garancija. V primeru, da kupite vozilo MICROCAR boste v primeru okvare morali garancijo uveljavljati pri prodajalcu v Italiji, v primeru nakupa AIXAM v Italija pa vam lahko priznamo garancijo samo v obsegu, ki jo priznava tovarna AIXAM in ne v obsegu, kot vam jo zagotavlja slovenska zakonodaja.

Glede primerjave cene AIXAM je možno tudi pri nas dobiti določene popuste, npr v mesecu Juliju so kupci vozila AIXAM dobili klimatsko napravo brezplačno zato vas vabim da nas kontaktirajte in sporočite kakšno vozilo želite da vam lahko posredujemo informativno ponudbo za vozila AIXAM, ki bo že vsebovala vse dajatve in bo vaš strošek samo še zavarovanje in registracija.
Glede ugodne cene vozila AIXAM preverite če vozilo v Rimu ima potovalni računalnik. Računalnik je standardna oprema pri paketu PREMIUM od oktobra 2014. V kolikor vozilo ima usnjene sedeže (ki so v bistvu iz umetnega usnja) in nima potovalnega računalnika, potem je vozilo stara zaloga iz obdobja pred oktobrom 2014.
Več o vozilih lahko izveste na www.aixam.si
Upam, da sem vam malo pomagal, za dodatna vprašanja pa sem vam na voljo.

Lep pozdrav
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.665
503
113
41
povsod malo
Citat:
Uporabnik DareM pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik DareM pravi:
Pogeljete glede polnoletnosti mislim, da je neko soglasje mene in žene potrebno za prehod meje, bom mojega odvetnika vprašal.
Glede tega pa kategorija H oziroma AM nima voznika začetnika, ker je to moped kategorija.
Butec saj v Italiji ni petrov, kot drugo pa bo itak spal v **** in ***** hotelih na poti, bo delal po 250 km na dan.

Lep pozdrav Dare
A kar odvetnika boš vprašal? In smrkavca brez pameti boš spustil na cesto v konzervi in to še iz Rima v Slovenijo, zato, ker ti smrkavec pravi, da bi bla to izkušnja. Dobi mu raje pošteno počitniško delo za kakim trakom, to bo izkušnja in pol, ne pa vožnja iz Rima do LJ. Mater, kaj vse tlači to zemljo ej.
Če si foter, potem si daj naštelat možgane, če si pa smrkavec, pa le nehaj sanjat o teh jajcih in počakaj še dve leti in si kupi pošten voz.
Zakaj pa imaste problem če se bo moj sin vozil z Aixamom, aja zato ker se morajo vaši otroci vozit z trolami, pa jest makarone. Moj bo imel pa Aixama pa je kaviar. Zakaj mu bi našel delo za trakom?
Ker je ta axiam drag za ta denar kar ponuja. Mu kupiš recimo Forda, ki ima tisti ključ za xx max hitrost. Ima airbage, abs, udobje itd. Skratka 2 leti sparaj za dober avto. Mulc naj pa te dve leti dela izpit in to je to. Ta jajčka so za velika mesta za v trgovino in mamce in ate.
 

DareM

Pripravnik
4. avg 2015
39
1
8
Citat:
Uporabnik AIXAM pravi:
Pozdravljeni

Spodaj bom podal moje mnenje glede AIXAM in MICROCAR-ja in uvoza iz tujine, kot prvo pa bi rad opozoril, da sem uvoznik za vozila AIXAM, zato moje mnenje ne morete šteti za čisto objektivno čeprav se bom trudil biti čim bolj.

AIXAM vs MICROCAR?
Kar se kvalitete vozil tiče, sta oba vozila francoske izdelave, res pa je, da odkar je LIGIER prevzel tovarno MICROCAR večji poudarek in kvaliteto namenja vozilom LIGIER, vozila MICROCAR pa bolj prepušča segmentu ''low cost" vozil. V kolikor vam vozilo AIXAM vizuelno ni všeč, bi bilo mogoče bolje razmisliti o vozilu LIGIER. Vozila MICROCAR poganjajo italijanski motorji Lombardini (FOCS in DCI), v AIXAM-u pa lahko dobite japonske motorje Kubota Z402 in italijanski motor Lombardin HDI. Moje mnenje je, da se najbolj splača motor Kubota Z402. Res je motor glasen in ima zvok spominja traktorja vendar je motor izredno zanesljiv, saj nima nobene elektronke in za redno vzdrževanje je potrebno samo menjavati filtre in olje. Lombardinijeva motorja CDI (MICROCAR) in HDI (AIXAM) sta v bistvu enaka iz komercialnih razlogov sta različna samo imena. Omenjena motorja imata skupni vod, kar pomeni, da imata zvok bolj podoben običajnim avtomobilskim motorjem, po karakteristikah pa se ne razlikujeta od motorja Kubota, v bistvu Kubota prej doseže max. navor kot Lombardini. Poleg tega sta motorja CDI in HDI novejša (nepreizkušena) in imata veliko elektronike in senzorjev, kar pomeni večje možnosti okvar (Nemci pravijo: veliko elektronike - veliko porblemov
smile-1.gif
). Najslabša možnost je Lombardinijev motor FOCS. Pomemben podatek je tudi, da v Sloveniji ni več uvoznika in pooblaščenega serviserja za vozila MICROCAR, kar pomeni v primeru okvar oziroma poškodb vozila težave pri dobavi rezervnih delov in popravil vozila.
Glede navigacije v vozilu AIXAM ni čisto res da jo dobite v vozilu. Do meseca Junija ste lahko naročilu paket multimedija, ki je vseboval 10,2" radio Clarion na katerega ste lahko priklopili pametni telefon in preko njega imeli navigacijo (Google Maps, Garmina...) od junija naprej pa je v paketu multimedija radio PIONER za katerega pa vam še ne morem potrditi, da ga je možno povezati z pametnim telefonom in preko njega imeti navigacijo. Verjetno je pri MICROCARJU podobno.

SLOVENIJA vs TUJINA
Mogoče ste v tujini našli poceni vozilo vendar morate poleg stroškov transporta in stroškov homologacije (cca 100 EUR) računati še na to, da boste v Sloveniji pred registracijo vozila morali plačati še 6,5 % davka na motorno vozila na ceno, ki jo boste plačali prodajalcu v Italiji. Pomemben vidik je tudi garancija. V primeru, da kupite vozilo MICROCAR boste v primeru okvare morali garancijo uveljavljati pri prodajalcu v Italiji, v primeru nakupa AIXAM v Italija pa vam lahko priznamo garancijo samo v obsegu, ki jo priznava tovarna AIXAM in ne v obsegu, kot vam jo zagotavlja slovenska zakonodaja.

Glede primerjave cene AIXAM je možno tudi pri nas dobiti določene popuste, npr v mesecu Juliju so kupci vozila AIXAM dobili klimatsko napravo brezplačno zato vas vabim da nas kontaktirajte in sporočite kakšno vozilo želite da vam lahko posredujemo informativno ponudbo za vozila AIXAM, ki bo že vsebovala vse dajatve in bo vaš strošek samo še zavarovanje in registracija.
Glede ugodne cene vozila AIXAM preverite če vozilo v Rimu ima potovalni računalnik. Računalnik je standardna oprema pri paketu PREMIUM od oktobra 2014. V kolikor vozilo ima usnjene sedeže (ki so v bistvu iz umetnega usnja) in nima potovalnega računalnika, potem je vozilo stara zaloga iz obdobja pred oktobrom 2014.
Več o vozilih lahko izveste na www.aixam.si
Upam, da sem vam malo pomagal, za dodatna vprašanja pa sem vam na voljo.

Lep pozdrav
Tisti pri Rimu ima potovalni računalnik zdaj me pa zanima a je še prisotna vzvratna kamera pri radiju z touch screenom? Lep pozdrav Dare
 

AIXAM

Zelenc'
5. avg 2015
2
0
1
Citat:
Uporabnik DareM pravi:
Citat:
Uporabnik AIXAM pravi:
Pozdravljeni

Spodaj bom podal moje mnenje glede AIXAM in MICROCAR-ja in uvoza iz tujine, kot prvo pa bi rad opozoril, da sem uvoznik za vozila AIXAM, zato moje mnenje ne morete šteti za čisto objektivno čeprav se bom trudil biti čim bolj.

AIXAM vs MICROCAR?
Kar se kvalitete vozil tiče, sta oba vozila francoske izdelave, res pa je, da odkar je LIGIER prevzel tovarno MICROCAR večji poudarek in kvaliteto namenja vozilom LIGIER, vozila MICROCAR pa bolj prepušča segmentu ''low cost" vozil. V kolikor vam vozilo AIXAM vizuelno ni všeč, bi bilo mogoče bolje razmisliti o vozilu LIGIER. Vozila MICROCAR poganjajo italijanski motorji Lombardini (FOCS in DCI), v AIXAM-u pa lahko dobite japonske motorje Kubota Z402 in italijanski motor Lombardin HDI. Moje mnenje je, da se najbolj splača motor Kubota Z402. Res je motor glasen in ima zvok spominja traktorja vendar je motor izredno zanesljiv, saj nima nobene elektronke in za redno vzdrževanje je potrebno samo menjavati filtre in olje. Lombardinijeva motorja CDI (MICROCAR) in HDI (AIXAM) sta v bistvu enaka iz komercialnih razlogov sta različna samo imena. Omenjena motorja imata skupni vod, kar pomeni, da imata zvok bolj podoben običajnim avtomobilskim motorjem, po karakteristikah pa se ne razlikujeta od motorja Kubota, v bistvu Kubota prej doseže max. navor kot Lombardini. Poleg tega sta motorja CDI in HDI novejša (nepreizkušena) in imata veliko elektronike in senzorjev, kar pomeni večje možnosti okvar (Nemci pravijo: veliko elektronike - veliko porblemov
smile-1.gif
). Najslabša možnost je Lombardinijev motor FOCS. Pomemben podatek je tudi, da v Sloveniji ni več uvoznika in pooblaščenega serviserja za vozila MICROCAR, kar pomeni v primeru okvar oziroma poškodb vozila težave pri dobavi rezervnih delov in popravil vozila.
Glede navigacije v vozilu AIXAM ni čisto res da jo dobite v vozilu. Do meseca Junija ste lahko naročilu paket multimedija, ki je vseboval 10,2" radio Clarion na katerega ste lahko priklopili pametni telefon in preko njega imeli navigacijo (Google Maps, Garmina...) od junija naprej pa je v paketu multimedija radio PIONER za katerega pa vam še ne morem potrditi, da ga je možno povezati z pametnim telefonom in preko njega imeti navigacijo. Verjetno je pri MICROCARJU podobno.

SLOVENIJA vs TUJINA
Mogoče ste v tujini našli poceni vozilo vendar morate poleg stroškov transporta in stroškov homologacije (cca 100 EUR) računati še na to, da boste v Sloveniji pred registracijo vozila morali plačati še 6,5 % davka na motorno vozila na ceno, ki jo boste plačali prodajalcu v Italiji. Pomemben vidik je tudi garancija. V primeru, da kupite vozilo MICROCAR boste v primeru okvare morali garancijo uveljavljati pri prodajalcu v Italiji, v primeru nakupa AIXAM v Italija pa vam lahko priznamo garancijo samo v obsegu, ki jo priznava tovarna AIXAM in ne v obsegu, kot vam jo zagotavlja slovenska zakonodaja.

Glede primerjave cene AIXAM je možno tudi pri nas dobiti določene popuste, npr v mesecu Juliju so kupci vozila AIXAM dobili klimatsko napravo brezplačno zato vas vabim da nas kontaktirajte in sporočite kakšno vozilo želite da vam lahko posredujemo informativno ponudbo za vozila AIXAM, ki bo že vsebovala vse dajatve in bo vaš strošek samo še zavarovanje in registracija.
Glede ugodne cene vozila AIXAM preverite če vozilo v Rimu ima potovalni računalnik. Računalnik je standardna oprema pri paketu PREMIUM od oktobra 2014. V kolikor vozilo ima usnjene sedeže (ki so v bistvu iz umetnega usnja) in nima potovalnega računalnika, potem je vozilo stara zaloga iz obdobja pred oktobrom 2014.
Več o vozilih lahko izveste na www.aixam.si
Upam, da sem vam malo pomagal, za dodatna vprašanja pa sem vam na voljo.

Lep pozdrav
Tisti pri Rimu ima potovalni računalnik zdaj me pa zanima a je še prisotna vzvratna kamera pri radiju z touch screenom? Lep pozdrav Dare

Oba, Clarion in Pioner imata vzvratno kamero (radio z tuch screenom) vendar ima Pioner tudi mikrofon za prostoročno telefoniranje nameščen na vzvratnem ogledalu.

lp
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
1
36
Citat:
Uporabnik DareM pravi:
... Zakaj pa imaste problem če se bo moj sin vozil z Aixamom, aja zato ker se morajo vaši otroci vozit z trolami, pa jest makarone. Moj bo imel pa Aixama pa je kaviar. Zakaj mu bi našel delo za trakom?

Sploh ne vem kaj siliš sina, da mora revček sam voziti. Nabavi mu limuzino s šoferjem, pa naj ga vozi v šolo - notri pa hlajen šampanjec, jagode in kaviar
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.972
1.107
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AIXAM pravi:
Pozdravljeni

Spodaj bom podal moje mnenje glede AIXAM in MICROCAR-ja in uvoza iz tujine, kot prvo pa bi rad opozoril, da sem uvoznik za vozila AIXAM, zato moje mnenje ne morete šteti za čisto objektivno čeprav se bom trudil biti čim bolj.

AIXAM vs MICROCAR?
Kar se kvalitete vozil tiče, sta oba vozila francoske izdelave, res pa je, da odkar je LIGIER prevzel tovarno MICROCAR večji poudarek in kvaliteto namenja vozilom LIGIER, vozila MICROCAR pa bolj prepušča segmentu ''low cost" vozil. V kolikor vam vozilo AIXAM vizuelno ni všeč, bi bilo mogoče bolje razmisliti o vozilu LIGIER. Vozila MICROCAR poganjajo italijanski motorji Lombardini (FOCS in DCI), v AIXAM-u pa lahko dobite japonske motorje Kubota Z402 in italijanski motor Lombardin HDI. Moje mnenje je, da se najbolj splača motor Kubota Z402. Res je motor glasen in ima zvok spominja traktorja vendar je motor izredno zanesljiv, saj nima nobene elektronke in za redno vzdrževanje je potrebno samo menjavati filtre in olje. Lombardinijeva motorja CDI (MICROCAR) in HDI (AIXAM) sta v bistvu enaka iz komercialnih razlogov sta različna samo imena. Omenjena motorja imata skupni vod, kar pomeni, da imata zvok bolj podoben običajnim avtomobilskim motorjem, po karakteristikah pa se ne razlikujeta od motorja Kubota, v bistvu Kubota prej doseže max. navor kot Lombardini. Poleg tega sta motorja CDI in HDI novejša (nepreizkušena) in imata veliko elektronike in senzorjev, kar pomeni večje možnosti okvar (Nemci pravijo: veliko elektronike - veliko porblemov
smile-1.gif
). Najslabša možnost je Lombardinijev motor FOCS. Pomemben podatek je tudi, da v Sloveniji ni več uvoznika in pooblaščenega serviserja za vozila MICROCAR, kar pomeni v primeru okvar oziroma poškodb vozila težave pri dobavi rezervnih delov in popravil vozila.
Glede navigacije v vozilu AIXAM ni čisto res da jo dobite v vozilu. Do meseca Junija ste lahko naročilu paket multimedija, ki je vseboval 10,2" radio Clarion na katerega ste lahko priklopili pametni telefon in preko njega imeli navigacijo (Google Maps, Garmina...) od junija naprej pa je v paketu multimedija radio PIONER za katerega pa vam še ne morem potrditi, da ga je možno povezati z pametnim telefonom in preko njega imeti navigacijo. Verjetno je pri MICROCARJU podobno.

SLOVENIJA vs TUJINA
Mogoče ste v tujini našli poceni vozilo vendar morate poleg stroškov transporta in stroškov homologacije (cca 100 EUR) računati še na to, da boste v Sloveniji pred registracijo vozila morali plačati še 6,5 % davka na motorno vozila na ceno, ki jo boste plačali prodajalcu v Italiji. Pomemben vidik je tudi garancija. V primeru, da kupite vozilo MICROCAR boste v primeru okvare morali garancijo uveljavljati pri prodajalcu v Italiji, v primeru nakupa AIXAM v Italija pa vam lahko priznamo garancijo samo v obsegu, ki jo priznava tovarna AIXAM in ne v obsegu, kot vam jo zagotavlja slovenska zakonodaja.

Glede primerjave cene AIXAM je možno tudi pri nas dobiti določene popuste, npr v mesecu Juliju so kupci vozila AIXAM dobili klimatsko napravo brezplačno zato vas vabim da nas kontaktirajte in sporočite kakšno vozilo želite da vam lahko posredujemo informativno ponudbo za vozila AIXAM, ki bo že vsebovala vse dajatve in bo vaš strošek samo še zavarovanje in registracija.
Glede ugodne cene vozila AIXAM preverite če vozilo v Rimu ima potovalni računalnik. Računalnik je standardna oprema pri paketu PREMIUM od oktobra 2014. V kolikor vozilo ima usnjene sedeže (ki so v bistvu iz umetnega usnja) in nima potovalnega računalnika, potem je vozilo stara zaloga iz obdobja pred oktobrom 2014.
Več o vozilih lahko izveste na www.aixam.si
Upam, da sem vam malo pomagal, za dodatna vprašanja pa sem vam na voljo.

Lep pozdrav

Še kakšno o varnosti in preizkusnih trkih napiši ...
Pa o kvaliteti izdelave.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.445
5.928
113
pri taščici
Sem danes imel priliko enega aixama spremljati....
Malo nizje od Hude luknje ga dohitim (bili ene trije pred mano, + kamion). Ravno do velenja sem ga uspel prehiteti, (takrat jih je bilo vsaj se 10 za menoj v koloni). Se v Arji vasi ustavim, in ta prdula pride cez kaksnih dobrih 5 minut mimo Arje vasi, za seboj pa spet kolona do kamor seze pogled....
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.445
5.928
113
pri taščici
Na klancu iz Velenja so merili z radarjem (lepo iz prižganega, klimatiziranega megana) Saj vem da ni sel prehitro (omejitev 60 ali 70), ue pa najbrz za seboj imel kolono in ga kljub temu niso spravili za kaksno minuto k robu da bo kolona sla mimo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.972
1.107
113
www.adriamedia.si
Ne samo da bi ga morali spravit ven, da gre kolona mimo, tudi kazen bi mu morali zaračunat, ker tega ni storil sam. Zakon je, kar se tega tiče, jasen.