LG ne prizna reklamacije

netko

Guru
25. jul 2007
6.737
2.098
113
kaj je upravičena reklamacija seveda stranka ne more soditi,

to so debate na nivoju policaji radarji ipd in bolj kot ne niso jasne samo slovenceljnu
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.282
23
38
Murska republika
Do znanja---indikatorji vlage niso merilo za zavrnitev popravila telefona so samo novodobi izum kako prisiliti uporabnika telefona da si kupi novega ker mu v primeru obarvanosti indikatorja zavrnejo popravilo.To prakso serviserji po nalogu proizvajalca telefona izvajajo v prid zmanjšanju stroška proizvajalčevih napak in se striktno izvajajo evropi.
Te navedbe lahko demantirate v nadaljevanju--
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Ne pozabimo tudi na dejansko polite telefone, ki so prinešeni na servis pod raznimi pretvezami...
če folk nebi goljufal bi bilo verjetno tudi takih praks manj...
B
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.850
3.368
113
40
Lj
Hočeš rečt da zato ker nekateri hočejo ogoljufati servise so se servisu odločil da bodo tudi oni goljufali poštene stranke?
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.397
964
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Hočeš rečt da zato ker nekateri hočejo ogoljufati servise so se servisu odločil da bodo tudi oni goljufali poštene stranke?

Kaj pa drugega delajo zavarovalnice? Tako pri avtu kot pri osebnih zavarovanjih... Višanje premij in s tem goljufanje poštenih, čeprav kujejo dobičke...
 

jtfc

Guru
24. jul 2007
19.552
2.410
113
ksz.... tole, bi moral en standart ratat.


Verjetno prevleka stane pa par centov.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Ne, v bistvu dvomim da servisi namerno močijo indikatorje in matične plošče...bolj je problem nezaščitenost le teh.
Ker pa iz dela poznam obnašanje strank, ki probajo svojo krivdo prevaliti na druge so tudi servisi zaostrili pogoje... in korodirana plata je lahko eden od njih...
B

P.s.
verjetno pa kakšen serviser tudi goljufa...da ne bo vsa krivda na uporabnikih
 

sung

Pripravnik
10. dec 2011
323
0
16
sem bil vcasih iz tega foha in lahko povem da ko smo kdaj dobili telefone s servisa so bili hladni kot hudic, seveda se je takoj vlaga nabrala na njih ... in verjetno je tudi tako pri serviserjih, ko pride hladna stvar v topel prostor

najbolje je ce se spoznas na telefon da pogledas pred oddajo na popravilo indikatorje, poslikas in odneses direktno na servis. Oziroma vsakokrat pred servisom je priporocljivo poslikat telefon, ker sem sam kar dostikrat dozivel da je stranka rekla da poskodovanega telefona ni dala na servis.

PS : obarvane indikatorje se da obarvati nazaj z varikino vendar tega niste slisali od mene
smile-1.gif
 

jtfc

Guru
24. jul 2007
19.552
2.410
113
Pa, če bi ga prelepil že v naprej s kakim selotejpom.

Pa potem pred servison snameš dol?
tongue-1.gif
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.683
14
38
Kje pa lahko te indikatorje pregledas, ce so obarvani, ce telefona ne smes odpirat ?
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Ksz

torej ce so odpiralcu teme rekli da je dost ze prehod iz zunanjega obmocja v notranje prostore servisa da se indikatorji ibarvajo, glede na datum ko to pise se sklicuj na problem z transportom od mobitela do servisa in si ti zrtev.
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Zanimivo, se dogaja, na našo zahtevo so nam dali slike od tega vlažnega LG-ja in sicer je slikano neko vezje ki je vso nabuhlo, rjavo, oksidirano po dolgem in počez, na naslednji sliki je IMEI tega telefona. Tako da prvič ni čist jasno da gre za vezje tega telefona in drugič da taka napaka ni mogla rata v 10 dneh uporabe,...njihov odgovor da vezje lahko oksidira samo en dan po tem ko je potopljeno v vodo?! Vendar tisti za šalterjem ni bil več tako poln samega sebe in je spisal ene tri strani v tistih 15 minutah ,kaj je pisal ne vem,....ni zahetval vrnitve nadomestnega telefona in trenuten dogovor je, da se bomo o reklamaciji pogovarjali s "neko" šefico,....bomo vidli,....
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Kaj pa, če so dali kar eno drugo vezje? IMEI pa slikali od tvojega telefona na drugi sliki?