mimovrste

Steve

Guru
13. avg 2007
9.606
1.526
113
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
očitno je torej problem bolj pri pošiljanju po pošti, kot pri osebnem prevzemu

Niti ne, sem imel podobne probleme zadnji mesec tudi za osebni prevzem
 

tomi

Guru
1. sep 2007
17.915
9.059
113
39
MB
Citat:
Uporabnik nemenabijat pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik mobifrik99 pravi:
A ma še kdo slabe izkušnje z mimovrste.com?

Včasih sem kar precej kupoval preko njih,v zadnjih letih pa vedno raje naročim preko enaa.com (Gambit trade). Razlog je predvsem v tem,da imajo na mimovrste obupno telefonsko podporo...jih kličem enkrat za ActionCam športno kamero,pa me bejba na drugi strani na vsak način hoče prepričat,naj pošljem pisno povpraševanje (WTF?? Sem si mislil "koza blesava,pa ravno zato te kličem,da se mi ni treba dopisovat s tabo")....verjetno si je ravno nohte lakirala,pa se ji ni dalo z mojim vprašanjem ukvarjat
cool-1.gif


V glavnem sem klical na enaa in mi je tam z veseljem odgovorila na tista tri vprašanja...in sem seveda tam naročil. No podobna zgodba spet z zamrzovalno omaro čez dobro leto...spet "gospod,a lahko oddate povpraševanje po spletnem obrazcu?"
Ne ne morem,iz principa...če ste tako glupi,da mi ne morete odgovorit na eno samo vprašanje,pač ne boste prodali,to je to...pa je šel spet denar na enaa.com,pa še par eur popusta sem dobil...

Odkar so jih prevzeli Čehi,ni to več to,se mi zdi...

Očitno si ti tako glup, da misliš, da vse bejbe tam vedo v vsakem trenutku odgovor na vprašanje za bilokater artikel.

glih sem mislo napisat, torej bi njemu blo bolše da bi dobil napačen nasvet takoj, kot pa da more bogo revše pisat mail, ki bo posredovan nekomu ko bo lahko kompetentno odgovoril?

ajme
crazy1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.142
5.753
113
pri taščici
Sorodnik ima nekaj tezav z dobavo, jaz sek v cetrtek okoli 2 popoldan narocil, okoli 6 sem ze dobil sms da je prilravljeno na brncicevi, in sem potem v petek dopoldan tam prevzel.
Nisem pa se natancno pregledal, ampam.mislim da je kavni mlincek ze nekdo pred mano odprl..,pa to ni bilo napisano.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.348
249
113
a pa je vam jasno, da ne drzijo vseh artiklov in da je rok odvisnen od dobaviteljev?
 

mobifrik99

Fizikalc
20. nov 2007
1.138
5
38
Pa ti veš, da sem naročil 1.10 in je bila dobava obljubljena 3.10.? Potem me njihov sistem brez zaloge ne zanima....
uf-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.348
249
113
ja dobr, pac se kdaj zatakne... ves kok dejavnikov vpliva na dostavo...

bi blo bl zanimivo ce bi vedl za katere artikle se gre...
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Pri meni je bil problem, da je blago ze bilo v skladiscu na Brncicevi, ampak ga en teden niso uspeli spraviti naprej, da bi ga jaz tam lahko prevzel.
Torej iz ene hale v drugo halo, vmes so pa ena vrata.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
Citat:
Uporabnik nemenabijat pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik mobifrik99 pravi:
A ma še kdo slabe izkušnje z mimovrste.com?

Včasih sem kar precej kupoval preko njih,v zadnjih letih pa vedno raje naročim preko enaa.com (Gambit trade). Razlog je predvsem v tem,da imajo na mimovrste obupno telefonsko podporo...jih kličem enkrat za ActionCam športno kamero,pa me bejba na drugi strani na vsak način hoče prepričat,naj pošljem pisno povpraševanje (WTF?? Sem si mislil "koza blesava,pa ravno zato te kličem,da se mi ni treba dopisovat s tabo")....verjetno si je ravno nohte lakirala,pa se ji ni dalo z mojim vprašanjem ukvarjat
cool-1.gif


V glavnem sem klical na enaa in mi je tam z veseljem odgovorila na tista tri vprašanja...in sem seveda tam naročil. No podobna zgodba spet z zamrzovalno omaro čez dobro leto...spet "gospod,a lahko oddate povpraševanje po spletnem obrazcu?"
Ne ne morem,iz principa...če ste tako glupi,da mi ne morete odgovorit na eno samo vprašanje,pač ne boste prodali,to je to...pa je šel spet denar na enaa.com,pa še par eur popusta sem dobil...

Odkar so jih prevzeli Čehi,ni to več to,se mi zdi...

Očitno si ti tako glup, da misliš, da vse bejbe tam vedo v vsakem trenutku odgovor na vprašanje za bilokater artikel.

glih sem mislo napisat, torej bi njemu blo bolše da bi dobil napačen nasvet takoj, kot pa da more bogo revše pisat mail, ki bo posredovan nekomu ko bo lahko kompetentno odgovoril?

ajme
crazy1.gif

Kakšen napačen nasvet
13.gif

Ne pametuj prehitro,ker sploh nimaš pojma,kaj sem spraševal referentko po telefonu...ne,ni ji bilo teba doktorata iz vseh njihovih artiklov delat,samo za predračun sem ji rekel,pa kdaj lahko pridem po zadevo,če jo takoj plačam...pa ji je bilo že odveč...

Fak ej,da bi mene stranka klicala,če ji lahko pošljem predračun,da mi PLAČA robo,jaz pa grem težit z nekim spletnim obrazcem...pa bolš da takoj zaprem vse skupaj in grem delat za tekoči trak...
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.348
249
113
O madona kaksna jeza... Pac ne kupujes vec tam... Ne razumem zakaj je treba delat tako negativno reklamo podjetju? Sej ima vsak dobre in slabe izkusnje z trgovci pa ne razglasa tega naveliko.

A se vprasate koliko posiljk je pa uredu dostavljenih?
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.163
-8.273
113
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
Ne razumem zakaj je treba delat tako negativno reklamo podjetju? ?
Zakaj pa ne
confused-1.gif

Serjejo ga. A zdej naj bi to mogli skrivat in jih samo hvaliti?

P.S. Ponavadi se začne govoriti čez neko podjetje, ko se nabere določeno število nezadovoljnih strank. Menda ne misliš, da je tukaj kaj drugače?
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.348
249
113
Hja, ocitno ga ne tok, ce imamo tud pozitivne izkusnje, a ne?

Zato, ker lepo povejo kaj vzrok tezav. Sej to ni stalnica... Ce se bo pa pol leta to dogajal, je pa druga zgodba...
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.163
-8.273
113
Sej z AGT imajo tudi nekateri fajn izkušnje
evil.gif


In kaj je narobe v tem, da se jih sedaj ne priporoča, če imajo probleme? Ko se bodo, če se bodo poštimali, se bo govorilo drugače
 

disc

Majstr
4. feb 2011
2.339
447
83
Tle se pa strinjam z msenjurjem. Ljudje smo preveč razvajeni in nam je čist preveč muka potrpet kak dan več in razumet, da ima nekdo težavo z dostavljanjem/dobivanjem blaga?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Res je. Z vsem ostalim, kar sem narocil, je bilo ok in na cas in tega je bilo kar dosti. Edino pri te pasji hrani se je zataknilo 2x in nobenkrat ni bilo sile.
 

mobifrik99

Fizikalc
20. nov 2007
1.138
5
38
Letos dvakrat naročil...dvakrat je bil problem. Sedaj in spomladi gume, ki so zamujale dva ali tri dni....naj napišejo dobavni rok in se tega držijo, ker za mene je to zavajanje, če me vedno nategujejo z dobavnim rokom....
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Citat:
Uporabnik disc pravi:
Tle se pa strinjam z msenjurjem. Ljudje smo preveč razvajeni in nam je čist preveč muka potrpet kak dan več in razumet, da ima nekdo težavo z dostavljanjem/dobivanjem blaga?
Kolikor sem razbral iz postov, je bila težava z dostavo nekaj več kot pa le kak dan zamude. Se je govorilo o tednu ali več zamude, kot pa je bilo obljubljeno...
Če se greš nek biznis, bodi strokoven, ne pa nek šalabajzer. Npr. če piše dostava 1-3 dni, je to 1-3dni, ne pa 1-3 tedne.

Če vedo, da imajo težave z dostavo, dobavitelji, skladiščem ipd., naj potem pri artiklih to navedejo, ne pa da zavajajo z kratkimi roki dostave, ki so potem razvlečeni na 3-kratnik navedenega roka. To z moje strani gledano ni nič drugega kot nelojalna konkurenca...