Ljubljana - brezvezno mesto?

Vadim

Guru
2. jul 2020
6.212
7.952
113
Ko vozim se pred lakarnami, da farmacevtke vidijo me,
drvim čez Tromostovje, pri magistratu vidim te
me vprašaš za kako delo, ne vem, ker mi ne stoji
pa pravš da zelo je nujno, ker tok se ti mudi
 
  • Všeč mi je
Reactions: ferdo in Kamele0N

erikson

Guru
25. avg 2007
24.022
7.672
113
Ne skrivajo tudi tega, da v okviru živahnega nočnega utripa v Ljubljani prihaja tudi do uporabe različnih opojnih substanc, ki tveganje in nevarnost za pot peš, s kolesom ali celo osebnim avtomobilom samo še povečuje. »Prepričani smo, da bi uvedba nočnih povezav v okviru nočnih avtobusnih linij zmanjšala nepotrebne nesreče in tudi obvarovala marsikatero življenje,« še pravijo.

Zato pozivajo Mestno občino Ljubljana skupaj z Ljubljanskim potniškim prometom, da analizirata trenutne razmere, raziščeta različne možnosti, najdeta optimalne rešitve ter čimprej ponovno uvedeta nočne avtobusne linije. Take ureditve si študentje želijo še pred začetkom novega študijskega leta, torej pred 1. oktobrom. Ob tem so prepričani, da to ni zgolj želja študentske populacije, temveč širša potreba prebivalk in prebivalcev Ljubljane ter obiskovalk in obiskovalcev mesta.
 
  • Ljubezen
Reactions: Kamele0N

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
16.202
9.099
113
“Precej visokimi stroski taksi prevozov.”

iz centra do rozne doline je 5 eur, iz centra do vizmarij pa cca 10-12. Pivo v centru je 4 eur in vec, da ne omenjam da se ne omejujejo glih vsi na pivo.

Laufat mestne avtobuse da bi pijancki na taksiju prsparal je stran metanje denarja.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
15.158
2.680
113
Emona / Carnium
Ne skrivajo tudi tega, da v okviru živahnega nočnega utripa v Ljubljani prihaja tudi do uporabe različnih opojnih substanc, ki tveganje in nevarnost za pot peš, s kolesom ali celo osebnim avtomobilom samo še povečuje. »Prepričani smo, da bi uvedba nočnih povezav v okviru nočnih avtobusnih linij zmanjšala nepotrebne nesreče in tudi obvarovala marsikatero življenje,« še pravijo.

Zato pozivajo Mestno občino Ljubljana skupaj z Ljubljanskim potniškim prometom, da analizirata trenutne razmere, raziščeta različne možnosti, najdeta optimalne rešitve ter čimprej ponovno uvedeta nočne avtobusne linije. Take ureditve si študentje želijo še pred začetkom novega študijskega leta, torej pred 1. oktobrom. Ob tem so prepričani, da to ni zgolj želja študentske populacije, temveč širša potreba prebivalk in prebivalcev Ljubljane ter obiskovalk in obiskovalcev mesta.
Študentski boj za proletariat. Malo bodo morali še počakati na avtonomne taksije. Do takrat pa: marš peš, da se do spalnega naselja preluftaš...ponoči se spi.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
16.202
9.099
113
Iz lastnih izkušenj - nimaš pojma, pa sem bil trezen (za razliko od taksista)
Lepo, si se pac usedel v prvi avto s taksi tablo na strehi. Ce bi narocil taksi pri enem od 4 najvecjih ponudnikov bi prislo toliko kot sem napisal.

Pa da ne teoretizirava - povej kje startava in kam greva. Se avto lahko izberes pa osebno te bom zapeljal. In da ne bo dvomov - ti bos start in stop na taksimetru stisnil. Pol bos pa se enkrat napisal kdo ima pojma in kake mas ti to osebne izkusnje.

Ce si se pustil nategnit to se ne pomeni da je to splosno pravilo
 

ferdo

Guru
3. sep 2007
11.298
4.162
113
Ljubljana
hmpg.net
Žal imam kolege, ki so jo odnesli še slabše, še posebej, če niso Slovenci. Startamo v centru (parlament, Slon, ...) gremo za Bežigrat, Rožno Dolino - ta zadnja (Anglež) 20 €.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Rekreacija

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
16.202
9.099
113
Žal imam kolege, ki so jo odnesli še slabše, še posebej, če niso Slovenci. Startamo v centru (parlament, Slon, ...) gremo za Bežigrat, Rožno Dolino - ta zadnja (Anglež) 20 €.
Pred Slonom se ne mores usest v legalen taksi ker je Slovenska cesta na tem delu zaprta ze skoraj 12 let.

Tko da clovek preden nekomu drugemu reces da nima pojma bi blo dobro vsaj prometni rezim mesta o katerem se pogovarjamo poznat.

Ce taksi v LJ narocis preko aplikacije potem ni teorije da te bo pobral nekdo ki ti bo vzel 20 eur za te relacije. Lahko pa reces naj ti da racun v roko in se minuto kasneje pritozis.

Se enkrat - taksiji v LJ so napram ostalim evropskim prestolnicam poceni. V primerjavi s ceno pijace po lokalih pa so prakticno zastonj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

ferdo

Guru
3. sep 2007
11.298
4.162
113
Ljubljana
hmpg.net
Posebej ob 2 zjutraj je naročanje prek aplikacije učinkovito.

PS. Pa s tem ne vzpodbujam študentske pobude, ker tudi v mojih časih avtobusi niso vozili ponoči, smo pač počakali na prvi delavski (in bili gledani z zaničevanjem :))
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
16.202
9.099
113
clovek ti z vsakim postom dokazes da resnicno nimas pojma o tematiki ampak vseeno mislis da je prav da nekaj poves.

Aplikacije delujejo tako da zate kot uporabnika avtomatsko iscejo prazen taksi. Ce je veliko povprasevanje so veliko boljsa izbira kot klic na centralo ker ti zaposleni ne bodo dvignili telefona ker nimajo koga poslat. Aplikacija pa stalno caka prost avto in ti ga dodeli. Ne le to - taksisti med voznjo dobivajo t.i. licitacije in se lahko javijo da te bodo pobrali ko so se zasedeni.

tako da ja, ne le da je ob 2 zjutraj narocanje preko aplikacije ucinkovito - ce gre za vikend je vcasih tudi edino uspesno.