Zvito felno oka ugotovi brez problema. Ne rabiš zajebane mašine za tosumim na zvito felno - da je jajca, kaže centrirano, čeprav ni. Lahko da kakšne zajebane centrirke to ugotovijo.
Zvito felno oka ugotovi brez problema. Ne rabiš zajebane mašine za tosumim na zvito felno - da je jajca, kaže centrirano, čeprav ni. Lahko da kakšne zajebane centrirke to ugotovijo.
Meni so pri Španu na Brezovici rešili problem. Imajo napravo, ki pokaže, da je treba gumo na feltni obrnit, premaknit. Neki laserčki so tudi merili.vem, da me boste pojedli, ampak vseeno probam ...
torej, nove gume po treh centriranjih še vedno tresejo (2x pri vulkanizerju, kjer sem gume nabavil) in očitno 1x tudi, ko sem imel vmes redni servis, in sem samo povedal, da mi gume malo tresejo in so mi potem pri prvem vulkanizerju rekli, da uteži niso bile njihove ... skratka, začne okoli 110, nekje do 135, od 135 do cca 140 je malce manj, a vseeno, potem pa rata precej nelagodno, ker imam feeling, da prav buta ... je pa res, da nad 140 zelo malokrat vozim ... večino 115 po vipavski hitri cesti in okoli 130-135 drugje ...
skratka - lahko zaprosim za reklamacijo? ali je pač z gumami drugače? bi bil vesel, če bi lahko jih pač vrgel dol in dal v reklamacijo, ter dal gor druge (seveda doplačam, če je potrebno) - kako gre z reklamacijo pri pnevmatikah, to sploh obstaja?
nisem še imel takega problema, sem imel Kumho, ki so postale neznosno glasne sredi druge sezone in pred temi, ki jih imam zdaj, Dunlopke, ki so se očitno ojajčile. dvomim pa, da bi bilo kar koli narobe s feltnami, saj so zimske bile brez problema ...
p.s.: verjetno bom vzel Good Year, ampak berem, da so zadnje Pirelli Cinturato C3 vrhunske - ima kdo kaj izkušenj?
Ko jo daš na mašino in zavrtiš vidiš na oko takoj še tak malo odstopanje.premerit vseeno moraš, v roko meter primit..
ja, in smo ugotovili, da so gume … dve sta precej bogi, dve sta ok … tako, da bom dal naprej v reklamacijo.Ko jo daš na mašino in zavrtiš vidiš na oko takoj še tak malo odstopanje.
Ni Ljubljana, ni pa daleč. Kranj Boltez, malo osorni sam naredijo ok.Kam v Ljubljani centrirati gume? Da vejo kaj delajo. Pakistanci v avtostopu so slabo opravili... Med 110 in 130 trese, moram skoz 150 peljat. (Ne morem nest nazaj ker sem pozno opazil)
pa baterijo potem bolj nafilaš...ps off topic kako si kaj zadovoljen z izbranko (toyoto mislim da ne bo napak razumljeno)?Kam v Ljubljani centrirati gume? Da vejo kaj delajo. Pakistanci v avtostopu so slabo opravili... Med 110 in 130 trese, moram skoz 150 peljat. (Ne morem nest nazaj ker sem pozno opazil)