Mazda MX-30

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.337
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Vidim, da se ni teme ... Prejsnji teden je bila na avtosalonu v Tokiu predstavljena elektricna Mazda, narejena na osnovi modela CX-30 in z oznako MX-30 ...


Ob ogledu reklamnega filmcka se da ugotoviti, da je vecinoma posneto v Ljubljani :D ...


V Nemciji naj bi bila cena za "Mazdo MX-30 First Edition" 33.990€ in kot kaze ni subvencije... V Avstriji pa je cena 34.990€ s tem, da dobis se 3.000€ povrnjene subvencije ... torej je potem konca cena v Avstriji 31.990€ ... Poleg tega je na avstrsijski strani omenjeno se, da dobis gratis domaco polnilnico Webasto Pur, ki tudi stane se okoli 600€ ...

Pri nas je subvencije 7.500€ in bi znala cena biti po odsteti subvenciji kar zanimiva... Slabost je recimo ta, da naj bi doseg po WLTPju bil samo okoli 200 km z enim polnenjem ... Baterija naj bi imela 35,5 kWh kapacitete ... Zaenkrat je brez podaljsevalnika dosega, naj bi pa bil v planu kasneje dodaten Wanklov motor ...

20191023-tms.jpg
 

Priponke

  • mazda-mx-30-01.jpg
    mazda-mx-30-01.jpg
    67,2 KB · Ogledi: 206
  • mazda-mx-30-02.jpg
    mazda-mx-30-02.jpg
    82,9 KB · Ogledi: 244
  • mazda-mx-30-10.jpg
    mazda-mx-30-10.jpg
    72,1 KB · Ogledi: 186
  • mazda-mx-30-09.jpg
    mazda-mx-30-09.jpg
    73 KB · Ogledi: 184
  • mazda-mx-30-08.jpg
    mazda-mx-30-08.jpg
    84,6 KB · Ogledi: 209
  • mazda-mx-30-07.jpg
    mazda-mx-30-07.jpg
    98,3 KB · Ogledi: 219
  • mazda-mx-30-06.jpg
    mazda-mx-30-06.jpg
    102,6 KB · Ogledi: 208
  • mazda-mx-30-05.jpg
    mazda-mx-30-05.jpg
    135,3 KB · Ogledi: 214
  • mazda-mx-30-04.jpg
    mazda-mx-30-04.jpg
    94,3 KB · Ogledi: 194
  • mazda-mx-30-11.jpg
    mazda-mx-30-11.jpg
    87 KB · Ogledi: 185

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.337
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Se dodatne slike ...
 

Priponke

  • mazda-mx-30-15.jpg
    mazda-mx-30-15.jpg
    59,7 KB · Ogledi: 192
  • mazda-mx-30-14.jpg
    mazda-mx-30-14.jpg
    69,3 KB · Ogledi: 195
  • mazda-mx-30-13.jpg
    mazda-mx-30-13.jpg
    120,2 KB · Ogledi: 208
  • mazda-mx-30-12.jpg
    mazda-mx-30-12.jpg
    89,3 KB · Ogledi: 262
  • mazda-mx-30-21.jpg
    mazda-mx-30-21.jpg
    65,5 KB · Ogledi: 183
  • mazda-mx-30-20.jpg
    mazda-mx-30-20.jpg
    54,9 KB · Ogledi: 176
  • mazda-mx-30-19.jpg
    mazda-mx-30-19.jpg
    118 KB · Ogledi: 175
  • mazda-mx-30-18.jpg
    mazda-mx-30-18.jpg
    115 KB · Ogledi: 229
  • mazda-mx-30-17.jpg
    mazda-mx-30-17.jpg
    98,2 KB · Ogledi: 222
  • mazda-mx-30-16.jpg
    mazda-mx-30-16.jpg
    82,9 KB · Ogledi: 260

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.120
446
83
Tone grde plastike odzunaj, ročica menjalnika preblizu zaslona in kvadratni blatniki izpadejo češko. Drugače pa oblikovno kar lep model, doseg bo pa verjetno dealbreaker za marsikoga.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Pač avto, da se naredi kljukico v razpredelnici v stoplcu EV in vrstici Mazda.
Avto ni očitno mišljen za masovnost, bolj za compliance in saj mi znamo tudi, da ne bo preveč kritik letelo s strani investitorjev, da se nič ne dela.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.898
4.955
113
Samo res, menjalnik tik ob zaslonu. :bonk: Res je da je infoteiment zaslon na vrhu, ampak kaj tisti zaslon spodaj dela mi ni jasno.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Compliance nima smisla brez prodaje. Če si čez 95g/co2 na floto boš plačeval kazen.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
V nekaterih svetovnih teritorijih, pa rabiš le checkbox. Pri investitorjih in analitikih isto.
To je pa dovolj, da na trg spraviš dva električna avta. Enega za lokalnega direktorja prodaje, drugega za njegovo tajnico, pa si compliant.

Bodo pa malo plačevali v EU. Ni še drame. Je še nekaj let lufta do bolj "veselih" cifer.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Zakaj tako dolg nos? Saj notri ni motorja niti prtljažnika. So to že v naprej naredili prostor za Wankla?

Avto je dolg 4,4m pa ima zgolj neka zasilna zadnja vrata in vprašanje koliko je placa na tisti zadnji klopi.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.898
4.955
113
Roko naslonis na rocico menjalnika in s prstom cackas po zaslonu :D ... Itak to rocico rabis samo preden speljes in ko moras dat v rikverc ... :D ter ko se spet ustavis ...

Ročica prekriva zaslon. Kaj boš šačkal, če dela zaslona niti ne vidiš, niti ni dosegljiv zaradi ročice, razen če telovadiš okoli nje.
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.154
4.482
113
ni povezano samo s tem avtom ampak modelov in izvedenk opreme/motorja pa tolk kot da po meri za vsakega delajo...
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.898
4.955
113
Vse Mazde imajo nerazumljivo dolge nosove. Zakaj vedo le oni. Nekako ne razumem njihove filozofije. Niti v prostornosti, da nimajo Mazde 3 v karavanski izvedbi, praktično samo 2 anemična motorja. Pa tako rad bi imel enega lepega Japonca, pa se nikakor ne morema združit :)
Super da razvijajo NA vzdržljiv motor, ki bo porabil malo goriva. Pri razvijanju tehnologije SkyActive, ne mi rečt da tudi ti motorji niso enako kompleksni kot kak turbinc. Ma naredli bi 1,6 turbo bencinarja, dol zaprli na sprejemljivih in za tako kubituro še vedno podhranjenih 150 konjev, in bi imeli pravtako vzdržjiv in poskočen motor z zmerno porabo. Pa saj turbin niso prekvčeraj izumli, da bi v beta izvedbi vse pocrkale do danes.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
3 dolg nos? Kot ostali v konkurenci bi rekel, nič posebnega. Prtljažnik pravtako, zad je pa verjetno res nekaj manj prostora. Kar dobro izdelana notri, odličen zvok, dober motor bi rekel za 2.2 dizel M3, prodaja se ena rdeča avtomatik 150KM polno opreme.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.898
4.955
113
Ja dolg nos... Iz profila zgleda kot da sega do polovice avta in daje vtis kot da je v njem vzdolžno vgrajen kak V6 motor, kabina pa temu primerno majhna.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.898
4.955
113
Saj vem da je off, ne zamerit:

Samo primer kako potekajo linije uberwagna v prierjavi z Mazdo 3. Mazda ima volan zaradi dolgega nosu bolj nazaj kot recimo konkurenca. Tudi na oko se lepo vidi velikost kabine oziroma manjko le te.

1572265700111.png