Korzika - tragedija, ki se je spomnimo...

blackman

Pripravnik
2. sep 2007
227
10
18
Citat:
Uporabnik sanco pravi:

Ne moremo po 26 letih zahtevat od adrie naj pospravi avion, ki ni njen.




Adria Airways

Zgodovina



Ustanovljena je bila leta 1961 kot čartersko podjetje Adria Aviopromet z letalom Douglas DC-6. Kasneje je od družbe KLM odkupila dodatna letala DC-6. Leta 1968 se je podjetje preimenovalo v Inex-Adria Aviopromet in kupilo prvo reaktivno letalo, Douglas DC-9. Po združitvi z beograjsko družbo Interexport se je ponovno preimenovala, po prekinitvi sodelovanja maja leta 1986 pa je prešla na staro ime.



10. septembra 1976 se je zgodila prva večja letalska nesreča te družbe, ko zaradi trčenja z letalom družbe British Airways nad Zagrebom umrlo 176 ljudi. Razlog za nesrečo so pripisali napaki letalskih kontrolorjev.



V začetku 80-ih let 20. stoletja je Inex-Adria uvedla prve redne polete, kupila letalo McDonnell Douglas MD-80 in postala članica združenja IATA. 1. decembra 1981 se je DC-9, letalo družbe med približevanjem korziškemu letališču v Ajaccu zaletelo v goro St. Pietro, umrlo je 178 slovenskih turistov.



Z osamosvojitvijo Slovenije se je podjetje preimenovalo v Adria Airways . Marca leta 1996 se je končal proces delne privatizacije podjetja, 18. novembra 2004 pa je postala članica družbe Star Alliance.









Podjetje se je samo preimenovalo nekajkrat, danes se imenuje Adria Airways in letalo je pač njihovo. Še vedno trdim da je njihova dolžnost, če ne drugega vsaj moralna, da ga pospravijo. In ne govorit kako je helikoperska ura ohoho draga, lepo vas prosim
smirk-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

sugardaddy

Ranjen'c
21. sep 2007
290
0
16
123
Citat:

Dvomim, da je bil to razlog. Kot bi nekdo zahteval odstranitev zastave, ker je pač stara tkanina preperela. V takem primeru pač narediš novo.

Itak pa verjetno ta tablica po 10h letih (ko se je odstranitev zgodila) ni izgledala tako neugledno, kot izgleda - po vsem mogočem izbijanju s stene - danes.

Pa sej ne vemo niti kdo je tablo postavil,niti kdaj? Podpisani so svojci, pol jo naj pa oni obnavljajo.
Ma tist napis je itak čudn"180 žrtev obtožuje , žrtvam v spomin , krivcem v opomin"
Že izraz žrtev, žrtvam, mi je čudn, kot da so bili za nekaj žrtvovani
frown-1.gif

Krivci,a ni kriv Kunovič(izkušen pilot brez omejitev), on je pa itak preminil
confused-1.gif

Morda je kriva Adria
confused-1.gif
, ker je prvič leteta na korziko?
Se mi zdi, da je ta tabla nastala, oziroma bila pritrjena mnogo kasneje, kot posledica neuspešnih pogajanj z odvetniki za odškodnine, kar je tudi omenjeno v prispevku
tongue-1.gif




lp
 

smidge

Pripravnik
2. avg 2007
168
0
16
Zakaj sploh toliko motijo ti ostanki? domacini se niso nic pritozevali v prispevku, tja gor itak nihce ne hodi, nekih strupenih snovi ni, zivalic pa itak ne moti, da ni najbolj estetsko
smile-1.gif
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Tuhtam, tuhtam in se mi posveti
17758-icon_confused.gif
:

pospravljeno ni zato, ker na Korziki ni ciganov! Posledično nihče ne odvaža akumulatori, luminij in to.

Pošljemo Strojanove tja na dopust, v gmajnah je divjih in domačih podivjanih pujsov v izobilju, ko pa bojo zagledali pobočje posuto s plehom jim bo srce zaigralo
srce-1.gif


How about that?
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.155
2.340
113
v lokalni ostariji
kozarec moj dragi... hvala za vse komplimente... ti imas en svoj pogled ampak vcasih malo skregan s logiko in realnim svetom...

kako funkcionirajo planinske koce /postojanke pa nebi... ker takih, ki nimajo zicnice oz stalne helikopterske povezave je morda par... kako vem? ker sem delal v parih:)


daj ne trobezlej o polenih (drvih) kako pa potem znosijo vso hrano gor? pijaco? verjames ali ne vecina teh postojank zivi od "gostinske"ponudbe...


ne gledam ravno prevec crno... sem pa v stiku s realnostjo... vidim ko se udelezujem cistilnih akcij /"udarniskih brigad" da je kar kriza... najvec je itak penzjonerjev... mladih pa po moznosti za stevilo prstov na mizarski roki... edinokrat ko me vse skup presenetilo so bili zelezniki letos... ampak tukaj je imelo ogromno vlogo mocna medijska podpora...

ni vse crno so tudi sivine...

najlazje pa je ko ti zmanjka argumentov preiti na osebni nivo in zaliti...


so ti ze drugi rekl: ajde javi se da bos pucal... poklici se par kolegov pa boste par vreck znosili dol... pa recimo da boste v enem tednu nekaj malega pospravili (po mojem bos dubil tudi medijsko podporo s strani POP tv... tak da za prenocisce se ti ni za bat... nit za hrano...) tavelke kose bodo pa ze drugi popucal.. (oz bojo kot rekel en poklical strojane...)

torej?
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.037
590
113
zakaj bi mogla adria pospravit avion? a ni avion sedaj v lasti zavarovalnice ki je izplačala zaarovalnino?

če 26 let nobenga ni motlo tut zdj ne vem zakaj bi kerga.
kriva sta pa pilota. ni blo ne alkohola, ni ne tamali vozu, ni kontrolor zajebu ampak sta pilota naredila več napak ki so se spremenile v katastrofo.
 

master

Pripravnik
2. nov 2007
32
0
6
Bolj kot vse to s pospravljanjem letala mi je zanimivo to, da je mnogo zanimivih skrivnosti zavito v tančico, recimo: neobjava popolnega seznama potnikov, ker se je recimo vedelo, da so mnogi šli na enodnevni izlet z ljubico, doma pa so povedali, da imajo delo v službi (na srečo takrat še ni bilo mobitelov). Poleg tega, če se je trač dokumentarca lotila komercialna TV, bi lahko kaj več raziskali usode družin in ljudi, ki jih je tragedija posredno&neposredno prizadela.

Imam pa še občutek, da mnogi vedo pravi razlog katastrofe, pa ne želijo/upajo spregovorit. Poleg tega bi bilo zanimivo raziskat, koliko je inex-adria prejela dinarjev od zavarovalnice in koliko ga je namenila žrtvam ... in predvsem, kdo je pobasal razliko.

Kdo tu koga ščiti? Mnogo je skrivnosti tule ...
 

Freak

Pripravnik
19. sep 2007
522
0
16
Hm,poglejte datume na teh clankih. Nekje pise 1. april 1981,pol pa 1. maj 1981.
 
Nazadnje urejeno:

kora

Pripravnik
6. avg 2007
58
0
6
@Matej: Si prepričan, da sta samo in zgolj pilota kriva? Jaz si tega nebi upal trditi tako kategorično, predvsem ne na osnovi informacij, ki so jih podali v oddaji. Strinjam se s tabo, da je do katastrofe prišlo zaradi niza dogodkov ali napak (tako kot je to pri večini letalskih nesreč), ter, da je uradna razlaga za nesrečo krivda pilota. Ampak, ker so informacije nekako "zavite v meglo" ali pa niso dostopne, ne vemo npr. ali ni mogoče prišlo do okvare kakšnega sistema na letalu (dovolj je napačna indikacija instrumentov), ali so piloti imeli točne oz. ažurirane podatke o letališču na Korziki (glede na to, da so to prvič leteli tja), ali je oprema na letališču delovala pravilno (vemo, da je letališče bilo slabo opremljeno), ali mogoče "svojega lončka" ni pritaknil kontrolor letenja (malo izkušenj), ali ... Tudi bivši jugoslovanski preiskovalec mi ni deloval ravno prepričljiv, zagotovo pa tudi francoski preiskovalci nesreče niso ravno brilijantno opravili svojega dela. Tudi razbitine, ki so še vedno na gori lahko govorijo v tej smeri. Vem, da se je nesreča zgodila pred 26 leti in da se danes dela drugače ampak, zagotovo bi bilo te razbitine tudi tedaj potrebno dobro pregledati in iskati še kakšen morebitni razlog za katastrofo (zadnjih deset ali petnajst let se npr. NTSB potrudi in po potrebi tudi sestavi celo letalo iz razbitin).

l.p.
 

rollingstones

800. registrirani uporabnik
3. sep 2007
514
0
16
Rožna dolina
Citat:
Uporabnik Tamara pravi:
Tut fotr enga mojga znanca
frown-1.gif


Ja žalostno, meni pa dedek in babica po očetovi strani!
frown-1.gif


Bil sem star teden dni, v Ajaccio pa sta šla, da bi mami kupila darilo za njen porod...
Žal se je končalo tako kot se je in ne predstavljam si kako zelo je moral trpeti predvsem oče, ki je bil star 24 let in na sveže diplomiran, ravno s fakultete.